• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitteko te liikkeellä Suomussalmella, toinen jollain customilla, jossa edessä oli oranssi makuupussi ja toisella oli kolmipyöräinen motskari, jossa oli pinkki takaluukku, arvostan
biggrin.gif

Eilen sunnuntaina klo 11 ja 12 välillä Mäntsälän ja Pukkilan välimaastossa tuli vastaan punanen Bandu ja perässä joku vähän pienempi sininen Suzuki. Oli kovasti Ilkka75:n ja rouvan näköset
tounge.gif
Losers' Club oli luovuttanu Myskylässä PK-sunnuntailta ja kotia päi ajeltiin 5 pyörän letkassa, keulilla FJR ja vikana Bussi.

Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...
Heh, se on jännä että tälläiset "b-scenen" ajelut mielletään aina aivan idiotismiksi  
smile_org.gif

En sitä kiistä etteikö näillä ajeluilla tuo lappu poistu kohdalle osuessa taskusta, saattaa suorilla joku hytitellä ja mutkissa saataapi joku liirailla, mutta ei nää mitään kusipäisyyden huippukokouksiakaan ole.
Pääsääntöisesti tuo "vetäminen" tapahtuu kumminkin sitten niille erikseen katsotuilla paikoilla.
Olisikohan tää ollut 5-kerta kun tuo ajettiin ja kertaakaan ei ole kumminkaan mitään sattunut.
Ja joo, näihin ei todellakaan ole pakko osallistua  
smile_org.gif

Tour de Bodomilla näytti olevan monta muutakin syysilmasta nauttijaa lisäksemme. Oltiin parilla Suzukilla pysähdytty hermosavuille siihen Velskolantien ja Bodomintien risteykseen. Kättä sai nostella oikein reippaaseen tahtiin
062802moto_prv.gif

Eilen sunnuntaina klo 11 ja 12 välillä Mäntsälän ja Pukkilan välimaastossa tuli vastaan punanen Bandu ja perässä joku vähän pienempi sininen Suzuki. Oli kovasti Ilkka75:n ja rouvan näköset
tounge.gif
Losers' Club oli luovuttanu Myskylässä PK-sunnuntailta ja kotia päi ajeltiin 5 pyörän letkassa, keulilla FJR ja vikana Bussi.
Mehän se oltiin.
smile_org.gif

tosin emännällä oli musta Kawa.

Olitteko te te ?  
biggrin.gif

Eli eilen Lammin ja Vääksyn välillä, letkassa jotainkymmentä pyörää  
thumbs-up.gif
Oisko ollut joskus klo 15.00 - 16.00 välillä.

Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !
Oltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajo
smile_org.gif

Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...
Padasjoen suunnalta tulin keskelle letkaa GeSsulla, ja eiku perkele joku Lammin suunnalta tullu kytki etupyöränsä yläasentoon heti J:kylä-Lahti tielle tultuaan.
062802moto_prv.gif

Piti mun sitte poistua pikimiten vasemmalle Asikkalan kirkolle vievälle hiekkatielle, ettei ois tullu kytkettyä jengiin mekkeen.
Hyvin meni siitä eteenpäin...

Oltiin siinä juuri sen näköisinä että "täs on hyvä mutka, pistä siihen tutka" ... siihen malliin pari pärrää teki paniikkijarrutusta kun näki meidät. Olisi tuon taukopaikan voinut paremminkin valita
tounge.gif

...joka tulit aamulla Turussa Nummella vastaaan skootterilla, pikkunaskali iso kypärä päässä sylissäsi. Olitte aika sympaattisen näköinen yhdistelmä, toivottavasti matka sujui hyvin.

Olitteko te te ?  
biggrin.gif

thumbs-up.gif

Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !
Oltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajo
smile_org.gif

Jotainkymmentä oli siis 60, ei kerinny laskea, ku piti ihailla ajolinjoja ja kalustoa  
bowdown.gif

Ja järki oli mukana, voin todistaa !!
Kivat oli ajelut. Olipa rentouttava syksyinen pyrähdys.

Olitteko te te ?  
biggrin.gif

thumbs-up.gif

smile_org.gif

Jotainkymmentä oli siis 60, ei kerinny laskea, ku piti ihailla ajolinjoja ja kalustoa  
bowdown.gif

Ja järki oli mukana, voin todistaa !!
Nätisti mentiin ku mä pystin mukana! Isot kiitokset kaikille oli lystiä!

Olikko se sie?

orggimorotus bongattu Kittilä-Rovaniemi välillä(oisko ollu jossain Kaukosen kohilla) teitä tais olla 2 kpl soranorsuja tai kustomeita  
nixweiss.gif
mie suhailin mustalla faitterilla Leviä kohti  
062802moto_prv.gif

Tulit tänään vastaan Vanhalla Porintiellä meikäläisen edellisellä pyörällä Suzuki 750 f:llä REK# BF-XXX.Mitenkäs Suiza on pelittänyt?Toivottavasti OK!
smile_org.gif
Hyvin kukkuu, kohta pitäis jo toiseen määräaikaiseen hoitoon viedä. Pitäisköhän jo pikkuhiljaa renkaita alkaan vaihtaa....
biggrin.gif

Taisimpa siinä kotia ajella TouRingin jälkeen.
Hieno homma kuulla että pelittää OK! Tulihahan siitä melkein pidettyä parempaa huolta kuin avokista
wink.gif

Kehä I:sellä tänään, puolen päivän jälkeen, hopeisella XX:llä itään päin, sulla roikku joku piuha pitkin asvalttia ja pomppi ilkeen lähellä ketjuja
tounge.gif
Taakke tulin, viereen ajoin, huijoin ku heinämies että aja syrjään hyvä miäs, toivottavast et pelästyny. Jos ihmettelit että mitä mä osottelen omaan kypärääni niin se ei tarkottanu sitä että oon ihan sekasin vaan että mulla on musat päällä enkä kuule mittää
tounge.gif
Pahan näköseks oli menny se plugi siinä piuhassa kun sitä kääntelit, toivottavasti toimii vielä
thumbs-up.gif

Mä olin liikkeellä sillä harmaalla Fazulla jonka rekkarista ei saa mitää selvää
tounge.gif

Pari tyttöstä oli pyörillä illalla seitsemän jälkeen koskelossa. Toinen customilla ja toisella oli joku sininen kyykyn tapainen. Näin niin kaukaa etten tiedä merkkiä. Itse olin autolla käymässä kahvilla samassa paikassa...
smile_org.gif

Back