Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin kukkuu, kohta pitäis jo toiseen määräaikaiseen hoitoon viedä. Pitäisköhän jo pikkuhiljaa renkaita alkaan vaihtaa....Tulit tänään vastaan Vanhalla Porintiellä meikäläisen edellisellä pyörällä Suzuki 750 f:llä REK# BF-XXX.Mitenkäs Suiza on pelittänyt?Toivottavasti OK!![]()
Heh, se on jännä että tälläiset "b-scenen" ajelut mielletään aina aivan idiotismiksiToivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...
Kiitos siitä ....Ja joo, näihin ei todellakaan ole pakko osallistua![]()
Mehän se oltiin.Eilen sunnuntaina klo 11 ja 12 välillä Mäntsälän ja Pukkilan välimaastossa tuli vastaan punanen Bandu ja perässä joku vähän pienempi sininen Suzuki. Oli kovasti Ilkka75:n ja rouvan näkösetLosers' Club oli luovuttanu Myskylässä PK-sunnuntailta ja kotia päi ajeltiin 5 pyörän letkassa, keulilla FJR ja vikana Bussi.![]()
Kas vain, bongattu on. Pyyhkäisin siitä ohi harmaalla typerällä..Tour de Bodomilla näytti olevan monta muutakin syysilmasta nauttijaa lisäksemme. Oltiin parilla Suzukilla pysähdytty hermosavuille siihen Velskolantien ja Bodomintien risteykseen. Kättä sai nostella oikein reippaaseen tahtiin![]()
Bongattu!Tour de Bodomilla näytti olevan monta muutakin syysilmasta nauttijaa lisäksemme. Oltiin parilla Suzukilla pysähdytty hermosavuille siihen Velskolantien ja Bodomintien risteykseen. Kättä sai nostella oikein reippaaseen tahtiin![]()
Padasjoen suunnalta tulin keskelle letkaa GeSsulla, ja eiku perkele joku Lammin suunnalta tullu kytki etupyöränsä yläasentoon heti J:kylä-Lahti tielle tultuaan.Oltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Eli eilen Lammin ja Vääksyn välillä, letkassa jotainkymmentä pyörääOisko ollut joskus klo 15.00 - 16.00 välillä.![]()
Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !![]()
Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...
Kivat oli ajelut. Olipa rentouttava syksyinen pyrähdys.Jotainkymmentä oli siis 60, ei kerinny laskea, ku piti ihailla ajolinjoja ja kalustoaOltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Eli eilen Lammin ja Vääksyn välillä, letkassa jotainkymmentä pyörääOisko ollut joskus klo 15.00 - 16.00 välillä.![]()
Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !![]()
Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...![]()
Ja järki oli mukana, voin todistaa !!
Nätisti mentiin ku mä pystin mukana! Isot kiitokset kaikille oli lystiä!Jotainkymmentä oli siis 60, ei kerinny laskea, ku piti ihailla ajolinjoja ja kalustoaOltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...![]()
Ja järki oli mukana, voin todistaa !!
Hieno homma kuulla että pelittää OK! Tulihahan siitä melkein pidettyä parempaa huolta kuin avokistaHyvin kukkuu, kohta pitäis jo toiseen määräaikaiseen hoitoon viedä. Pitäisköhän jo pikkuhiljaa renkaita alkaan vaihtaa....Tulit tänään vastaan Vanhalla Porintiellä meikäläisen edellisellä pyörällä Suzuki 750 f:llä REK# BF-XXX.Mitenkäs Suiza on pelittänyt?Toivottavasti OK!![]()
![]()
Taisimpa siinä kotia ajella TouRingin jälkeen.
Noilla paikkeilla bongasin komean morotuksen, joten taidan tunnustaa.Kuka tunnustaa tulleensa vastaan grilli 23 kohalla joskus 4 maissa?