Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittävästi tuli, elämäni ekatTuliko sakkoa Lahden ja Vääksyn välillä tunti sitten? Hyvään paikkaan olitte pysähtyneet, niin näin kaukaa tilanteen ja kerkesin höllätä vauhtia.
en tunnustaOlitko se sinä?
Poliisia pannut moottoripyöräilijä lensi pellolle
Oltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Eli eilen Lammin ja Vääksyn välillä, letkassa jotainkymmentä pyörääOisko ollut joskus klo 15.00 - 16.00 välillä.![]()
Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !
Oltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Eli eilen Lammin ja Vääksyn välillä, letkassa jotainkymmentä pyörääOisko ollut joskus klo 15.00 - 16.00 välillä.![]()
Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !![]()
Jotainkymmentä oli siis 60, ei kerinny laskea, ku piti ihailla ajolinjoja ja kalustoaOltiin kyllä tuolloin tuolla suunnalla, mutta meitä oli lähemmäs 60 pyörää... Muistelen jonkun kärryllisen laitteen tulleen kyllä vastaan. Heitettiin sellainen vähän perinteeksi muodostunut syksyinen vesijärven ympäriajoOlitteko te te ?![]()
Tulin vastaan kotilolla, mönkkäri kärryssä. Olin näyttämässä mökiltä tullessa kaverille mutkapätkiä, kun yritän saada sen lajin pariin. Orastavaa kiinnostusta onkin jo löytynyt ja teidän letka teki kaveriinkin aika vaikutuksen !![]()
Toivottavasti tuossa ryhmäajossa oli järki mukana, oon kuullu vaan että mennään isoo kovaa... Siksi pysyn kaukana teikäläisien ajoista...