• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä neitokainen punertavalla cebarilla joka kurvasit 20min sitten nihtisillan aakkosaseman pihaan juuri kun olin tekemässä lähtöä. Hiustupsut vain kypärän alta hulmuen.

Oli kyllä niin silmää hivelevä kokonaisuus, pyörä ja kuljettaja, että harmittaa kun ei useimmin vastaavanlaisia tule liikenteessä vastaan  
cool.gif
Sama näky piirtyi omille verkkokalvoillenikin. Kyllä simmukat lepäs.

"Juuri kortin saanut 21-vuotiaas. Joopajoo; eipä ole oikeasti mitään korttia ajanut, vaan ainoastaan saanut ikäpäivityksen A-korttiin.
Kyllä sen kortin joutuu ajaan kun täyttää 21v, jos ei ole ollut tätä ennen kevari korttia. Tietenkin jos tiedät tän tyypin, jolla oli kevari kortti, niin asia on eri.
Missä mikämikämaassa sä asut, kun siellä ajetaan parikymppiseksi kevarikortilla?

Eilen oli paljon pyöriä liikenteessä vitostiella Suomussalmen ja Iisalmen välillä, tai varsinkin useamman pyörän porukoita tuli vastaan!

Olitteko te nelisin liikenteessä tossa 11aikaan Kajaanin eteläpuolella ja näytitte pitävän aavistuksen kovempaa matkavauhtia, pyöristä en ottanut selkoa kun mutkassa vilahditte ohi , joku punertava kyykky taisi ainakin olla:D

Ja te kaksi, toisella joku naku ja toisella Gixxeri ja olitte tuossa kolmen maissa vähän ennen Iisalmea, ohititte mutkassa muun muassa rekan ja minut aika vauhdikkaasti, jolloin sai nauttia kyllä hienoista äänistä!

Punatukkainen tyttö joka tänään klo.18 aikoihin ajoit ohi Street Triplellä tuusulanmotarilla ennen kehäIII liittymää. Olin liikenteessä pronssin värisellä lavakotilolla. Yritin näyttää sulle käsimerkein että näkyisit paremmin jos laittaisit valot päälle. Taisit tykätä kyttyrää kun puistelit päätäsi tai ymmärsit muuten vaan väärin signaalin. Olit hyvä esimerkki siitä kuinka aurinko takaapäin loistaen et näkynyt kovinkaan hyvin...tai olihan sulla sellainen himmeä parkkivalo päällä
smile_org.gif

Olipa tuossa 16:30 - 17:30 aikoihin vilinää Porkkalantiellä. Ketäs kaikkia siellä oikein pörräs?

Tänään Myrskyläntiellä välillä Porvoo Särkijärvi. Jollain isolla customilla paukutitte pikkuhiljaa menemään. Sorry, jos ohitin läheltä. Olin saanut varmaa mutua että jääkaapissa olisikin pari kylmää olutta
tounge.gif

12h työpäivän jälkeen sellainen vetää paremmin kuin magneetti....
thumbs-up.gif

Ketäs ajeli 19.08 kello 18.20 Rauman suunnasta Poriin? Ajelit perässä viininpunasella/punasella matkapyörällä. Olisiko ollut merkiltään kawa.
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä, jolla on kivuliaampi pyörä kuin minulla?
Pyöräsi merkistä minulla ei ole pienintäkään käsitystä, oli se sen verran eksoottinen!
Vaihdettiin pari sanaa Hirvensalmen huoltoasemalla maanantai-iltana.

Pari pyörää tuli vastaan juuri Vaskikellon eteläpuolella klo 15:14 keskiviikkona 18.8. Olin palaamassa reissusta kohti etelää. Yli 3000 kilsaa takana ennen tätä ensimmäistä morotusta. Pyöriä oli kyllä muuten runsaasti liikenteessä.

Kiitokset naapurin motoristille, kun jeesasit tyttöä hädässä torstai-iltana!
Ensin avasit kiltisti portin kerrostalon sisäpihalle ja sitten jeesasit keräilemään vilkun ja etujarrukahvan kappaleita ja nostamaan pyörää pystyyn portinpielestä... *punastel*

Olitko se sinä?

...joka tulit kauheata vauhtia Turun motaria Granin ja Kehä I:sen liittymän välillä, oikeanpuolimmaista kaistaa? Se oli joku vanha jammun FZ (museokamaa?), sininen savu vaan jäi leijumaan ja Delvacci tuoksahti... Kuskilla valkonen nahkatakki mustin raidoin.

Etkä edes moikannu, että haista huilu vaan
tounge.gif

joku pikkuinen mimmi joka ajoi jollain Pyjamalla (R6?) tänään Lahdentietä neljän maissa tsadiin päin, aika aamuiset oli ajokamppeetkin
wink.gif
? Innokkaasti vetelit välillä eessuntaas suunnilleen samassa "korossa" liikennevirrassa, morotin ikkunasta sivari-posliiniauton näköisestä Skodasta orggimorotuksella, alkoi pää pyöriä kuin lporanterä, luulitkohan että näytin fingeriä
nixweiss.gif

Norjalainen kyytiläinenkin pisti kivat näkymät merkille, sinnehän sitä kehää Vantaan suuntaan ajeltiin molemmat.

...joka tulit kauheata vauhtia Turun motaria Granin ja Kehä I:sen liittymän välillä, oikeanpuolimmaista kaistaa? Se oli joku vanha jammun FZ (museokamaa?), sininen savu vaan jäi leijumaan ja Delvacci tuoksahti... Kuskilla valkonen nahkatakki mustin raidoin.

Etkä edes moikannu, että haista huilu vaan
tounge.gif
Olisin voinnu olla minä, mut ei toi "kauhee vauhti" sovi, tälläseen "kukkahatun"...  
tounge.gif

Ja haista ihan ite vaa, ei sitä melkeen "kauhees vauhdis" uskalla kättä/käsiä irroitta stongast    
033102bebe_1_prv.gif

Sultako irtos sormimorotus ny viiden jälkeen kun ajelin Orivedelle päin, pauttiarallaa ruutanan kohdalla?
Joku iso matkapyörä ja tais olla punanen.. sulla.
062802moto_prv.gif

Eilen lauantaina, Närpiöstä hiukan Vaasan suuntaan, noin klo 11.00. Tulit kyykkymallisella pyörällä vastaan ja esitit oikein reippaan org-morotuksen.
bowdown.gif

Olin just ajamassa pyörää "viimeiselle matkalle", kun vein sen uudelle omistajalle.
bawling.gif

Nousi iso hymy naamalle, mutta samalla tuli hyvin haikea olo...

Eilen lauantaina, Närpiöstä hiukan Vaasan suuntaan, noin klo 11.00. Tulit kyykkymallisella pyörällä vastaan ja esitit oikein reippaan org-morotuksen.  
bowdown.gif

Olin just ajamassa pyörää "viimeiselle matkalle", kun vein sen uudelle omistajalle.  
bawling.gif

Minä se olin, ainakin aika ja paikka sopii
062802moto_prv.gif

bowdown.gif

bawling.gif

Minä se olin, ainakin aika ja paikka sopii  
062802moto_prv.gif
Kiitos siitä.
bowdown.gif

Tuli jotain lohtua raskaalle loppumatkalle.
wink.gif

Kukahan mahtoi ajella Oulussa lauantaina 21.8 Hallituskadulla klo 12.15 eturengas välillä ilmassa kauheasti kiihdytellen tasa-arvoisiin risteyksiin ja takanen liirasi edestakasin niin kauas kuin pystyin seuraamaan. Olihan siinä ainesta taas lehtiotsikoille ja tilastonikkareille. Toivottavasti pääsit kuitennii ehjänä perille, minne sitten olitkin matkalla.

Puumalan satamakahvilassa oli tänään noin 75 % asiakkaista ajoasut päällä. Kaikki pienemmillä porukoilla liikkeellä. Muutoin kylä oli jo aika hiljainen.

Toinen suosittu kohde, Lietveden kahvio, oli kuulemma viimeistä päivää auki tänään. Kahvilan pitäjä palaa siviilivirkaansa Espooseen Dipolin ravintolapäälliköksi.

..Jollain naku-Yamahalla siinä Nokian ja Vammalan välissä olevan hlvtinmoisen mäen päällä kuuden jälkeen illalla, odottelit vuoroasi sinivalkoiseen pakettiautoon.. ..kun itse olin siellä ennen sinua selvittelemässä omia ajonopeuksiani.  

withstupid.gif

Back