Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko ollu sama ryhmä kun tuli vastaan välillä Nikkilä-Korso joskus 20 aikoihin. Ajeltiin vaimon kanssa Korsoa kohti...Mikäs hirvittävä motoristijengi liimautui eilen minun perään Hinthaarassa? Päästin teidät ohi ja hetken kuluttua tulitte vastaan ja käännyitte edestäni oikealle. Oliko veturi eksynyt? Mä olin sillä punasella farmari-Exportilla, matkalla kotiin vaihtamaan nelipyörästä kakspyöräseen.
minkäs näköistä pyörää oli?Mikäs hirvittävä motoristijengi liimautui eilen minun perään Hinthaarassa? Päästin teidät ohi ja hetken kuluttua tulitte vastaan ja käännyitte edestäni oikealle. Oliko veturi eksynyt? Mä olin sillä punasella farmari-Exportilla, matkalla kotiin vaihtamaan nelipyörästä kakspyöräseen.
Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mullaTaidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)
Joo, mehän siellä oltiin kera Jeevis & Co. Ajeltiin se kimppakivan Fiskars-reitti, kun ei silloin päästy mukaan.Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mullaTaidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)Ihastelin niitä sun Richan housuja siellä Rusan Shellillä, olisko ollu ekalla PK-ajolla...![]()
Taidettiin olla me..Mikäs hirvittävä motoristijengi liimautui eilen minun perään Hinthaarassa? Päästin teidät ohi ja hetken kuluttua tulitte vastaan ja käännyitte edestäni oikealle. Oliko veturi eksynyt? Mä olin sillä punasella farmari-Exportilla, matkalla kotiin vaihtamaan nelipyörästä kakspyöräseen.
Jaa, en tiedä millä tiellä olin mutta joku tila-auto kuski tais morjestaa juuri noilla seuduilla ja vielä tuohon aikaan. Luulin että oli kärpänen autossa jota yritti metsästää, heh. Tiestä en tiedä kun oli käymässä jyvässeudulla ja ajelin laukaalta Jyväskylään päin. Mutta melkein tunnistin tapahtuneenOlitko se jolle moikkailin vanhalla Vaajakosken tiellä, ennen kuutta. Mulla jäi aikaisemmasta pyörälenkistä päälle. Olin nimittäin liikkeellä tila-autollani..
Taisin moikata muutamaakin pyöräilijää, ennen kuin tajusin.![]()
Jos se oli punainen kawa ja valkoinen berikin takki niin se olin minä, mutta ei keskariOlit tulossa tänään noin klo 19.00 aikaan Yyterin suunnalta Poria kohti, tervehdyksesi näytti epäilyttävästi siltä, että näytät mulle centteriä.![]()
Aiheutti melkoisen naurahduksen kypärän sisällä, kiitos siitä.![]()
Löysitkö Richat?Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mullaTaidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)Ihastelin niitä sun Richan housuja siellä Rusan Shellillä, olisko ollu ekalla PK-ajolla...![]()