• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitkos se juuri sinä joka eilen Rovaniemellä vaaratiellä täräytit tutkaan keltaisella ducatilla? Morjenstelin siinä risteyksessä sulle emännän punaisen gs:n selässä...

Oliko paljonkin liikaa vauhtia?

Mikäs hirvittävä motoristijengi liimautui eilen minun perään Hinthaarassa? Päästin teidät ohi ja hetken kuluttua tulitte vastaan ja käännyitte edestäni oikealle. Oliko veturi eksynyt? Mä olin sillä punasella farmari-Exportilla, matkalla kotiin vaihtamaan nelipyörästä kakspyöräseen.

Te 4-5 motoristia tänään Fiskarsin suunnalla letkassa, naisia-ko!?!?

Itse olin menossa Pohjasta Karjalohjan suuntaan
thumbs-up.gif

Taidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)

Mikäs hirvittävä motoristijengi liimautui eilen minun perään Hinthaarassa? Päästin teidät ohi ja hetken kuluttua tulitte vastaan ja käännyitte edestäni oikealle. Oliko veturi eksynyt? Mä olin sillä punasella farmari-Exportilla, matkalla kotiin vaihtamaan nelipyörästä kakspyöräseen.
Olisko ollu sama ryhmä kun tuli vastaan välillä Nikkilä-Korso joskus 20 aikoihin. Ajeltiin vaimon kanssa Korsoa kohti...  
bowdown.gif

Taidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)
Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mulla
smile_org.gif
Ihastelin niitä sun Richan housuja siellä Rusan Shellillä, olisko ollu ekalla PK-ajolla...

Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mulla
smile_org.gif
Ihastelin niitä sun Richan housuja siellä Rusan Shellillä, olisko ollu ekalla PK-ajolla...
Joo, mehän siellä oltiin kera Jeevis & Co. Ajeltiin se kimppakivan Fiskars-reitti, kun ei silloin päästy mukaan.

Sarankulmankadulla tampereella neljän jälkeen bongattu ORG morotus. Olit menossa Hatanpäätä kohti kun taas oma matka punaisella Busalla suuntasi housuja ostamaan Stormilta
062802moto_prv.gif

..joka tulit Saukkolassa tänään 110 -tiellä klo 16.52 Suzukilla (tai joku muu sulavalinjainen mp
smile_org.gif
)sormi pystyssä vastaan, nokka kohti Helsinkiä.

... joka ajoit Tampereen motaria kehä III kohdilla kohti pohjoista joskus klo 16 aikoihin tänään. Ajokkina oli ZZR 1100 ja rekkari BI-xxx.

En tiedä huomasitko, mutta oli lähellä, että et jäänyt takana tulevan Kia merkkisen henkilöauton alle. Siinä kun jossain välissä tuli vapaampaa ja kiihdytit kovemmin niin tämä Kia lähti leikkiin mukaan. Ei vain kotelo kuski ottanut edessä olevaa liikennettä huomioon ja kun jarrutit niin tuli Kia kuskille tiukka paikka. Isolla jarrutuksella tuli ja väisti sinun vasemmalle puolelle ja tuli melkeen viereesi. Taisi nokka jo melkeen polven kohdalla olla.

Ja olitko se sinä joka ajoit samaan suuntaan samaan aikaan jollain BMW:n matka vehkeellä. Koitit saada Touran kuskin huomion, kun sillä savusi takajarru. Siinä sitten Nurmijärven liittymässä huomasin, että tämä tourani on takana ja ajattelin että siinä risteyksessä kerron kuskille ongelmasta, mutta huomasin, että olit samalla asialla joten jatkoin vain matkaa.

Ite ajelin Kawasaki ZX-7R:llä teidän molempien perässä.

Olit tulossa tänään noin klo 19.00 aikaan Yyterin suunnalta Poria kohti, tervehdyksesi näytti epäilyttävästi siltä, että näytät mulle centteriä.
tounge.gif

Aiheutti melkoisen naurahduksen kypärän sisällä, kiitos siitä.
thumbs-up.gif

Olitko se jolle moikkailin vanhalla Vaajakosken tiellä, ennen kuutta. Mulla jäi aikaisemmasta pyörälenkistä päälle. Olin nimittäin liikkeellä tila-autollani..
Taisin moikata muutamaakin pyöräilijää, ennen kuin tajusin.  
thumbs-up.gif
Jaa, en tiedä millä tiellä olin mutta joku tila-auto kuski tais morjestaa juuri noilla seuduilla ja vielä tuohon aikaan. Luulin että oli kärpänen autossa jota yritti metsästää, heh. Tiestä en tiedä kun oli käymässä jyvässeudulla ja ajelin laukaalta Jyväskylään päin. Mutta melkein tunnistin tapahtuneen
smile_org.gif

Olit tulossa tänään noin klo 19.00 aikaan Yyterin suunnalta Poria kohti, tervehdyksesi näytti epäilyttävästi siltä, että näytät mulle centteriä.  
tounge.gif

Aiheutti melkoisen naurahduksen kypärän sisällä, kiitos siitä.  
thumbs-up.gif
Jos se oli punainen kawa ja valkoinen berikin takki niin se olin minä, mutta ei keskari
biggrin.gif

Olitko se sinä, jotka kökitte Tampereella motarilla Turkuun päin siinä karseessa ruuhkassa tänään.
Itse en jassanu vaan splittasin puis.
Ja ihmeellistä kyllä, kotilot jopa antoi mennä tilaakin annettiin.
Kiitos siitä heille =)
Se hopean värinen HD  
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä, eläkeläisautoilija, joka sitkeästi silmiin tuijottaen yritit ajaa kolmion takaa päälleni Tikkurilassa?

Ne väistämisvelvollisuudet VOIVAT tosiaan muuttua, ei voi ajella vaan mentaliteetilla "näin tässä on aina ennenkin menty".

Onneksi olin hereillä, enkä luota yhdenkään kotilon väistämis"velvollisuuteen".

smile_org.gif
Löysitkö Richat?

Back