• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
Asun itte siinä 50 metrin päässä, ikkunasta näkyy sun parkkikselle  
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif
Mitä pirua, kyllä on motoristien maailma pieni =). Asun tässä Ilmarinkadulla itse ja parkkeerailen tuohon "sisäkadulle" ilvestielle punaista busaani. Saman kadun varresta löytyy se pubi =)
Tässähän pitää pian ottaa semmonen "Kaleva -miitti"
biggrin.gif

..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif
Mitä pirua, kyllä on motoristien maailma pieni =). Asun tässä Ilmarinkadulla itse ja parkkeerailen tuohon "sisäkadulle" ilvestielle punaista busaani. Saman kadun varresta löytyy se pubi =)
Suosittua aluetta näköjään  
tounge.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
smile_org.gif
tounge.gif
Voidaan ottaa pyörät ja ajella kadun päähän ABC:lle tankkaamaan ja potkiin renkaita kuten tosimotoristit. Siitä seuraavaks Pub Vaakunaan kaljalle ja Marion Burgerin makkaraperunoiden kautta aamuyöstä kotiin.

Niinpä, miksei täällä viihtyis  
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
smile_org.gif
tounge.gif
Voidaan ottaa pyörät ja ajella kadun päähän ABC:lle tankkaamaan ja potkiin renkaita kuten tosimotoristit. Siitä seuraavaks Pub Vaakunaan kaljalle ja Marion Burgerin makkaraperunoiden kautta aamuyöstä kotiin.

biggrin.gif
Juurikin niin  
biggrin.gif
Marjon burgerissa on kyllä hyvät makkaraperunat  
bowdown.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
smile_org.gif
tounge.gif

biggrin.gif
Juurikin niin  
biggrin.gif
Marjon burgerissa on kyllä hyvät makkaraperunat  
bowdown.gif
Ehkä Tampereen parhaat
biggrin.gif

Kenenköhän perässä mahdoin ajella tuossa reilu puol tuntii sitten Teiskontiellä?
smile_org.gif
Gixxeri, kuskilla musta takki ja camohousut..

Ok, mulla on pyörä porukoiden autotallissa Kaupinkadulla ja tulee sen takia ajeltua sielläpäin.
Näin muuten sut yks päivä kaupinkadulla!  
wink.gif
Olin koiran kanssa lenkillä ja just kurvasit giksuttimella siitä.
Niin se on varmaan siellä Kaupinkadun päässä pressu alla? Ei tainnu olla vielä viime vuonna...
Muistaakseni oon nähnyt sut joku päivä siinä Kawan vieressä. Hieno pyörä btw
smile_org.gif

Ok, mulla on pyörä porukoiden autotallissa Kaupinkadulla ja tulee sen takia ajeltua sielläpäin.
Näin muuten sut yks päivä kaupinkadulla!  
wink.gif
Olin koiran kanssa lenkillä ja just kurvasit giksuttimella siitä.
Niin se on varmaan siellä Kaupinkadun päässä pressu alla? Ei tainnu olla vielä viime vuonna...
Muistaakseni oon nähnyt sut joku päivä siinä Kawan vieressä. Hieno pyörä btw
smile_org.gif
Sama pyörä, sama mies
smile_org.gif
Juu ei ollut viime vuonna, kun asuin silloin vielä muualla. Muutin tänne muutama kuukausi sitten.

Mites teillä on muuten tässä Kalevan kulmilla pysyny pyörät ehjinä taivasalla? Meinaan siis ettei oo joku huligaani kaatanu tms. Vähän aina mietityttää, että kun sitä tuossa taivasalla pressu ainoana suojanaan pitää, että miten se siellä pärjää  
biggrin.gif
Nyt on kyllä häly tilattu ja odottelee asennusta.

Mites teillä on muuten tässä Kalevan kulmilla pysyny pyörät ehjinä taivasalla? Meinaan siis ettei oo joku huligaani kaatanu tms. Vähän aina mietityttää, että kun sitä tuossa taivasalla pressu ainoana suojanaan pitää, että miten se siellä pärjää  
biggrin.gif
Itellä ollu pyörä tossa talon edessä kolmisen viikkoa eikä ainakaan vielä oo mitään sille käynyt *koputtaa puuta*  
smile_org.gif
Keittiön ikkunasta suora näkymä, pakko tarkistaa aina et onko se vielä tallessa  
biggrin.gif
Levyjarrulukon ostin siihen.

biggrin.gif
Vanha -91 rotisko sai olla kyllä rauhassa pari vuotta. Täksi kesäksi -05 busa hankittu. Hälytinlaitteistoon ei varaa ollut, joten kävin Heinolta hakemassa huutavan jarrulevyhälyttimen pienen nettivertailun jälkeen. Kai se niin menee että jos joku pyörän viedä haluaa niin kyllä sen mukaansa saa, mutta jospa naskeja ja muita arjen sankareita tuo vähän hillitsisi. Rupeaa vinkumaan äänekkäästi pienestäkin liikkeestä, testattu on.

Toistaiseksi ei ole käynyt mitään. Sittenhän jos sattuu vielä oma ikkuna olemaan auki niin pääsee nopeasti pihalle painimaan uuden omistajaehdokkaan kanssa  
kaboom.gif

No ihan rauhalliselta tämä oma asuinympäristö ainakin tähän mennessä on vaikuttanut. Toivotaan, että pysyy pyörät ehjänä
smile_org.gif

... joka Iistä ajoit oulua kohti 8.5 sinisellä äksällä tai sinä joka ajot punaisella äksällä. Letkassa oli muitakin pyöriä joita en kerennyt tunnistaa. Liityin joukkoonne hetkeksi
biggrin.gif

Bongattu Oulussa lauantai iltana klo 19 motarilla
crazy.gif

Kovaa vauhtia tiukkaa pujottelua ja piiitkiä ohituksia etunen asfaltista irti kytkettynä. Itse kotilon ratissa ja annoin tietä (Audi TT)
crazy.gif

Back