- Sijainti
- Espoo - Esbo!
Parempi, ei tarvii miettiä; ohitinko holtittomasti, teinkö typerän virheen, käpsäsinkö muuten..Mä oon miettiny ihan samaaMiksei mua kukaa ikinä bongaa?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi, ei tarvii miettiä; ohitinko holtittomasti, teinkö typerän virheen, käpsäsinkö muuten..Mä oon miettiny ihan samaaMiksei mua kukaa ikinä bongaa?![]()
![]()
Juu siellä tuli ajeltua valkoisella CB Hondalla... aikas viilee keli oli vielä.Aamulla tuli joku sormi pystyssä Paimiosta Saloon päin 110-tietä. Mä olin ekaa aamua pyörällä liikkeellä, ja olin niin tohkeissani etten edes muistanu tommosta morotustaEnhän mä mitään pyörääkää kerenny kattoo, mut mä olin punasella Thundercatilla ja pinkkimustan takin kanssa. Oli vaan mukava moikkailla kun olin niin innoissani muutenkin![]()
![]()
Tässä viestissä ei oo näköjään edes mitään järkeä, mut noh...![]()
Jaaha mut on bongattu. ja 3 muuta kaveria. Ite ajoin bandiitillasanoi:Harjavallan välillä ja lopuksi Kettulantiellä vastaan ajoi neljän mopon letka, viimeisenä nähdäkseni Africa Twin.
Mullekin taisitte morjestaa. Se valkoine bemari tai harmaa se oikeesti on.Jaaha mut on bongattu. ja 3 muuta kaveria. Ite ajoin bandiitillasanoi:Harjavallan välillä ja lopuksi Kettulantiellä vastaan ajoi neljän mopon letka, viimeisenä nähdäkseni Africa Twin.
Juu, minä se olin duunista mankkaalta kotiin matkalla. En kai viime aikoina ole pahasti töpeksinytValkoinen GSX-R1000 eilen n.16:30 Nihtisillantiellä. Friisinmäen valoista jatkoit suoraan, Karamalmille päin. Käännyin itse(pun.675 daytona) Friisinmäkeen.
Makeka? Voi tunnustaa jos olit, en nähnyt töpeksintää![]()
Saatoin olla minä?Hämeenlinnan motarilla, kehä3 kohilla tuli joku vastaan Helsinkiinpäin. Mopedin merkistä ei mitään tietoa kun kattelin vaan sen kättä mikä veivas ilmassa minkä ehti, tuli mieleen että poliisi odottelee jonku matkan päässä. Ja kappas, siellähän se pusikossa odotteli! Kiitokset varotuksesta![]()