Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä moikkasin... ja ilokseni kattelin että Kawa on päässyt tallistaMakeka bongattu Mitsussaan Lähderannan Valintatalon valoissa, en hokannu moikata.![]()
3te omavastuut tuolla noissa pyörissä oli, että ilmeisesti jollekulle tuon verran tappiota siitä koeajosta.Tuliko kallis koeajo?
No moro, täälläkin!Taajuus!
Minähän se olin.
Niin ol, meinasin vaan että oli niin hiljaisesta vauhdista kontattu että saattoi selvitä pienilläkin vaurioilla.3te omavastuut tuolla noissa pyörissä oli, että ilmeisesti jollekulle tuon verran tappiota siitä koeajosta.Tuliko kallis koeajo?![]()
Mä oon miettiny ihan samaaMiksei mua kukaa ikinä bongaa?![]()
Samat bongaukset, mua tuli kaikki vastaan. Samoilla suunnilla ollaan oltu ja samoihin aikoihinkin noin suunnilleen.Päivän työmatkabongaukset:
Ensin tuli sivuvaunuWingi Leineperin Ruukin tykönä, perä edellä vastaan. Sitten yksinäinen Rocketti vastaan jossain Kullaan ja Harjavallan välillä ja lopuksi Kettulantiellä vastaan ajoi neljän mopon letka, viimeisenä nähdäkseni Africa Twin. Todella loistava keli! Harmi että loput siitä menee hukkaan, mutta tuleehan noita.
Noin 11:15 - 12:15 ja suuntana Harjavalta siis tällaisella reitillä: http://maps.google.fi/maps?f=....21&z=11Samoilla suunnilla ollaan oltu ja samoihin aikoihinkin noin suunnilleen.
Jep, mä ajelin vaan Porista Harjuunpään kautta Leineperille ja siitä loppureitti sama. Minua se sivuvaunu tuli vartaan ja tuo neljän letka siellä Harjavaltaan menevällä tiellä.Noin 11:15 - 12:15 ja suuntana Harjavalta siis tällaisella reitillä: http://maps.google.fi/maps?f=....21&z=11Samoilla suunnilla ollaan oltu ja samoihin aikoihinkin noin suunnilleen.
Siellä se letka muakin tuli vastaan, että aika liki samoihin aikoihin ollaan oltu liikkeellä. Muistaakseni T-risteyksestä Harjavaltaan on kuitenkin vain 13km....ja tuo neljän letka siellä Harjavaltaan menevällä tiellä.![]()