Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh ite asustan tuossa vieressä, oon pitkän aikaa kattellu ohi ajaessa sitä, tänään kävin oikein vieressä pyörähtää, se pinkki pyörä on niin puoleensavetäväOletko sinä parkkikaverini Matinkylässä? Samassa ruudussa seisoo pikkusussu, VN ja mun blade, sulassa sovussa keskenään.![]()
Ei jäänyt ainakaan epäselväksi kumman sukupuolen edustajalle yammu kuuluikiitos.kiitos.Tälläsen sain kun kirjoitin joulupukille ja olin ollut kiltti tyttö koko vuoden.Sininen muuttui vaaleanpunaiseksi.Vastailen tässä isännän tunnuksilla.Mukavia loppukesän kilometrejä...naiskuski joka olit tänään seuraamassa Kiikalassa kiihdytyskisoja? Olit parkkipaikalla miesporukassa, ajokkisi oli valko-pinkki YamahaSekä pyöräsi että sinä olitte iloa silmälle![]()
![]()
![]()
![]()
Jos haluaa lisää näkyvyyttä, miksei ostaisi niitä LED-huomiovaloja joita saa viidellä kympillä eGaystä parin, ruuvaa niitä Siipeen tai Lotjaan vaikka useamman satsin eri värisiä eri suuntiin, luulisi näkyvän ilman että häiritsee kuten pitkät