Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on varmaan yks niistä perkeleen ETUILIJOISTA.sinäkö ajoit tänään (tai no eilen) klo 14 aikoihin Lahden saksalankadulla keskiviivaa pitkin punasissa jonottavan pitkän autoletkan eteen, tais olla kotari pyöränä. Oli vissiin vähän kiire johonkin.
Sama viesti vastaan tulleelle ambulanssikuskille joka yritti jyrätä mut torstai-iltana Mikkelin tienoilla. Kyllähän me molemmat siihen kaistalle mahuttiin, mutta ens kerralla voisit edes vilkkua käyttää ennen kun koukkaat sieltä jonosta mun kaistalle niin osaan varautua.Olitko se sinä joka yritit tappaa vastaan tulleen motoristin lähtemällä ohittamaan vaikka moottoripyörä tuli vastaan. Sinulla oli alla harmaa Hjyntäi-koppimopo ja ajoit kuin ameeba. Hommaa rillit ennen kun oikeasti tapat jonkun.
Tollainen turbodiesel voi kanssa olla aika"kovaluu" jos sattuu oikea yksilö kohdalle, ei niin ettei Hondalla pärjäis mutta voipi herättää ihmetystä kuinka auto liikahtaaOlitko se sinä joka ajoit kilpaa Bladen kanssa Keski-Pohjanmaan unettavilla suorilla, allasi esikuva-auto, MB 190D -86?
Tuollaista yritteliäisyyttä näkee harvoin; ei kannata lannistua isojenkaan esteiden edessä![]()
Mainos kannattaa aina vaikka olis vaan pienikin kylttiOlitko se sinä joka ajoit kilpaa Bladen kanssa Keski-Pohjanmaan unettavilla suorilla, allasi esikuva-auto, MB 190D -86?
Tuollaista yritteliäisyyttä näkee harvoin; ei kannata lannistua isojenkaan esteiden edessä![]()
Kahvalla paikannut minkä mopossa hävinnyt...Olitko se sinä, joka tänään klo 19:30 jäkeen tulit vierelleni kun käännyin keravalta lahden motarille. Pyöräsi oli joku customi rek. JU-90x viimenen numero ei ollut ykkonen, eikä kolmonen.
On ihan jees ottaa vähän kiihdytys kisaa, mutta siinä vaiheessa kun olet 5 pyöränmittaa jäljessäja vauhtia 120++, niin ei ole kauhean fiksua minun, eikä itsesikään kannalta vetästä oikean kautta minun ja kaiteen välistä paria kymppiä kovempaa ohi, kun olen jo höllännyt.![]()
![]()
Toivottavasti herra Darwinin teoria ajaa asiansa eivätkä typerät geenisi leviä eteenpäin tässä maailmassa.![]()