• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä joka tänään Porkkalantien varressa kuvasit pellolta pyöräni? Oli komea auringonlasku. Jos tuli hyvä kuva haluu kopion.

sinäkö ajoit tänään (tai no eilen) klo 14 aikoihin Lahden saksalankadulla keskiviivaa pitkin punasissa jonottavan pitkän autoletkan eteen, tais olla kotari pyöränä. Oli vissiin vähän kiire johonkin.

Olitko se sinä joka yritit tappaa vastaan tulleen motoristin lähtemällä ohittamaan vaikka moottoripyörä tuli vastaan. Sinulla oli alla harmaa Hjyntäi-koppimopo ja ajoit kuin ameeba. Hommaa rillit ennen kun oikeasti tapat jonkun.

Tapahtumapaikkana Yhdystie Vehmaalla, torstaina. Itse ajoin tuon apassin takana ja kyllä sydäntä kylmäsi tuon motoristin puolesta.

Olitko se sinä eilen kehä 3:lla neljän aikoihin Yamaha r6:lla? Yksi auto oli mennyt toisesta autosta juuri ohi ja sinä keksit ajaa niiden välistä, mutta ohittava auto alkoi kääntyä juuri sopivasti omalle kaistalleen. Onneksi sait sentään väistettyä.

T: Siinä takana ajellut

Olitko se sinä joka yritit tappaa vastaan tulleen motoristin lähtemällä ohittamaan vaikka moottoripyörä tuli vastaan. Sinulla oli alla harmaa Hjyntäi-koppimopo ja ajoit kuin ameeba. Hommaa rillit ennen kun oikeasti tapat jonkun.
Sama viesti vastaan tulleelle ambulanssikuskille joka yritti jyrätä mut torstai-iltana Mikkelin tienoilla. Kyllähän me molemmat siihen kaistalle mahuttiin, mutta ens kerralla voisit edes vilkkua käyttää ennen kun koukkaat sieltä jonosta mun kaistalle niin osaan varautua.

Olitko se sinä jonka oranssi suzuki oli meidän taloyhtiön pihalla Malmilla eilen illalla? Hieno pyörä!
thumbs-up.gif

Olitko se sinä joka ajoit kilpaa Bladen kanssa Keski-Pohjanmaan unettavilla suorilla, allasi esikuva-auto, MB 190D -86?
Tuollaista yritteliäisyyttä näkee harvoin; ei kannata lannistua isojenkaan esteiden edessä
062802jumpie_prv.gif

Olitko se sinä joka ajoit kilpaa Bladen kanssa Keski-Pohjanmaan unettavilla suorilla, allasi esikuva-auto, MB 190D -86?
Tuollaista yritteliäisyyttä näkee harvoin; ei kannata lannistua isojenkaan esteiden edessä
062802jumpie_prv.gif
Tollainen turbodiesel voi kanssa olla aika"kovaluu" jos sattuu oikea yksilö kohdalle, ei niin ettei Hondalla pärjäis mutta voipi herättää ihmetystä kuinka auto liikahtaa
biggrin.gif

Olitko se sinä K3-K4 kilosella gixxerillä, Mäntsälästä Kellokosken suuntaan tietä 1456(?) tänään about 19:15 aikoihin? En meinannu linjurilla perässä pysyä
biggrin.gif

Tai siis, EN pysynyt
biggrin.gif

Oliko se Arto Paasilinna kun tuli pari tuntia sitten skootterilla vastaan Kehä II:n liittymässä?

sinunko sini-hopea -05 mallinen hayabusa oli kankaanpään shellin liikennevalojen välittömässä läheisyydessä linja-autopysäkillä parkkeerattuna PELASTUSLAITOS -nauhat ympärillänsä?
pyörän vaurioista päätellen tämä ei kuulu R.I.P. -osioon...

kuskille paranemisia! toivottavasti ei käynyt pahemmin.

moro!

Roissa nähty klo 2145 kalaollin valoissa pirun komeen kuulonen valkonen naku triumph(?), tarkkaa mallia en huomannu kattoo ku pimeetä oli, mutta komeet tosiaan äänet,
mikähän oli äänenvaimentaja oli paikoillaan?

mutta äänille  
bowdown.gif

Kukas se toissapäivänä oli parkkeerannut Vantaa Gym Clubin pihalle uudenkarhean GS500F:n?

Pistin oman nakuni viereen ihan ilokseni, samoissa värisävyissäkin melkein oltiin
tounge.gif

Olitko se sinä, joka tänään klo 19:30 jäkeen tulit vierelleni kun käännyin keravalta lahden motarille. Pyöräsi oli joku customi rek. JU-90x viimenen numero ei ollut ykkonen, eikä kolmonen.
On ihan jees ottaa vähän kiihdytys kisaa, mutta siinä vaiheessa kun olet 5 pyöränmittaa jäljessä
033102ass_1_prv.gif
 ja vauhtia 120++, niin ei ole kauhean fiksua minun, eikä itsesikään kannalta vetästä oikean kautta minun ja kaiteen välistä paria kymppiä kovempaa ohi, kun olen jo höllännyt.
crazy.gif

Toivottavasti herra Darwinin teoria ajaa asiansa eivätkä typerät geenisi leviä eteenpäin tässä maailmassa.
033102bebe_1_prv.gif

Olitko se sinä, joka tänään klo 19:30 jäkeen tulit vierelleni kun käännyin keravalta lahden motarille. Pyöräsi oli joku customi     rek. JU-90x viimenen numero ei ollut ykkonen, eikä kolmonen.
On ihan jees ottaa vähän kiihdytys kisaa, mutta siinä vaiheessa kun olet 5 pyöränmittaa jäljessä
033102ass_1_prv.gif
 ja vauhtia 120++, niin ei ole kauhean fiksua minun, eikä itsesikään kannalta vetästä oikean kautta minun ja kaiteen välistä paria kymppiä kovempaa ohi, kun olen jo höllännyt.
crazy.gif

Toivottavasti herra Darwinin teoria ajaa asiansa eivätkä typerät geenisi leviä eteenpäin tässä maailmassa.
033102bebe_1_prv.gif
Kahvalla paikannut minkä mopossa hävinnyt...
biggrin.gif

Oliko se .ORG:n letka Asikkalan jälkeen jämsäntiellä klo 19:30 menossa Jämsään päin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
confused_orig.gif
Itse olin mustalla zetalla ja kaveri GS:llä liikenteessä..

Mikäs letka ajeli Leppävaaran läpi Kehä I:tä länteen 18:30 aikoihin? Katselin parvekkeelta ja otin
033102beer_1_prv.gif

..joka vihjasi tänään himmaamaan kun tulit Yammulla vastaan Kytäjä-Läyliäinen tiellä? Kiitos kun varoitit sinivuokoista, jotka kukkivat erään suoran keskellä sopivasti piilossa..

Laitoin vinkin eteenpäin kolmelle vastaantulleelle motoristille.
cool.gif

Back