• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^tuon jäljiltä olikin sitten kehä II, motari, ja kaikki vaihtoehtoiset reitit noiden määränpäihin niin tukossa ettei ikinä.

Satuin tuosta ajamaan ohi tuolloin, kuski oli pystyssä ja näytti erittäin terveeltä
thumbs-up.gif

Olitko se sinä, joka kaaduit moottoripyörällä (vaimo kyydissä) Räyskälän liepeillä, kun tiellä oli heikkaa? Kyseisellä tiellä oli ollut reunantäyttö käynnissä. Olit soittanut Destian Forssan tiemestarille... olisi kiva kuulla oma versiosi tapahtuneesta. Destian puolelta asiasta jo kuulinkin
wink.gif

Tänään aika tarkkaan 20:00 vanha Raumantie (Viasvedentie) aika liki Porin päätä. Tulit tuolla mutkatiellä vastaan nakupyörällä kokonaan (keskellä) minun kaistallani.  
omg.gif

Jos tilanne oli hanskassa ja hait vain linjaa seuraavaan kurviin, niin OK morjestellaan vastakin, mutta jos oli lipsahtanut edellinen kurvi vauhdin takia leveäksi, niin himmaa pykälän verran ettei tarvi sua raapia jonkun Skodan maskista joku kerta. Taisi tosin olla se kurvi, jossa Luvialta päin tullessa tarvii tosiaan etsiä sopiva kohta mistä ajaa, kun on melko töyssyistä. Hyvää vauhtia pidit yhtä kaikki.  
tounge.gif

(Edit: Nyt kun tuon paikan uudelleen ajoin, niin täytyi olla linjan hakua.)

Tuolla hienolla mutkatiellä - jota olen asuinpaikastani johtuen sahannut tänä vuonna varmaan toistakymmentä kertaa vähintään - näkee harvoin muita mopoja. Tänään oli toisin, taisin nähdä tusinan verran mopoja. Suurin osa ennen Viasvettä ja käväisin laitakarissa asti kääntymässä.

Itte liikkeellä punaisella M1800R:llä ehkä 19:50 - 20:50. Jokainen morjesti.  
thumbs-up.gif

Joku ohitti mun kotilon gikserillä Tampereen ohitustiellä T-paita+ oranssit shortsit päällä, marlborot ja jotain muuta pientä lensi tasaisena virtana repusta. Tyhjällä tiellä olis voinut vilkutellakin mutta tuskin sittenkään
biggrin.gif

Sininen 636, käännyit neljän aikoihin Kehä II:lta Mankkaalle. Odottelin valoissa kehälle pääsyä mustalla 10r:llä. Komea morotus
biggrin.gif

Lähditkö tänään Nokialla autokoulucenterin pihasta mustalla B-kingillä? Mukavasti näytti poistuvan paikalta
thumbs-up.gif

Olitko se sinä, joka pakenit poliisia Kehä II:sellä eilen n. klo. 20.30 Turun moottoritien suuntaan?

Ajoin itse Länsiväylän suuntaan, kun tulit vastaan. En nähnyt pyörääsi, mutta vauhtia oli aikalailla, poliisin äänet on helppo havaita ja tuleehan sitä keskityttyä omaan ajoonkin, vaikka rajoitusten mukaan puottaakin.

...joka olit ottanut parin auton kanssa yhteen Turun motarilla Kehä II:n sillan jälkeen matkalla kohti Kehä III tänään klo 16.15 aikoihin. Ajokamppeita näytti olleen tien penkalla ja kirkkaan keltaista kyykky Triumphia vinssattiin juuri hinausauton kyytiin ja virkavaltakin oli paikalla. Toivottavasti ei tehnyt kipeetä...
Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok.

Tulin kehä II turun tielle ja pienen kiihdytyksen jälkeen vasemmalle kaistalle. Nopean kaistan jono pysähtyi parin sadan metrin jälkeen lähes täysin itse sain jarrutettua mielestäni aika helposti ja vauhtia oli enää reilu juoksuvauhti kun rupesin katsomaan peiliin niin silloin tömähti. Lensin pyörän kanssa ensin seuraavaa autoa päin ja siitä sitten maahan, pyörä meni oik. puoleiselle kaistalle n.10-15m. Onneksi auto pysähtyi kuitenkin ennen minun edessä ajanutta autoa
bowdown.gif

...joka olit ottanut parin auton kanssa yhteen Turun motarilla Kehä II:n sillan jälkeen matkalla kohti Kehä III tänään klo 16.15 aikoihin. Ajokamppeita näytti olleen tien penkalla ja kirkkaan keltaista kyykky Triumphia vinssattiin juuri hinausauton kyytiin ja virkavaltakin oli paikalla. Toivottavasti ei tehnyt kipeetä...
Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok.

Tulin kehä II turun tielle ja pienen kiihdytyksen jälkeen vasemmalle kaistalle. Nopean kaistan jono pysähtyi parin sadan metrin jälkeen lähes täysin itse sain jarrutettua mielestäni aika helposti ja vauhtia oli enää reilu juoksuvauhti kun rupesin katsomaan peiliin niin silloin tömähti. Lensin pyörän kanssa ensin seuraavaa autoa päin ja siitä sitten maahan, pyörä meni oik. puoleiselle kaistalle n.10-15m. Onneksi auto pysähtyi kuitenkin ennen minun edessä ajanutta autoa
bowdown.gif
Huh huh, jätkäl oli onnea matkassa
bowdown.gif
mut hyvä ettei käyny pahemmin...
Mites trumpalle kävi?

bowdown.gif
Hienoa että olet täällä kertomassa tapahtunutta, ikävää kuitenkin että kohdallesi kävi noin, jota olen usein pelännyt omalle kohdalleni käyvän!
Ei tainnut ilmeisesti tulla pysyviä vammoja? Pyörä meni ilmeisesti lunastukseen?
On se ihmeellistä noilla kotilokuskeilla, ettei osata ennakoida ja katsoa eteen,kun jono pysähtyy!!

Oletko se sinä joka käyt esittelemässä bomber temppuja meidän työpaikan takana olevalla yleisellä tiellä Vuosaaressa ABB:n konttorin takana keskellä päivää. Komean näköistä touhua mutta aika ja paikka aivan väärä. Virkavalta on jossain vaiheessa varmasti paikalla eli kannattaa vaihtaa paikkaa.

Joo ...Trumpalle kävi vähän huonommin, satula ja pakoputki kohti taivasta nähtävästi takarunko antanut periksi sekä kaikki katteet paskana. Pitää lähtee tänään tutkimaan tarkemmin vaurioita.
bawling.gif

Olisin väistänyt vasemmalle puolelle, mutta edessä menevä auto väisti jo sinne eli tie oli tukittu eikä auttanu kun ottaa vauhti pois kokonaan, toinen hitaampi kaista kulki jotain 50km/h eli ei uskaltanu sinnekkään.
Tulevaisuudessa pitää mennä tollaiset tunnetut kohdat oikean puoleisella kaistalla on näköjään ainut vaihtoehto taikka mennä eri tietä....
wink.gif

Ainut vaihtoehto on näköjään oma ennakointi eli ei tunge itteesä sellaisiin paikkoihin missä ajetaan tässä tapauksessa hyvin pienillä turvaväleillä.
idea3.gif

Kyllä se on näköjään mahdollista saada pyörä paskaksi juoksuvauhdistakin
nixweiss.gif

Olitko se sinä tiistaina 11.8. Kuninkaantiellä Paimiosta Halikkoon sinisellä nakulla/fighterilla daami kyydissä?

Vedit musta ohi ja näytit kyykkykuskille ajamisen mallia. Sain teitä suorilla kiinni ja mutkissa paskoin housuihini omasta ja teidän puolesta.

Hyvin jätkä veti, kivaa oli. Oma muija jatkais huutamista jouluun saakka jos joskus ajaisin sen kanssa tuota vauhtia. Siksi ajan yksin.

sanoi:
Ainut vaihtoehto on näköjään oma ennakointi eli ei tunge itteesä sellaisiin paikkoihin missä ajetaan tässä tapauksessa hyvin pienillä turvaväleillä.

Näinhän se taitaa olla, ainakin pääkaupunkiseudun ruuhkaliikenteessä, ja varmaan muiden kaupunkienkin ruuhkissa.
No, onneksi selvisit vähällä, tai ainakin hengissä.

Halikkoon sinisellä nakulla/fighterilla daami kyydissä?

Vedit musta ohi ja näytit kyykkykuskille ajamisen mallia. Sain teitä suorilla kiinni ja mutkissa paskoin housuihini omasta ja teidän puolesta.

Hyvin jätkä veti, kivaa oli. Oma muija jatkais huutamista jouluun saakka jos joskus ajaisin sen kanssa tuota vauhtia. Siksi ajan yksin.
bowdown.gif

Joka ajat Aleksis Kivenkatua jollain customilla töihin(?) pinkissä nahkarotsisssa ja perseestä auki olevilla nahkalahkeilla?

ps. jätä farkut joku aamu alta pois, niin saat pari kolaria aikaseks .. jos et sitä jo tee .. ^_^

tänään illalla tuossa 18.30-19.00 välisenä aikana tuli Veneskoskelta vähän matkaa Seinäjoelle päin ajettuani mukavan kokoinen vetoketju Customeita vastaan. Mukavannäköisiä pyöriä oli.
Morotinkin koko remmille, ja kyllä sieltä muutamia tuli takasinkin
smile_org.gif

kaikkki ei kyllä morjestanu.. Noh, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.. vai miten se oli
tounge.gif
tounge.gif

..jonka setä sininen siviiliautolla klo 13.50 oli pysäyttänyt tre-hki motarilla noin kilometri ennen keimolan portin nestettä? Peilistä katsoin taakse ja näytti uudelta rykköseltä.  
Entä oliko se sinun mopo, kehä 1 E12:lle käännyttäessä, pimeänä tien vieressä ke iltana klo 11? Rikki? Ketään ei lähellä näkynyt. Rekkari FR-XXX

Edit. Tienumero vaihtu. On se kumma kun ikinä ei saa posteja oikein ekalla kerralla

Back