Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok....joka olit ottanut parin auton kanssa yhteen Turun motarilla Kehä II:n sillan jälkeen matkalla kohti Kehä III tänään klo 16.15 aikoihin. Ajokamppeita näytti olleen tien penkalla ja kirkkaan keltaista kyykky Triumphia vinssattiin juuri hinausauton kyytiin ja virkavaltakin oli paikalla. Toivottavasti ei tehnyt kipeetä...
Huh huh, jätkäl oli onnea matkassaOlin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok....joka olit ottanut parin auton kanssa yhteen Turun motarilla Kehä II:n sillan jälkeen matkalla kohti Kehä III tänään klo 16.15 aikoihin. Ajokamppeita näytti olleen tien penkalla ja kirkkaan keltaista kyykky Triumphia vinssattiin juuri hinausauton kyytiin ja virkavaltakin oli paikalla. Toivottavasti ei tehnyt kipeetä...
Tulin kehä II turun tielle ja pienen kiihdytyksen jälkeen vasemmalle kaistalle. Nopean kaistan jono pysähtyi parin sadan metrin jälkeen lähes täysin itse sain jarrutettua mielestäni aika helposti ja vauhtia oli enää reilu juoksuvauhti kun rupesin katsomaan peiliin niin silloin tömähti. Lensin pyörän kanssa ensin seuraavaa autoa päin ja siitä sitten maahan, pyörä meni oik. puoleiselle kaistalle n.10-15m. Onneksi auto pysähtyi kuitenkin ennen minun edessä ajanutta autoa![]()
Hienoa että olet täällä kertomassa tapahtunutta, ikävää kuitenkin että kohdallesi kävi noin, jota olen usein pelännyt omalle kohdalleni käyvän!Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok....joka olit ottanut parin auton kanssa yhteen Turun motarilla Kehä II:n sillan jälkeen matkalla kohti Kehä III tänään klo 16.15 aikoihin. Ajokamppeita näytti olleen tien penkalla ja kirkkaan keltaista kyykky Triumphia vinssattiin juuri hinausauton kyytiin ja virkavaltakin oli paikalla. Toivottavasti ei tehnyt kipeetä...
Tulin kehä II turun tielle ja pienen kiihdytyksen jälkeen vasemmalle kaistalle. Nopean kaistan jono pysähtyi parin sadan metrin jälkeen lähes täysin itse sain jarrutettua mielestäni aika helposti ja vauhtia oli enää reilu juoksuvauhti kun rupesin katsomaan peiliin niin silloin tömähti. Lensin pyörän kanssa ensin seuraavaa autoa päin ja siitä sitten maahan, pyörä meni oik. puoleiselle kaistalle n.10-15m. Onneksi auto pysähtyi kuitenkin ennen minun edessä ajanutta autoa![]()
Hyvä, että selvisit noin pienellä, tuossa ei hengenlähtökään ole ollut kaukana. Ihan mielenkiinnosta, pysyitkö keskellä kaistaa hidastaessa vai veditkö jompaan kumpaan reunaan?Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok.
sanoi:Ainut vaihtoehto on näköjään oma ennakointi eli ei tunge itteesä sellaisiin paikkoihin missä ajetaan tässä tapauksessa hyvin pienillä turvaväleillä.
Halikkoon sinisellä nakulla/fighterilla daami kyydissä?
Vedit musta ohi ja näytit kyykkykuskille ajamisen mallia. Sain teitä suorilla kiinni ja mutkissa paskoin housuihini omasta ja teidän puolesta.
Hyvin jätkä veti, kivaa oli. Oma muija jatkais huutamista jouluun saakka jos joskus ajaisin sen kanssa tuota vauhtia. Siksi ajan yksin.