Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi hienoa piripäissään ajella +200Sinäkö taas ..
Kaikki "raukat" eivät tiedä, että joku säälittävä palsta on ominut tuon tervehdyksen jota on käytetty iät ja ajat...Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?
Mä en vaan koskaan jää kenenkään mieleen... Hmnh.. Johtuiskohan se tästä susirumasta naamasta?Olitteko te kaksi herra Royal Onnelan viereisessä mäkissä. pilkun jälkeen viime pe-la yönä? Toisella herralla oli Buell ja toisella taasen R6.jäitte mieleen..![]()
Voisiko joku kertoa aloittelijalle minkäläinen tuo .ORG tervehdys on niin osaisi itte alkaa käyttämäänEilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?
Eiks se oo jotai tollastaVoisiko joku kertoa aloittelijalle minkäläinen tuo .ORG tervehdys on niin osaisi itte alkaa käyttämäänEilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?![]()
Vasemman käden etusormi suorana kämmenen sijastaVoisiko joku kertoa aloittelijalle minkäläinen tuo .ORG tervehdys on niin osaisi itte alkaa käyttämäänEilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Olitteko palstan immeisiä?![]()
Molemmat ehjinä, kyllä paikalla katselemassa....joka puoliltapäivin Vammalan keskustassa katselit kyljellään retkottavaa sinisen pick-upin koukussa ollutta peräkärryä?
Et ilmeisesti ollut aivan tapahtumien keskipisteessä, näytit ihan ehjältä ja moposi myös?
Jos trumppa oli musta ja todella härskin pitkällä putkella, kuskin bongaa paremmin b-foorumiltaSu 12.7.2009 Tuusulanväylällä bongasin Triumphin nakulla, kai speed triplellä? ajaneen nahka-ajoasuisen naisen. Punainen tukka paistoi kypärän alta.
Jos tunnistat itsesi, ilmoittaudu.
Tosin kypärä ja ajoasut on kyllä pahoja, ei yhtään tiiä minkälaisia peikkoja siellä alla saattaa olla.... Vaan onko sillä siinä vaiheessa enää väliäkään?
Ei ollu musta kyllä, harmaa kai. Ei noista nakuista niin tarkkaan muista.Jos trumppa oli musta ja todella härskin pitkällä putkella, kuskin bongaa paremmin b-foorumilta![]()