• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosi hienoa piripäissään ajella +200  
kaboom.gif

Varmaan saatto olla mahtava tunne ajaa hirveät rushit päällä, mutta silti wtf.

Tumma(violetti?) bussi eilen 21.00 kieppeitä Pitkälahden ABC. Olit parkkeerannut kivetyksen päälle.....tutun oloinen tyyppi,oltaisko jossain rallissa turistu.kun sain tuon päähäni,meinasin tulla tupakoimaan ja kysymään,mutta menitkin jo ramppia pitkin pois.  Aika hitoikseen porukkaa oli liikkeellä.

Niin joo,ja sitten tyyppi jonka syylärin nesteiden kimpussa puljaattiin SLN kieppeitä muinoin. 900 RR Blade oli pyörä,matkalla olit muistaakseni Imatralta jonnekkin.....Jäi painamaan,pääsitkö perille,vai vieläkö lämmöt temppuili?

Olitko se sinä 200 kg+ "mies" wanhalla 200-sarjan Mersullasi Taipalsaarentiellä Kuivasen risteyksen jälkeen ajelit S-mutkassa reteesti väärällä puolella tietä s-mutkassa. Minä + 2 autoilijaa kiitämme ohjelmasta....
ghostface.gif

Olitko se sinä kyytiläisen kanssa mustalla Bandiitilla(?) ruotsinpyhtää-elimäki välillä eilen? Olipahan mahtavaa mutkapätkää, kiitän ajoseurasta
smile_org.gif

Eilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?
Voisiko joku kertoa aloittelijalle minkäläinen tuo .ORG tervehdys on niin osaisi itte alkaa käyttämään
smile_org.gif
Eiks se oo jotai tollasta  
biggrin.gif

Su 12.7.2009 Tuusulanväylällä bongasin Triumphin nakulla, kai speed triplellä? ajaneen nahka-ajoasuisen naisen. Punainen tukka paistoi kypärän alta.

Jos tunnistat itsesi, ilmoittaudu. ;)

Tosin kypärä ja ajoasut on kyllä pahoja, ei yhtään tiiä minkälaisia peikkoja siellä alla saattaa olla. ;) ... Vaan onko sillä siinä vaiheessa enää väliäkään?

... Joka tänään tulit kanssani leppävaaran turuntien liittymästä alas, ajoit kanssani konalaan mutta jatkoit matkaasi... olin takanasi exact samanlaisella pyörällä, farkuissa ja hihattomissa !

Eilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?
Voisiko joku kertoa aloittelijalle minkäläinen tuo .ORG tervehdys on niin osaisi itte alkaa käyttämään
smile_org.gif
Vasemman käden etusormi suorana kämmenen sijasta
smile_org.gif

...joka puoliltapäivin Vammalan keskustassa katselit kyljellään retkottavaa sinisen pick-upin koukussa ollutta peräkärryä?
Et ilmeisesti ollut aivan tapahtumien keskipisteessä, näytit ihan ehjältä ja moposi myös?

Kuuden aikoja Kuopiossa Kelloniemen rampin kohdalla olit jäänyt tiensivuun. Käytiin kysymässä onko kaikki ok, kerroit että kaveri tulee kohta.

Toivottavasti matkasi jatkui pian.

Su 12.7.2009 Tuusulanväylällä bongasin Triumphin nakulla, kai speed triplellä? ajaneen nahka-ajoasuisen naisen. Punainen tukka paistoi kypärän alta.

Jos tunnistat itsesi, ilmoittaudu. ;)

Tosin kypärä ja ajoasut on kyllä pahoja, ei yhtään tiiä minkälaisia peikkoja siellä alla saattaa olla. ;) ... Vaan onko sillä siinä vaiheessa enää väliäkään?
Jos trumppa oli musta ja todella härskin pitkällä putkella, kuskin bongaa paremmin b-foorumilta  
wink.gif

Olitko se sinä/ olitteko te Suomussalmen Teboililla tankilla n. klo 11.10? Ajoin 5-tietä ohi ja näin ainakin customeita, pyöriä oli yhteensä lähemmäs 20, luulisin
thumbs-up.gif

Aika sama noilla moikkaamisilla??

Oli se sitte vetomiesten moikkaus tai .org moikkaus...kuhan moikataan...
pftroest.gif

Back