Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu mä näin samanKukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin![]()
Kannattanee käydä seuraavalla kerralla kysymässäOlitko se sinä Bandidos jengin jäsen tänään Koskelantien ja Mäkelänkadun valoissa? Vieressäsi toinen nahkaliivinen harrikkamies, jonka selässä luki miehekkäästi "PROSPECT"![]()
![]()
Eiköhän sitä vois ku kelit vielä sallii. Tuulee vaa pirhanan kovaaJuu mä näin samanKukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
Oli pakko vetää uukkarit. Pitäskö meidän huomenna käydä kattoo uusiks![]()
![]()
Napatkaapas pari kuvaa sitten vielä, niin voidaan muutkin arvostellaEiköhän sitä vois ku kelit vielä sallii. Tuulee vaa pirhanan kovaaJuu mä näin samanKukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
![]()
![]()
Joo eiköhän myö tässä iltasella lähetä Pokon kanssa nii täytyy yrittää bongaillaNapatkaapas pari kuvaa sitten vielä, niin voidaan muutkin arvostellaEiköhän sitä vois ku kelit vielä sallii. Tuulee vaa pirhanan kovaaJuu mä näin samanKukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
![]()
![]()
![]()
Muistat vaa ottaa kameran mukaaJoo eiköhän myö tässä iltasella lähetä Pokon kanssa nii täytyy yrittää bongaillaNapatkaapas pari kuvaa sitten vielä, niin voidaan muutkin arvostellaEiköhän sitä vois ku kelit vielä sallii. Tuulee vaa pirhanan kovaaJuu mä näin samanKukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
![]()
![]()
![]()
![]()
Taipalsaarella, Vehkataipaleella ja muualla lpr:n ympäristössä näkee niillä mutkateilläkin mitä uskomattomampia temppuja noilta isoilta ökykatumaastureilta. Alkaa kovemmallakin hemmolla puntti tutista kun Cayenne tulee mutkassa vastaan samaa kaistaa.....Vitun RYSSÄ...