• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä siinä 17.30 sinivalkoisella gikserillä etunen aurinkoa kohti tolsan 60 aluellaa! tankkasin itte siinä löpöt pyörän päälle, ku oli niin nätti näky!
bowdown.gif

Askolan suunnalla tänään illalla... olin bussipysäkillä vaihtamassa visiiriä ja kuuntelin että jaa, selvästi heko, Mediheli vissiin hakee jotain onnetonta. Paukutuksen lähteeksi paljastuikin 2-pyöräinen kopteri, perässään pari muuta ja viimeisenä vissiin wanha Fireblade tjsp. Tekö siinä olitte
biggrin.gif
hyvät äänet lähti.

Kukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
eek.gif

Kiitokset jetsonivaroituksesta 711-tiellä vastaan tulleille kahdelle motoristille. Siellä oli kolmen lapun kirjoitus menossa.

Terv. sen mustan Monsterin kuski

Kukas naikkonen ajeli Jyväskylässä Tourulan Nesteen kohalla rykkösellä hyvin niukoissa vaatteissa?
Näky oli jotain hyvin
eek.gif
Juu mä näin saman
eek.gif
Oli pakko vetää uukkarit. Pitäskö meidän huomenna käydä kattoo uusiks  
thumbs-up.gif
Eiköhän sitä vois ku kelit vielä sallii. Tuulee vaa pirhanan kovaa
crazy.gif
Napatkaapas pari kuvaa sitten vielä, niin voidaan muutkin arvostella
tounge.gif

Näky oli jotain hyvin
eek.gif
Juu mä näin saman
eek.gif
thumbs-up.gif
crazy.gif
tounge.gif
Joo eiköhän myö tässä iltasella lähetä Pokon kanssa nii täytyy yrittää bongailla
cool.gif

Näky oli jotain hyvin
eek.gif
Juu mä näin saman
eek.gif
thumbs-up.gif
crazy.gif
tounge.gif
Joo eiköhän myö tässä iltasella lähetä Pokon kanssa nii täytyy yrittää bongailla
cool.gif
Muistat vaa ottaa kameran mukaa
wink.gif
Pitäs varmaa kysyy et paljon maksaa yks kuva ennenkö menee niitä liikaa räpsimää...

Olitko se sinä tänään Stormilla ja huikkasit mitä olin vailla, koska olit bongannut minut myös Allrightista. Kielsin olleeni - ja tajusin vasta myöhemmin valehdelleeni: En ajatellut, että joku muistaisi monen päivän päähän (taisin olla kehäIII:n varressa maanantaina). Joo, olin se minä molemmissa ja edelleen takkia vailla --> Huomenna taas jossain muualla
smile_org.gif

Olitko se sinä joka ajoit sillä vihertävällä vm. 92-95 sedan corollalla?  
mad.gif

Ajelin eilen klo 16 jälkeen Vilppulasta Kolhoon päin, ajoit corollallasi edelläni tumman lava-auton perässä, marssivauhtini oli hieman teitä reippaampi, laitoin vilkun päälle lähdin ohittamaan teitä loivasti oikealle kaartuvassa mutkassa, näin sivusilmällä vilahduksen kun corollasi koukkasi myös ohitukseen ilman vilkkua! Sain juuri väistettyä sinua, oli senteistä kiinni että renkaani pysyivät tien asfailtuidulla osalla (ja luojan kiitos et kääntänyt corollaasi vastaantulevien kaistan pientareelle asti koukatessasi!), jos asfaltti olisi loppunut kesken saattaisi olla etten nyt kirjoitaisi tätä viestiä tässä! Käytäisit niitä peilejä autossasi, ja käytä myös päätäsi (ajatteluun sekä kääntelyyn havannoidaksesi muita tiellä liikkujia)!!!

Nurmijärvellä keltainen Raptor noin klo 18.54. Olitko se sinä?
Imeskelin norttia siinä pysäkillä.

Olitko se sinä, joka jollain nakupyörällä ajelit mun Golffin perässä eilen Turuntietä Bembölestä ainakin Viherlaaksoon asti?

PISTÄ NE V*TUN PITKÄT POIS PÄÄLTÄ!

Olitko se sinä? Hämeenlinnaan päin mentäessä härkätietä ajoin sinut kiinni mutkatiellä. Minulla oli kaikki sivulaukut, sinulla kova yritys ja bomber tyylinen vaatetus. Käännyit pois risteyksestä oikealle, kun näit minut peilissä. Luulin, että minivilkkusi iski hiukan häveliäästi. Mikset jäänyt riemuisaan kilvanajoon vai pelkäsitkö tulevaa soraa? Älä paina kuitenkaan kypärääsi alas, vaan nosta se kohti tuulta.

Olitko se sinä? Ajoit tyttöystäväsi kanssa Hämeenlinnaan päin pitkin härkätien sorataivalta. Et huomannut kun ajoin teidät kiinni, tie vei huomiosi. Tyttöystäväsi katsoi pelokkaasti hartiasi yli. Sinulla oli hartiat lukossa ja ajoit varovasti nakupyörälläsi pitkin soraa. Jännitin puolestanne hetken, mutta suoran koittaessa jätin teidät pölypilveen. En enää nähnyt teitä. Jäi hiukan haikea mieli.

Olitko se sinä? Olin matkalla Uuteenkaupunkiin. Sinulla musta HD Road King nahkaisilla sivulaukuilla ja mustilla aurinkolaseilla. Ajoit minut kiinni, kun olit ohittanut perässäni kaikki autot. Kurkit peilistäni kaikki kolme valoa päällä. Ilmeesi oli tyly. Sinä jäit liikennevaloissa lähdettäessä, mutta otit suoralla aina takaisin. Tulit turvallisesti kiinni perääni, kuin valoon syöksyvä yöperho. Vehmaan tielle kääntyessä, jäit mutkassa todella kauaksi. Pelkäsin sinun jo kadonneen. Näin valojesi kasvavan ja ajoit lopulta kovaa vauhtia ohi. En lähtenyt perääsi, ylinopeussakko viime vuodelta kirvelsi vieläkin. Olimme hetken kuin merkkivihan ja suorituskyvyn eristämät veljet. Sitten sinä hylkäsit ja minäkin käännyin pian soralle.

Olitko se sinä? Minä istuin metsässä tien penkereellä oluttölkki kädessäni. Jarno Saarisen tiellä oli kova trafiikki. Sinä ajoit hiljaa ohitsemme. Pyöräsi oli valkoinen ja pistooli oli miehekkäästi vyölläsi. Uhkuit auktoriteettiä. Kun katseemme kohtasivat, nostin käteni ja sinä nyökkäsit varovasti, kuin luvatta. En nähnyt sinua enää.

Olitko se sinä, joka tulit neljän pyörän letkassa Urjalasta Punkalaitumelle päin. Ajoit viimeisenä ja ainoana kaikista moikkasit ja hymyilit! Tulin mieheni kanssa teitä vastaan Urjalaan päin kahdella vanhalla traktorilla (ajoin sitä punaista "paholaista").

Päälläni oli mustat coret, ilmeisesti se kiinnitti huomiosi
wink.gif

Kyllä mp-varusteet taipuvat moneen käyttöön.

..Vitun RYSSÄ, joka ajelit rumalla katumaasturilla äsken Taipalsaarella ja vissiin otti liikaa egon päälle kun 20krt halvempi pyörä meinasi tulla suoralla tiellä ohi ja piti sitten yrittää hauskasti keula kääntää eteen kun takakulmasi kohalla olin jo.
cool.gif
Onneksi oli pieni pykälä silmässä, niin kerkesi alta pois..
omg.gif

Olitko se sinä ? Sunnuntaina noin 19.00 ajeleskelit Thunderacella pitkin asolanväylää kuvitellen olevasi Valentino Rossi .. Ja Casuaalisti tyylikkäänä farkuissasi ajokengät auki .. Olisiko ratsusi huollon tarpeessa kun etupää tuollain vatkaa ettei meinaa tielle mahtua.. ..

Back