• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... kuka menit suomenojan bike worldiin, viime keskiviikkona/torstaina/perjantaina, meinasit saada suomenojan liikenneympyrässä kotilosta kylkeen, läpsäytit autoa napakasti peiliin ja vaihdettiin muutama sana valoissa / bike worldin pihassa?

jätti sun puolesta pumppu muutaman välistä kun katoin peilistä tilannetta...

Huttulan shellil tänään n. 12 aikaan about 10 kyykkyä. Pyysitte cruisimaan. Etelään päin olitte menossa. Onko tarjous voimassa joku toinen ajan kohta?

Olitko se sinä n. 40-50 vuotias mies joka ajoit hieman vanhemmalla nakulla Salon keskustassa tänään isolla visiirillä oleva avopotta päässä, nahkatakki harteilla ja oikein kirkkaan vaaleanpunaiset farkut jalassa? Asusteesi herätti ainakin allekirjoittaneessa pientä hilpeyttä tai sitten olen vaan todella ulkona nykymuodista  
biggrin.gif
biggrin.gif
Sama mies sai allekirjoittaneellekkin päivän suurimman hymyn aikaiseksi... Olisin nostanut hattua, jos olisin voinut...
biggrin.gif
Nooh, tais olla sinivalkone XJR ? taitaa jo kolmatta kesää ainaki ajella vaaleenpunasis...

Olitko se sinä, Varadero-kuski eilen iltapäivällä miun perässä kuutostiellä jossain Pyhäselän paikkeilla siinä jumalattomassa vesisateessa+muussa myräkässä?

Itse pohdin että jos olisin lähtenyt liikenteeseen pyörällä niin olisi pitänyt kyllä kääntyä itku kurkussa takaisin kesken matkan. Eihän siellä nähnyt mitään pyyhkijät täysillä kuudenkympin vauhdissakaan kun sitä vettä tuli niin s**tanasti. Propsit siis siulle asenteesta.
bowdown.gif

Kolme kaverusta Spjutsundin rannassa tänä iltana... Vain gixeri jäi pyöristä mieleen
biggrin.gif

Olin juuri tupakkitaukoa siinä päättelemässä pikku-sussun kanssa. Muutamia katseita puolin ja toisin, mutta en ollut niin sosiaalisella tuulella että olisin alkanut heittämään teitin kanssa juttua...

Oltiin joo kavereiden kanssa siellä. Oli 2 gixerii ja yks Tuono

Kolme kaverusta Spjutsundin rannassa tänä iltana... Vain gixeri jäi pyöristä mieleen
biggrin.gif

Olin juuri tupakkitaukoa siinä päättelemässä pikku-sussun kanssa. Muutamia katseita puolin ja toisin, mutta en ollut niin sosiaalisella tuulella että olisin alkanut heittämään teitin kanssa juttua...

Kas! Kerrankin meikäläisen bongaukset tuotti tulosta
biggrin.gif

Tuono oli muuten komia. Eikä gixereissäkään haukkumista. Hävetti taas tämmöistä "mopoilijaa" siinä vieressä
blush.gif

Kukas se oli eilen Monninkylässä bussipysäkillä n. 21.00? KTM Duke/Superduke, olit bussipysäkillä puhumassa kännykkään, vastasit tervehdykseen ".ORG-tervehdyksellä"?

Hienoa toimintaa eräältä nais-kuskilta Kekkosentiellä Tampereella. Jos MINULLA ei olisi refleksit toimineet, olisin luutavasti sairaalassa. Eli vaaleansininen Citröen C5 rek. nev-xxx, opettele nyt s**tana kääntämään sitä päätäsi. Uskomattoman törkeä kaistanvaihto. Olin aivan vieressäsi kun päätit vaihtaa kaistaa.
Meinas ruveta ahdistamaan, mutta onneksi olen henkisesti ehkä kasvanut
biggrin.gif

Olitko se sinä, jonka prätkä oli ilmeisesti kaadettu yöllä mäkelänkadun reunassa Vallilan kohdilla. Seisonut siinä useamman aamun kun olen ohi ajellut.. Nyt ilpapäivällä oli jo nostettu takaisin pystyyn. Mitä vaurioita tuli?
Mun prätkä kaadettiin 24. ja 25. pvä välisenä yönä Kangasalantiellä Vallilassa. Oliko tämä se prätkä, jonka näit kaadettuna vai oliko siellä muitakin kaadettu samana yönä. Mulla on musta BMW R850R ja se seiso/makas Kangasalantiellä lähellä Sturenkadun risteystä

Kaksi neitokaista, jotka Moto-Sunilla kävivät tuossa neljän jälkeen? Toisella 1000RR CBR ja toisella jokin customi. Olin se, kenellä valui kuola kypärän alta liikennevaloissa
inlove.gif

Kiitos sille ystävälliselle kuskille, joka aamulla vinkkasi poliisisetien ratsiasta 9 tiellä ennen Auraa
bowdown.gif

Olisi muuten päiväreissu lähtenyt huonosti käyntiin. Tosin pari tuntia myöhemmin, kolmannella kerralla, nasahti. Mp poliisi vastaan ja sakkolappu mukana loppumatkalle. Kyllähän sitä pari tuntia jakso harmitella, mutta onneksi keli pelasti päivän ja korttikaan ei lähtenyt sakottajan mukaan. Kiitos muuten vielä poliisisedälle, kun et ottanut sitä korttia.

Olitko se sinä, jonka prätkä oli ilmeisesti kaadettu yöllä mäkelänkadun reunassa Vallilan kohdilla. Seisonut siinä useamman aamun kun olen ohi ajellut.. Nyt ilpapäivällä oli jo nostettu takaisin pystyyn. Mitä vaurioita tuli?
Mun prätkä kaadettiin 24. ja 25. pvä välisenä yönä Kangasalantiellä Vallilassa. Oliko tämä se prätkä, jonka näit kaadettuna vai oliko siellä muitakin kaadettu samana yönä. Mulla on musta BMW R850R ja se seiso/makas Kangasalantiellä lähellä Sturenkadun risteystä
En ole aivan varma onko sama.. Osaat vasrmaan itse päätellä kun kerron tapahtumapaikan: Tämä oli kaadettu siinä mäkelänkadun varrella Hieman Haaga Heliän AMK:sta Märskyyn päin. Siinä keltaisten talojen vieressä. Seisoo edelleenkin päivittäin siinä. Harmi jos on sinun ja vielä enemmän harmi jos pyöriä oli kaadettu useampia. Toivottavasti tekijä saadaan kii.

Olitko se sinä n. 40-50 vuotias mies joka ajoit hieman vanhemmalla nakulla Salon keskustassa tänään isolla visiirillä oleva avopotta päässä, nahkatakki harteilla ja oikein kirkkaan vaaleanpunaiset farkut jalassa? Asusteesi herätti ainakin allekirjoittaneessa pientä hilpeyttä tai sitten olen vaan todella ulkona nykymuodista  
biggrin.gif
biggrin.gif
Sama mies sai allekirjoittaneellekkin päivän suurimman hymyn aikaiseksi... Olisin nostanut hattua, jos olisin voinut...
biggrin.gif
Nooh, tais olla sinivalkone XJR ? taitaa jo kolmatta kesää ainaki ajella vaaleenpunasis...
Taas tänään tuli tämä kaveri bongattua... Suu on virneessä vieläkin
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kiitos sille ystävälliselle kuskille, joka aamulla vinkkasi poliisisetien ratsiasta 9 tiellä ennen Auraa
bowdown.gif

Olisi muuten päiväreissu lähtenyt huonosti käyntiin. Tosin pari tuntia myöhemmin, kolmannella kerralla, nasahti. Mp poliisi vastaan ja sakkolappu mukana loppumatkalle. Kyllähän sitä pari tuntia jakso harmitella, mutta onneksi keli pelasti päivän ja korttikaan ei lähtenyt sakottajan mukaan. Kiitos muuten vielä poliisisedälle, kun et ottanut sitä korttia.
...ai se olit sinä, joka tulit vasthan justhin ku löysäilin nahkahousejen vetoketjua vasemmasta lahkeesta...lämpeni keli ja oli vähän jumissa, joten piti sitä ylös alas jokusen kerran liikutella että jumi hellitti. Autto.

Ai, sielläkö oli ratsiaki  
omg.gif

Oli kiva päivälenkki: aamulla ennen seiskaa Jämsästä Treen kautta Raisioon, päivä siellä töissä ja puoli neljän jälkhen samoja jälkiä takasin. Hieno keli ajella ja nauttia töitten lisäksi myös Busalla ajelusta!

edit: päivän kohokohta oli kun pari ihanasti hymyilevää naista ajeli customeilla vasthan jossain Kylmäkoskelta tais olla Turun suunthan klo 16 jälkhen. Näki, että oli nautinnollista tuulettaa kypärän sisältä hulmuavia hiuksia
thumbs-up.gif

En ole aivan varma onko sama.. Osaat vasrmaan itse päätellä kun kerron tapahtumapaikan: Tämä oli kaadettu siinä mäkelänkadun varrella Hieman Haaga Heliän AMK:sta Märskyyn päin. Siinä keltaisten talojen vieressä. Seisoo edelleenkin päivittäin siinä. Harmi jos on sinun ja vielä enemmän harmi jos pyöriä oli kaadettu useampia. Toivottavasti tekijä saadaan kii.
Ei ollu sitte mun pyörä, mut eipä tosta oo kovin pitkä matka sinne, missä oma pyörä oli kaadettu. Näyttäis siis olleen joku liikkeellä, jolla on enemmänkin prätkiä vastaan. Tein kyllä rikosilmotuksen, mut en jaksa uskoo, että poliisit saa tekijää kiinni. Saattaa kuitenkin olla hyödyllistä tietää, että kaatu muitakin prätkiä, kun yrittää saada vakuutuksesta rahojaan pois.

Olitko se sinä autoilija punaisella sedanilla joka päätit lähteä ohittamaan jonostasi suoraan päin kun oltiin kaikki Murhasaaren sillalla? Mahtuuhan siihen sillalle toki 3 rinnan kun yksi on mopedi, valitettavasti en ehtinyt saada rekkariasi ylös, että olisin voinut pyörähtää pihassasi ihailemassa tulevaa rallin maailmanmestaria. No todennäköisesti et olisi keskustelusta mitään oppinut, kun asenteesi on tuo.

No olitko se sitten mahdollisesti ehkä sinä valkoisella farmarivolvolla joka ensin kiilasit ohi ja sitten aloit oikein pitkään ja hartaasti pesemään tuulilasiasi kristallinkirkkaan aurinkoisena päivänä tänään Särkänniemen kohdalla? Viittomakielimerkkeihin vastasit unesta herännään hämmästyneellä katseella. Kiitokset drinkistä
062802moto_prv.gif

Ei ollu sitte mun pyörä, mut eipä tosta oo kovin pitkä matka sinne, missä oma pyörä oli kaadettu. Näyttäis siis olleen joku liikkeellä, jolla on enemmänkin prätkiä vastaan. Tein kyllä rikosilmotuksen, mut en jaksa uskoo, että poliisit saa tekijää kiinni. Saattaa kuitenkin olla hyödyllistä tietää, että kaatu muitakin prätkiä, kun yrittää saada vakuutuksesta rahojaan pois.
Kato sen mustan vanhemman mallisen pyörän rekkarin perusteella sen omistaja ja kehota sitäki tekee rikosilmotuksen.

Olitko se sinä Bandidos jengin jäsen tänään Koskelantien ja Mäkelänkadun valoissa? Vieressäsi toinen nahkaliivinen harrikkamies, jonka selässä luki miehekkäästi "PROSPECT"
biggrin.gif

Back