• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesän ensimmäinen ja tod.näk viimeinen ehta orggi moro nähty tänään Sodankylä - Rovaniemi välillä n. klo 15 aikaan. Punainen(?) matkaenska.

Olisko jossain ollut joku tapahtuma kun pyöriä tuli vastaan melkein kuin Jänkhällä jytistelyn aikaan......?

Re: Olitko se sinä 2020

PrivateeR sanoi:
Ku ei ees tiiä mikä hemmetti se on?

Tämmönen. (Pyörä ei tarvii olla ilmassa)

67436e5cc40f2c8c007c57bb38c7ff8d.jpg

Tänään ennen puoltapäivää tuli 6-7 pyörän letka vastaan Uurainen-Multia välillä. Kaikki morjesti :bye:

Tänään Koskenmäen liikenneympyrän ja hyrylän liikenneympyrän välissä selvästi havaittava orgmoro.

Tuossa tuli ajeltua ennen kuutta iltasella ja kasin aikaan iltasella monen morotuksen kera.

Hitto mä taisin saada tänää Orggimoron tos Keravalla ennen Lahen motarille siirtymistä n. klo 19 jälkeen, hämmennyin ja heitin käden sivulle - samantien pikkurilli ja nimetön pois yhtälöstä ja keskisormen vetäytymisviive oli isompi notta luulen että vastaantullut sai sellasen "victory vaakatasossa" moron vaan verkkokalvoilleen :D

Olin se valkokypäräinen "vain toinen lamppu palaa niinku Fazerissa kuuluukin plus kolme isoa mustaa laukkua" -ämätörmopoilija :bye:

SixStars sanoi:
Hitto mä taisin saada tänää Orggimoron tos Keravalla ennen Lahen motarille siirtymistä n. klo 19 jälkeen, hämmennyin ja heitin käden sivulle - samantien pikkurilli ja nimetön pois yhtälöstä ja keskisormen vetäytymisviive oli isompi notta luulen että vastaantullut sai sellasen "victory vaakatasossa" moron vaan verkkokalvoilleen :D

Olin se valkokypäräinen "vain toinen lamppu palaa niinku Fazerissa kuuluukin plus kolme isoa mustaa laukkua" -ämätörmopoilija :bye:

Oisko ollu meikäläinen ku tuli vastaan matkalla hakemaan vilkkurelettä motonettiin? Aika ja paikka täsmää ja joku tuli vastaan. Musta Rykkönen valkoset kamppeet...

Eilen Oulun Motonetin risteyksessä tuli vastaa keltainen 125 Monkey. Eka kertaa näin Monkeyn livenä. Kytkin pohjassa moikkasin nyökkäämällä. Oliko joku täältä?

Harvoin tulee nykyään orggimoroja, mutta äsken (klo 9:13) tuli Kangasniementiellä jokunen kilometri Pieksämäeltä etelään melkoisen komea morotus! Hämmennyin ja jäi pyörä katsomatta, joku retrohko tumma pyörä takalaukulla. Itse ajoin pohjoisen suuntaan valkoisella Gessulla ja älysin morottaa jopa takaisin. :WAZAAP:

Miguelo sanoi:
Oisko ollu meikäläinen ku tuli vastaan matkalla hakemaan vilkkurelettä motonettiin? Aika ja paikka täsmää ja joku tuli vastaan. Musta Rykkönen valkoset kamppeet...

Kyl se varmaan näin oli :thumbup:

Pe ja la tuli ajeltua n. 400km Lahti-Jyväskylä-Petäjävesi-Jämsä-Lahti, kyl sielläkin muutaman kerran yks sormi pystyssä tultiin vastaan, enimmäkseen se on sitä tasalapaa sivulle kuitenkin - muutama hassu eimorotustaollenkaan, kukin tyylillään, pitäs vaan laittaa selkäytimeen toi orggimoro, aina hauskempi jos tulee samalla mitalla takaisin :jpstyle:

Mä yritin kanssa kovasti heristellä sormea torstaina Tre-Sastamala-Säkylä-Turku -reitillä, perjantaina Turku-Salo-Karjalohja-Sammatti-Helsinki -reitillä, ja lauantaina Helsinki-Järvenpää-Hausjärvi-Janakkala-Hämeenlinna-Kangasala.

Jokunen melkovarma orggimoro tuli takaisin, muutama epävarmempi kahden sormen ojentelu, mutta paikoista ja tuntomerkeistä ei hajuakaan. :grin: Itsellä musta MT-10, mustat ajokamat ja ehkä selvimpänä tuntomerkkinä valko-punainen kypärä.

Otusmotus sanoi:
Muutama .Org morotus tuli Kärkölä-Asikkala-Lahti akselilla. Itse keltasel suzukilla liikkeel

eilen tuli ajettua Helsinki-Kärkölä-Asikkala ja siitä aina Sysmän kautta Korpilahdelle, kyllä noita ORG morotuksia tuli varmaan puolen kymmentä vastaa.

Itse olin liikkeellä oransilla Trumpalla. :jippikaijee:

Minä ja Rum ajettiin lauantaina mm. Päijänteen ympäri.
Eli jos joku bongas oranssin kottaraiskaksikon (990 SD edessä ja 690 Duke perässä) niin oltiin todennäkösesti me. :bye:
Hurjasti tuli porukkaa vastaan ja parhaamme mukaan ajettiin etusormet pystyssä.
Ja maisemat, ne oli häikäisevän kauniita! :rakastunut:

Back