Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ku ei ees tiiä mikä hemmetti se on?Kotarikuski sanoi:harvassa on org-morottajat.
PrivateeR sanoi:Ku ei ees tiiä mikä hemmetti se on?
Woozie sanoi:Tämmönen. (Pyörä ei tarvii olla ilmassa)

Niin no, vetomiehethän keulii vastaan ja näyttävät sormeaChivas067 sanoi:Mää jo säikähdin tehneeni kaikki väärin...![]()

SixStars sanoi:Hitto mä taisin saada tänää Orggimoron tos Keravalla ennen Lahen motarille siirtymistä n. klo 19 jälkeen, hämmennyin ja heitin käden sivulle - samantien pikkurilli ja nimetön pois yhtälöstä ja keskisormen vetäytymisviive oli isompi notta luulen että vastaantullut sai sellasen "victory vaakatasossa" moron vaan verkkokalvoilleen
Olin se valkokypäräinen "vain toinen lamppu palaa niinku Fazerissa kuuluukin plus kolme isoa mustaa laukkua" -ämätörmopoilija![]()

Miguelo sanoi:Oisko ollu meikäläinen ku tuli vastaan matkalla hakemaan vilkkurelettä motonettiin? Aika ja paikka täsmää ja joku tuli vastaan. Musta Rykkönen valkoset kamppeet...

Itsellä musta MT-10, mustat ajokamat ja ehkä selvimpänä tuntomerkkinä valko-punainen kypärä.Otusmotus sanoi:Muutama .Org morotus tuli Kärkölä-Asikkala-Lahti akselilla. Itse keltasel suzukilla liikkeel