Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

adenauer300 sanoi:Olitko se sinä Kotarikuski, jonka vieressä sinivalkoinen jäätälökauppias lappuja täytteli Espoon Martinsillantiellä, Liilan kauppakeskuksen kohdalla![]()
. Iso kiitos siihen suuntaan, pyörä lähti hetken odottelun ja starttailun jälkeen käyntiin, katteet kursittu kasaan nippusiteillä ja kuskikin läpäisi lekurin tsekkauksen. Ei muutakuin 
Homebrew sanoi:Olitko se sinä kun pysähdyit eilen aamulla auttamaan Halikossa 110-tien liikenneympyrässä pyörän lipsahdettua alta. Iso kiitos siihen suuntaan, pyörä lähti hetken odottelun ja starttailun jälkeen käyntiin, katteet kursittu kasaan nippusiteillä ja kuskikin läpäisi lekurin tsekkauksen. Ei muutakuin
![]()
adville sanoi:sen verran kysyisin ,kun se ympyrä sattuu olemaan "mun mailla" että mikä meni pieleen vai onko siellä taas jotain liukastetta pinnassa??
AsKu sanoi:Olikohan lakari ja kyytiläisen puoli kahden jälkeen Alavudella, kun samanlainen sininen xx tuli vastaan keskustassa ite olin maasturilla liikkeellä.
Tänään oli vain maltillista splittaamista, vaan ei ollut paha ruuhkakaanWoozie sanoi:Olitko se sinä kyytiläisen kanssa matkaendurolla (gessu?) splittaamassa n. klo. 17.30 Klaukkalan ruuhkassa?
Kiitos vaan. Nyt alkoi toimistotyöläistä v*t*ttaa, kun ei autolla voi työmatkoilla harrastaa samaa.![]()
Nysse sanoi:Tänään oli vain maltillista splittaamista, vaan ei ollut paha ruuhkakaan
Sunis sanoi:Nyt tuli ehkä minun orgi-historian komein sormimoro.
Nelostiellä, Järvenpään pohjoispuolen liittymän lähistöllä noin kello 16jotain tulit pohjoisen suuntaan jollain gs bemarilla tai vastaavalla (en nyt tarkkaan muista) sormi ja koko käsi mojovasti ojossa!
Itse olin punasella zr-7s kawalla liikkeellä menossa helsinkiin päin.