Olit moottoripyörän kanssa talon katolla Vantaan Kirkkotien varrella tänään noin kello 14.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Woozie sanoi:Tuliko Oma Aika n. klo. 16.45 Vihdintietä Kalajärven suunnasta kohti Kehä 3:a? Samannäköinen pyörä ainakin. Itse tulin autolla vastaan.
DizzySpell sanoi:Ksthb + H2 tankilla Nummelan nesteellä about 20:15?
Moro, juu minä ja Tate66 siinä väisteltiin routapatteja ja hiekkakohtiajase10 sanoi:Keiden kanssa meillä oli "accidental ride" Kokkilan lossilta Perniöön, noin 12:30 - 13 aikaan? Ei aivan pysytty perässä Kemiöön asti, mutta Strömman kanavalla saatiin kiinni, kun silta oli pystyssä.
Toinen oli isompi Kottarainen ja toinen Yamaha. Molemmilla kypärässä orkkitarrat.
Meillä Bemarin matkavessa
jase10 sanoi:Keiden kanssa meillä oli "accidental ride" Kokkilan lossilta Perniöön, noin 12:30 - 13 aikaan? Ei aivan pysytty perässä Kemiöön asti, mutta Strömman kanavalla saatiin kiinni, kun silta oli pystyssä.
Toinen oli isompi Kottarainen ja toinen Yamaha. Molemmilla kypärässä orkkitarrat.
Meillä Bemarin matkavessa
Ullatus että fiatit jää JMH:n mieleenJMH sanoi:Kuka työns vähän jälkeen Salon gen1 Milleä motarilla kohti Turkua? Näytin ohittaessani peukkua ja vissiin innostuit mun ja Paronin perään hetkeksi, kun me oltiin menossa jo kotisatamaan.
tate66 sanoi:Ullatus että fiatit jää JMH:n mieleen![]()
No kun ranskis kaipas hellyyttä aamusta, ei vaan kerinny mukaan teitin rientoihinJMH sanoi:Hiljaa sinä senkin vääräuskoinen fariseus. Kokkilan crossiradalla tänään pyöritty, mut ei kelvannut meidän silee baana.

TomeS sanoi:Moro, juu minä ja Tate66 siinä väisteltiin routapatteja ja hiekkakohtia![]()
tate66 sanoi:Juu me oltiin, terve vaan ja ilmeisen kivasti teilläkin matka eteni noin kahden hengen voimalla.
Hiukan hölmö vanhempi autokuski oli teitin edessä lossilla.