• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko joku täältä joka työnsi pyörää eilen Kehä 3:lla vasemmalla kaistalla länteen päin juvanmalmin kohdilla?
Olisin pysähtynyt jeesaamaan mutta ajoin toiseen suuntaan ja oli vähän hoppu+iltapäivän liikenneruuhka. Toivottavasti kuski ja pyörä pääsi turvaan ilman haavereita.

Olin näkevinäni orkkimoron tänään Riistavedellä kolmen aikaan isolla enduropyörällä ajavalta kuskilta. Tunnustaako kukaan?

Woozie sanoi:
Tuliko Oma Aika n. klo. 16.45 Vihdintietä Kalajärven suunnasta kohti Kehä 3:a? Samannäköinen pyörä ainakin. Itse tulin autolla vastaan.

"Vähän" myöhässä vastaus, mutta olin kyllä liikkeelä silloin eli ajankohta sopisi kyllä! :)

Pyörä on aika helppo tunnistettava, ja itsellä yleensä neonkeltainen kypärä ja kelta-musta takki

WP_20160425_15_28_42_Rich800.jpg

Pyörä on aika helppo tunnistettava, ja itsellä yleensä neonkeltainen kypärä ja kelta-musta takki
..viime perjantaina olitte tienpäällä vanhal ykköstiel just ennen saloa
Tuo neonkeltanen näkyy kyllä kauas.

veejii sanoi:
..viime perjantaina olitte tienpäällä vanhal ykköstiel just ennen saloa
Tuo neonkeltanen näkyy kyllä kauas.

Totta tuokin, piipahdettiin Turussa ja muualla

WP_20170428_14_21_23_Panorama.jpg

Re: Olitko se sinä 2017

DizzySpell sanoi:
Ksthb + H2 tankilla Nummelan nesteellä about 20:15?

Mahdollisesti, ainakin se oli hetkeä aiemmin Porkkalassa [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Keiden kanssa meillä oli "accidental ride" Kokkilan lossilta Perniöön, noin 12:30 - 13 aikaan? Ei aivan pysytty perässä Kemiöön asti, mutta Strömman kanavalla saatiin kiinni, kun silta oli pystyssä.
Toinen oli isompi Kottarainen ja toinen Yamaha. Molemmilla kypärässä orkkitarrat.

Meillä Bemarin matkavessa

jase10 sanoi:
Keiden kanssa meillä oli "accidental ride" Kokkilan lossilta Perniöön, noin 12:30 - 13 aikaan? Ei aivan pysytty perässä Kemiöön asti, mutta Strömman kanavalla saatiin kiinni, kun silta oli pystyssä.
Toinen oli isompi Kottarainen ja toinen Yamaha. Molemmilla kypärässä orkkitarrat.

Moro, juu minä ja Tate66 siinä väisteltiin routapatteja ja hiekkakohtia :D

tate66 ja Yamppu
Mikä lie foorumi nimi ja SMT

Muoks..

No kerkisit ja joo toihan se sun fooruminimes olikin :grin:

jase10 sanoi:

Juu me oltiin, terve vaan ja ilmeisen kivasti teilläkin matka eteni noin kahden hengen voimalla.
Hiukan hölmö vanhempi autokuski oli teitin edessä lossilla.

Kuka työns vähän jälkeen Salon gen1 Milleä motarilla kohti Turkua? Näytin ohittaessani peukkua ja vissiin innostuit mun ja Paronin perään hetkeksi, kun me oltiin menossa jo kotisatamaan.

JMH sanoi:
Kuka työns vähän jälkeen Salon gen1 Milleä motarilla kohti Turkua? Näytin ohittaessani peukkua ja vissiin innostuit mun ja Paronin perään hetkeksi, kun me oltiin menossa jo kotisatamaan.
Ullatus että fiatit jää JMH:n mieleen :thumbup:

tate66 sanoi:
Ullatus että fiatit jää JMH:n mieleen :thumbup:

Hiljaa sinä senkin vääräuskoinen fariseus. Kokkilan crossiradalla tänään pyöritty, mut ei kelvannut meidän silee baana.

JMH sanoi:
Hiljaa sinä senkin vääräuskoinen fariseus. Kokkilan crossiradalla tänään pyöritty, mut ei kelvannut meidän silee baana.
No kun ranskis kaipas hellyyttä aamusta, ei vaan kerinny mukaan teitin rientoihin :no:

Olikohan Lakari eilen perjantaina ajelemassa Ilmajoen "sikasuoraa"? Siinä tuli sininen sivulaukuilla varustettu XX vastaan..Itse olin matkassa Scania-paloautolla kohti Kauhavaa.

TomeS sanoi:
Moro, juu minä ja Tate66 siinä väisteltiin routapatteja ja hiekkakohtia :D

tate66 sanoi:
Juu me oltiin, terve vaan ja ilmeisen kivasti teilläkin matka eteni noin kahden hengen voimalla.
Hiukan hölmö vanhempi autokuski oli teitin edessä lossilla.

Moro vaan :)

Sillä papalla oli vähän kiire.

Ei ollakaan koskaan ajettu tuota tietä (paitsi reilu 10 vuotta sitten toiseen suuntaan) Taidetaan jatkossa ajaa useamminkin

Back