Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Olisko ollut minä!Etusormi pystyssä tuli tänään joku vastaan Kuopion motarilla Joensuun rampin kohdilla? Töistäpaluuliikenteessä en kovin suurieleisesti ehtinyt vilkutella takaisin kun yritin väistellä peiliin vilkaisematta kaistaa vaihtavia autoja.
JarLai sanoi:Olisko ollut minä!Jos oli punainen kyykky ja valko-musta kypärä...

Oisinko ollu minä? Hopean värinen gixuAlluit sanoi:Sormimorot tuli tänään ~20-20:30 Uudenkaupungin ST1:ltä pari kilsaa Laitilaan päin, olitko se sinä?
Allekirjoittanut valkoisella Hondan nakulla liikenteessä.
Karkov sanoi:kevyesti
Karkov sanoi:Kävelikös PoS Kaivokadun ja Manskun kulmalta manskun yli joskus, mitälie 22:30 maissa perjantai-iltana musta t-paita yllänsä. Josset ollut, niin ihan identtinen oli. Näytti olleen myös kevyesti humaltunut.![]()
PoS sanoi:Joo, olit siinä neljän mopon letkassa? Kyllähän siinä Tuonokin oli. Olin tuossa vaiheessa jo kyllä ihan täysin naamat, enkä mitenkään kevyesti humaltunut![]()
Kyseessä oli ilokaasun polttarit ja kävin välissä viemässä omia ja huterajussin kamoja hotlalle, kun striithookki pisti matkalla viestiä, että "hae tullessas nappeja sekakäyttäjälle." Eli poikkesin siinä apteekissa matkalla Teerenpeliin.