Focke-Wulf sanoi:Kyllä, kyllä molemmat letkat orkkilaisia Oulusta.![]()
No oikein minä sitten näin. Taisin ite tosin tajuta vasta toisen letkan puolivälissä vaihtaa normimoron sormimoroksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Focke-Wulf sanoi:Kyllä, kyllä molemmat letkat orkkilaisia Oulusta.![]()
Pyöräsi merkkiä ja mallia en ryhtynyt tiirailemaan, kun siinä oli hiukkasen muutakin liikennettä ja itse tulin kolmion takaa.chuckmynorris sanoi:Kiitos sille Mondeolle (?), joka teki tilaa tänään valoissa lauttasaaren sillan valoissa. Reilusti siirtyi sivuun, jotta pääsi splittailemaan valoissa eteen.
matskupupu sanoi:Kehä kolme itään nousit ylös lentokentän rampista. Ducatin faitteri kilpi erillään takarenkaanpäällä. Oli niin komea orggimoro vastaantulevalle prätkälle. Itse tosin ajelin täysvalkosella puolikkaalla mannin rekalla takanasi.
matskupupu sanoi:No sehän se!
LoneWolf sanoi:Kello 10:38 Söderkullantiellä tuli vastaan kahden pyörän "letka" ja molemmilta selvä sormimoro. Etummainen pyörä taisi olla joku vanhempi kyykky? Itselläni alla musta GSX650F täydessä reissuvarustuksessa.
kallokas sanoi:Olitkos se sie Sodankylästä etelään menossa tänään klo. 17.20. Torvisen kohilla? Selvä oli sormimoro, itellä hopea-sininen fjr ja vaalea potta.