• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TweetyLeaf sanoi:
Hitosta sormimoroja täällä euroopassa itävalta italia suunnalla Mistähän johtuu? Kuka käyttää "meidän" morot usa?
Italiassa tuli jo 2012 Ducatisteilta sormimoroja paljon... ogrkkilaiset ei taida ensimmäisiä tämän käytössä. Eikös rataketut tätä käyttäneet jo aiemminkin?

Calypso bongattu tänään keltaisella herhiläisellä ottamassa kisaa busan kanssa liikennevaloista kello 6.15 :)

Bussikuski, joka yritit tahallaan blokata minua pientareelta ojaan ruuhkaliikenteessä. 2 pyörää minua ennen päästit ohitsesi pysyen kaistallasi, mutta mun kohdalla tulit kaistaviivan yli pientareen puolelle ollessani rinnallasi.

Haista vittu!

-Juhis

Tänään VT13 Mikkeli-Jyväskylä välillä tuli vastaan kymmenkunta KTM SuperAdventurea letkassa ja mielestäni sieltä nousi ainakin pari etusormea.

Mitähän hittoa?

Vai olikohan niissä eilisissä mustikoissa jotain ydinlaskeumaa...

Olitkos se sie, joka tuli sormi pystyssä vastaan kaks päällä pohjoista kohti Vuotson alapuolella tänään klo 10:37? Taisipa olla Fjr alla, kuten meilläkin.

Kukas tuli tänään 11 jälkeen Nokian Rautian kohdilla sormi pystyssä vastaan? Oisko ollut joku sinivalkoinen fighteri alla?

terppa23 sanoi:
Kukas tuli tänään 11 jälkeen Nokian Rautian kohdilla sormi pystyssä vastaan? Oisko ollut joku sinivalkoinen fighteri alla?

:bye:

Piti mennä Otamukselle kahville mutta ei perhana ollut vielä auki :D

Vierumäen stop liittymässä pyörä ja kaksi kyytiläistä kolaroineena maassa makaamassa. Auttaja oli jo paljon paikalla, pahan näköinen tilanne. Toivottavasti ei pahempaa sattunut :sad:

Villähde - Orimattila välillä tuli sormimoro eilen viiden maissa. Mustalla kyykyllä ja kyytiläinen kyydissä.

Joku voittaja tuli Perniössä vastaan klo. 20 harvinaisen hienolla valkoisella RC8R:llä ja uudestaan nähtiin Hki-Turku motarilla 20:45. Eipä ole ennen toista samanlaista mopoa kuin itsellä tullut vastaan ja vieläpä kahdesti.

Oma aika reippaan moron kera bongattu vanhalla lahdentiellä aamupäivällä ja iltapäivän puolella ilmeisesti bandit kuski kyytiläisen kera rajakulmantiellä tietyön kohdilla:thumbup:, muutama muukin org moro tuli vastaan mutta missä ja millä ei jäännyt mieleen :sad:

Olikos täkäläisiä ku huito jonkun hopeisen adventurepyörän päältä mannin hyttiin orimattilan ja lahden välissä?

kukas osotteli sormella eilen, n 20.30-20.45 tuossa keravalta kun lähdetään ajelemaan tuusulaa kohti k-marketin kohdalla. olit customilla liikkeellä

itse oli vihreällä kawalla liikenteessä, valkonen ruukku

Viimeksi muokattu:
Joku tänään lauantaina komiasti Skodasta vilkutteli valoja ja heilutteli hyrrää käsillään Metsäkyläntiellä. Siellähän nopeuksia mittailtiin Riipiläntien päässä.

..joka ajelit mustalla busalla lahdentietä tampereelle viiden jälkeen tänään? :crash:
Kova tarve oli ohitella jatkuvaa autojonoa, oltiin kuitenkin lopulta peräkkäin ohitustien rampilla (ite kotilolla liikenteessä) jossa komeasti ohitit oikelta edellä ajaneen corollan tässä:
http://goo.gl/maps/4xUj1
Kiire loppuikin siihen kun pääsit motarille :blink:

Ajelen itekkin välillä miten sattuu mutta toi toiminta oli kyllä todella typerää..

Muut ajoivatkin fiksusti ja oli todella paljon pyöriä liikenteessä :orgmp:

Oliko Rakennusmetsuri pesemässä vehkeitänsä tänään Nokialla Ilkantien nesteellä?

Tänään kahdeksan jälkeen illalla nousi selvä org-sormi Immersbyntiellä tumman nakutyyppisen pyörän kuskilta. Ajelit vanhalle Porvoontielle päin sellaisen isomman maantielaivan perässä. Oli sen verran mutka kohta siinä, että ehdin heilauttamaan vaan pikaisesti normitassun sivulle. :bye:

Tänä aamuna vaille kahdeksan tuli aika selkä sormimoro Mechelininkadulla sinisen (yamaha?) sportin kuskilta :jippikaijee:

Itse olin (myös) sinisellä sportilla liikkeessä :peukutpystyyn:

Back