• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ke 5.8. Vailla neljä iltapäivällä 6-tiellä n. 40km Joensuusta etelään (Haso-Haarajärvi Huikkola risteysten välillä) orggimoro mustalta customkuskilta matkalla etelään. Ja n. Klo 16:05 20 km Joensuusta etelään Hammaslahden seutuvilla vastaan tuli kaveri komeasti sormi pystyssä puna-valko-mustissa.

Itse liikuin sinisellä nakulla oranssisävyisissä vermeissä.

Miikaael sanoi:
Ketäs letkaili Pellingin lossilla vastaan tänään joskus kuuden kieppeillä? Tulitte noin kymmenen pyörän letkalla Pellinkiin, kun me odotettiin lossia poispäin Pellingistä.
Kaakon Ducatisteja ja muutama muualtakin. Käytiin kahvilla :D Hieno keli ajella :orgmp:

TimoV sanoi:
Ke 5.8. Vailla neljä iltapäivällä 6-tiellä n. 40km Joensuusta etelään (Haso-Haarajärvi Huikkola risteysten välillä) orggimoro mustalta customkuskilta matkalla etelään. Ja n. Klo 16:05 20 km Joensuusta etelään Hammaslahden seutuvilla vastaan tuli kaveri komeasti sormi pystyssä puna-valko-mustissa.

Itse liikuin sinisellä nakulla oranssisävyisissä vermeissä.

Jos oli musta naku-Honda ja takissa noi ko. värit, niin terve terve :bye:

Olisko tullu pari sormimoroo tänää Päijänteen lenkillä. Tiellä 610 Kaisaniemensalmen nurkilla hopeinen pyörä. Toinen hieman Sysmästä Asikkalan suuntaan. Mustalla, olisko Suzukilla?

Heitän tälläsen tarkemman "olitko se sinä":n. Oliko se lakari kun kääntyi laihan valoista tervajoelle päin torstaina 6.8 klo 17.30. Olin valoissa menos toiseen suuntaan ja tonninen valkonen cbr f kiinnitti huomion. :) ohannoita liikentees mutta harvemmin yhtä hyvä kuntosina.

Tuossa noin klo 12 kieppeillä taisi tulla Pukaman parhaat letka vastaan Jokelasta pohjoiseen matkalla. Hetken aikaa sai pitää kättä ylhäällä :) Taisi parikymmentä pyörää olla letkassa mukana :orgmp:

Itse tulin vastaan oranssilla Street Triplellä.

mikas sanoi:
Tuossa noin klo 12 kieppeillä taisi tulla Pukaman parhaat letka vastaan Jokelasta pohjoiseen matkalla. Hetken aikaa sai pitää kättä ylhäällä :) Taisi parikymmentä pyörää olla letkassa mukana :orgmp:

Itse tulin vastaan oranssilla Street Triplellä.

24 pyörää meitä tais olla.

väizki sanoi:
Karkov sekä n. 10 örkkiä mahdollisesti lähti juuri nikkilän abc:lta?

Passais sijaintiin ja aikatauluun kyllä

100% varma sormimoro spjutsundin tiellä tänään n. klo 17.30 tumman sininen kyykky.

petke sanoi:
Heitän tälläsen tarkemman "olitko se sinä":n. Oliko se lakari kun kääntyi laihan valoista tervajoelle päin torstaina 6.8 klo 17.30. Olin valoissa menos toiseen suuntaan ja tonninen valkonen cbr f kiinnitti huomion. :) ohannoita liikentees mutta harvemmin yhtä hyvä kuntosina.

No en kyl ollut minä tällä kertaa...

Olitko se sinä joka ajelit tänään klo 14-15 aikoihin perässäni Kuopio-Lamperila-Hirvilahti-Pulkonkoski-Siilinjärvi-Jälä-Toivala lenkin mustalla Triumphin Street / Speed Triplellä ?

Hyvin näytti riumppi pysyvän jammun kyydissä.

Se on moro vaan! :orgmp:

MrJ sanoi:
Olisko tullu pari sormimoroo tänää Päijänteen lenkillä. Tiellä 610 Kaisaniemensalmen nurkilla hopeinen pyörä. Toinen hieman Sysmästä Asikkalan suuntaan. Mustalla, olisko Suzukilla?

Meikäläinen saattoi olla toi mustalla Suzukilla ajaja.

Karkov sanoi:
Kyllähän meitä tais 7 lähtee Nikkilästä joskus noihin aikoihin. Mistäs bongasit? :grin:

Sä ja tokana ajava olitte just poistunu siitä liikenneympyrästä, loppuletka oli just tulossa ympyrään. Vartuin vuoroani tulla ympyrään tuolla mesellä, jossa ruosteenpoisto oli pahasti kesken :grin:

Paljon oli orkkimoroja liikkeellä tänään. Moro vaan kaikille kutka vastaan tulivat Hauho-Hämeenlinna-Turenki-Oitti-Mäntsälä-Pulkkila suunnalla.
Varsin nasakat morot tuli ainakin harmaalta ducatilta(?) (valkotakkinen kyytiläinen muassa), ja trumpalta(?) pälkäneen lähistöllä. Koitin huitoa kaikille tasapuolisesti, eli ken näki vanhan vfr:n jossa oli kolhiintuneen nälöinen mustakypäräinen kääpiö puikoissa, niin morot vaan sullekin.
:D

Olitko se sinä joka tulit vastaan Virrat - Parkano välisellä tiellä tänään noin kello 13-15? Allasi oli sininen Bläkkäri

Kirjotellaan nyt itsekkin kun mahd. eka oma bongaus. Eli tänään n.klo.17:00 Harjavallassa rautatie sillalla morotus, en ole pyörästäsi varma niin en arvaile mitään :D

Velskolantiellä tuli tänään klo 19.40 aikoihin letka vastaan, olisko ollut 7-8 pyörää. Ihan kuin joku letkan loppupäässä olisi pistänyt orggimoron...

Hitosta sormimoroja täällä euroopassa itävalta italia suunnalla Mistähän johtuu? Kuka käyttää "meidän" morot usa?

Back