• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään Kehä I klo 20:23 olin tulossa länteen päin about Tuusulan tien kohdilla kun kulkusuuntien välisen pöheikön yläpuolella vastaantulevien kaistalta vilkkui kypärä ja org- sormeen virittynyt tervehdys suoraan taivaaseen osoittavassa kädessä.
Pyörästä ei mitään hajua, tokkuroissani ehdin hiukan päätä nyökäyttää tervehdykseksi, mutta kylläpä tuli sen jälkeen mainio fiilis- mahtitervehdys - kiitos!

Ohkolantiellä tuli tänään ORGGI moroa joltain cafe raceri tyyliseltä pyörällä ajelevalta kuskilta, HD kuskilta ja Tonttuj:ltä.

Saarenmaantiellä Kangasalta Ruskon suuntaan olin bongaavinani orggimoron tänään joskus 5 aikaan punasen nakupärrän kuskilta. Moro vaan :)

Org moro Klaukkalaan mennessä tossa klo 16 jälkee, ja toinen Klaukkalasta tulessa tossa 16.30. Molemmat lähes samassa kohtaa. siinä enne shelli asemaa.(valomainos vastapäätä) TE ?
Ite olin punaisella varpusella (1100xx)

rytkönen sanoi:
Org moro Klaukkalaan mennessä tossa klo 16 jälkee, ja toinen Klaukkalasta tulessa tossa 16.30. Molemmat lähes samassa kohtaa. siinä enne shelli asemaa.(valomainos vastapäätä) TE ?

Noihin aikoihin tulin Röykästä päin ja käännyin Lidlin risteyksestä Lahnuksen suuntaan. Morjestelin monellekin tuollakin alueella. Valko/oranssi Z:ta mopona :)

rytkönen sanoi:

Mahdollisesti minä klo 16 tienoilla, niihin aikoihin ajelin Klaukkalasta pois päin. Valkoinen s1000r.

Tunnustaako joku orggimorotelleensa vt11:llä suunnilleen Kaasmarkun kohdilla tänään n. klo 14:45? Iteltä irtosi ihan normimoro. :bye:

tsumia sanoi:
Tunnustaako joku orggimorotelleensa vt11:llä suunnilleen Kaasmarkun kohdilla tänään n. klo 14:45? Iteltä irtosi ihan normimoro. :bye:

Saatoin olla minä. Liikkellä mustalla 900 Hornetilla, takaboksi oli kiinni. Musta kypärä ja mustat ajokuteet oranssilla värillä höystettynä. :bye:

^ Saattaa hyvinkin olla. Eipä jäänyt tuntomerkkejä kovin hyvin mieleen. Mustaa oli, mutta niinhän kaikilla. Hämärä muistikuva tosin, että olisi ollut jotain katetta pyörän edessä ja eikös Hornetti ole naku. Saattaa muistikuvat sekoittua siihen puoli minuuttia aiemmin nähtyynkin. Mulla punainen katettu bandiitti ja puna/musta/valkoiset varusteet.

Parit morot tullu lähipäivinä, tiistaina moikattiin mutkassa Itäisellä Kuninkaantiellä joskus viiden aikoihin (ajelin kohti Kirkkonummea) ja eilen keskiviikkona Helsingissä Teollisuuskadulla/Itäväylän alussa Hämeentien sillan kohdilla tuli morot viiden aikoihin myös (ajelin Itään). Itsellä musta mustaa vaatetta + tricolor CB1000R.

klo 19.45 kuopion saaristotiellä tulit vastaan sormiojossa keilankannan sillalle päin vihreä custom 2 päällä, minä ajelin sinisellä X11.lla, olit varmaan myöhemmin pitkänlahden ABC.llä istuskelemassa mulla oli jo kiirus kotiin niin en jäänyt rupattelemaan:thumbup:

Re: Olitko se sinä 2015

Ajotaito 1 bongattu harjoituksissaan. Itse olin suppilaudan kanssa liikenteessä.

Back