Nokian Edenin liepeillä vaihtui orggimorot tänään klo 20.
Ajoit kohti Tamperetta.
Ajoit kohti Tamperetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Gukkuu sanoi:Olitkos se sinä 18:45 bodomintiellä tulit vastaan bembölestä päin, mustavihreällä pyörällä. Moromoro![]()

Onnea ensimmäisestä pyörästäKorppu sanoi:Tulipa tänään haettua ensimmäinen pyöräni Raumalta ja ajelin sen iltapäivällä kasitietä Turkuun. Jokainen vastaan tullut motoristi tervehti. Yritin hieman sormilla sohia vastikkeeksi, kun en uskaltanut päästää kädensijoista irti ts. olin se urpo, joka ei näyttänyt tervehtivän takaisin.

Taisin olla minä, noihin aikoihin Kouvolan kohdalla ajelin ja paljon oli vastaantulijoita. Moro vaan.nurmak sanoi:Tänään n.18:30 aikoihin Kouvolassa keltin sillan paikkeilla sininen XX ORG morotti ken oli?
shyhander sanoi:Taikayöntiellä (HesaPori-tien ja Punkalaitumen välissä) tuli lauantai-illalla sormimorolla vastaan joku punanen Ducati(?) ja vissiin neonkeltaset turvaliivit päällä!
NOx sanoi:Se olin minä. Ja pyörä on edelleen Honda ja niitä turvaliivejä kutsutaan myös nimellä sadeasu.
Juu, ei satanut enää siellä. Karkkilaan asti tuli vettä niskaan.
Alastarostako tulit?
Olin iha privaattilauantailenkillä ajamassa murjotusta pois. 
shyhander sanoi:Mä ajelin niin mukavaan myötavaloon että se jotenkin kirkasti sen punasenHondan, tai sitten jos se olis se turva… ööö… sadeasu. Mä en ikinä tunne noita pyöriä vauhdissa ainakaan kun kattelen periaatteessa sinne pyörän ohi eteenpäin, mietin kyllä että ei se Ducksulta kuulostanut..
Olin iha privaattilauantailenkillä ajamassa murjotusta pois.
![]()