• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Häijään paikkeilla tänään- pitkä letka- ei jaksanu loppuun saakka pitää lapaa pystyssä... Kaikkien ei tarvi välttämättä vastata, mut mikäs letka?

Joensuu, tänään kello 17 jälkeen orggimoro hopeiselta naku/puolikatteiselta. Keskustassa koulukadulla.
Mahdollisesti myös Utrantiellä mustalta kyykyltä, jonka kuskilla kokomustat ajokamat.

Olitkos se sinä 18:45 bodomintiellä tulit vastaan bembölestä päin, mustavihreällä pyörällä. Moromoro :thumbsup:

Tulipa tänään haettua ensimmäinen pyöräni Raumalta ja ajelin sen iltapäivällä kasitietä Turkuun. Jokainen vastaan tullut motoristi tervehti. Yritin hieman sormilla sohia vastikkeeksi, kun en uskaltanut päästää kädensijoista irti ts. olin se urpo, joka ei näyttänyt tervehtivän takaisin.

Korppu sanoi:
Tulipa tänään haettua ensimmäinen pyöräni Raumalta ja ajelin sen iltapäivällä kasitietä Turkuun. Jokainen vastaan tullut motoristi tervehti. Yritin hieman sormilla sohia vastikkeeksi, kun en uskaltanut päästää kädensijoista irti ts. olin se urpo, joka ei näyttänyt tervehtivän takaisin.
Onnea ensimmäisestä pyörästä :)

Tervehtiessä tyyli on vapaa :orgmp:

Tänään Savonlinnasta Joensuuhun päin Villalan jälkeen pitkä letka motoristejä, joista suurin osa nosteli sormea. Peräjälkeen samalla tiellä myös pari yksittäistä sormea. Kaikilla alla joku isompi matkapyörä tai customi.

T. Mustalla Hornetilla ruuttaillut.

tänään kouvolassa just portilla vastaan lc4 kotari kun olin pois lähdössä swap&meeting tapahtumasta oli samanmoinen org tarra keulassa kun itellä...=)

Taikayöntiellä (HesaPori-tien ja Punkalaitumen välissä) tuli lauantai-illalla sormimorolla vastaan joku punanen Ducati(?) ja vissiin neonkeltaset turvaliivit päällä!

Tänään Mäntsälästä hieman Hyvinkäälle päin n.12-12:30 aikoihin kaksi peräkkäin ja molemmilta ORG morotus.
ketkähän oli?

Viimeksi muokattu:
nurmak sanoi:
Tänään n.18:30 aikoihin Kouvolassa keltin sillan paikkeilla sininen XX ORG morotti ken oli?
Taisin olla minä, noihin aikoihin Kouvolan kohdalla ajelin ja paljon oli vastaantulijoita. Moro vaan.

shyhander sanoi:
Taikayöntiellä (HesaPori-tien ja Punkalaitumen välissä) tuli lauantai-illalla sormimorolla vastaan joku punanen Ducati(?) ja vissiin neonkeltaset turvaliivit päällä!

Se olin minä. Ja pyörä on edelleen Honda ja niitä turvaliivejä kutsutaan myös nimellä sadeasu. :D

Juu, ei satanut enää siellä. Karkkilaan asti tuli vettä niskaan.

Alastarostako tulit?

NOx sanoi:
Se olin minä. Ja pyörä on edelleen Honda ja niitä turvaliivejä kutsutaan myös nimellä sadeasu. :D

Juu, ei satanut enää siellä. Karkkilaan asti tuli vettä niskaan.

Alastarostako tulit?

Mä ajelin niin mukavaan myötavaloon että se jotenkin kirkasti sen punasen :D Hondan, tai sitten jos se olis se turva… ööö… sadeasu. Mä en ikinä tunne noita pyöriä vauhdissa ainakaan kun kattelen periaatteessa sinne pyörän ohi eteenpäin, mietin kyllä että ei se Ducksulta kuulostanut.. :grin: Olin iha privaattilauantailenkillä ajamassa murjotusta pois. :orgmp2:

shyhander sanoi:
Mä ajelin niin mukavaan myötavaloon että se jotenkin kirkasti sen punasen :D Hondan, tai sitten jos se olis se turva… ööö… sadeasu. Mä en ikinä tunne noita pyöriä vauhdissa ainakaan kun kattelen periaatteessa sinne pyörän ohi eteenpäin, mietin kyllä että ei se Ducksulta kuulostanut.. :grin: Olin iha privaattilauantailenkillä ajamassa murjotusta pois. :orgmp2:

Jos olisin ehtinyt katsoa, että Shy se siinä mennä jolkottaa, niin olisin kääntynyt ympäri ja kaffelle. En minäkään kovasti pyöriä tunnista ajellessa, morot poimin ja sitten taas katse horisonttiin. Mutta hauska tavata vaikka lyhyeksi jäi. :-)

:orgmp3: Ajelin Iittalan shellille asti, siellä aika tyhjää ja se myyjätär katto mua kun astelin kaffekoneelle ja sano että "Sä nariset!" (TCX:n saappaat nääs), sanoin et onneks on vaan ulkoista.

Olitko se sinä, joka tulit vastaan eilen (sunnuntaina) kuhmoisten kohilla noin 9.30 punasella sohvalla sormi pystyssä? Ite olin menossa lahden suuntaan mopomessuille. Jämsä-lahti-heinola-vääksy-sektorilla kymmeniä sormimoroja. Porukkaa oli paljon liikkeellä :cruising:

Back