• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kello 13:45 pikkasen ennen kelopirttiä jaalassa tuli heinolasta päin bussi vastaan (mahdollisesti savonlinja), kuski morjesti lapa korkeella. Liekkö motoristi? Itse olin liikkeellä punaisella gessulla, että moro vaan :)

-welpe

Tänää bongattiin joku true bikeri 16.50 HD:lla ylittämässä vihdintietä lassilan puolelle pitskun Valion kohilt :blink:
Oli vähän liposat ajokelit :thumbup:

Joku valko/sininen vanhempi kyykky tuli vastaan Haagassa klo: 16.00. Itse ajoin ensimmäistä kertaa kuukauteen, kotilolla töihin, kelien puolesta.

yason sanoi:
Eipä taida olla: T2:n rampin alla on ihan merkitty mopoparkki.Tuolla on joskus pidempiäkin aikoja kaksipyöräisiä "säilössä", jopa pressun alla.
Kiitos. Vinkattu pysäköinninvalvontaan.

Re: Olitko se sinä 2015

tumb1 sanoi:
Kiitos. Vinkattu pysäköinninvalvontaan.

Nyt kun jätin Kawan tonne ihan vkralliseen parkkiin eilen, niin ei siellä ollu muita mopoja lainkaan ja suurin osa mp-tilaksi merkitystä alueesta oli jotain rakennusmateria varastoituna siihen.

Eli ihan suotta vinkkailet. Ko. alueella ei muutenkaan ollut mitään aikarajoitusta merkattu, vaan ihan pelkästää mopoparkin merkillä. Eli kai tuolla sit ihan luvan kanssa sais pitää talvisäilössä :)

Eikös eilen ollut se pilailupäivä..? :D

Eikai kukaan tervejärkinen toisten muroihin kusisi :orgmp:

Rajamäentiellä Nurmijärvellä noin klo 13:30 orkkimorotuksen oloinen nosto viininpunaisen FJR:n kuskilta, tunnusta! :p
Itse palailin juuri uusien jarrupalojen sisäänajelu-pyörähdykseltä Rizla-värityksellä varustetulla gixxerillä.

Hirsa sanoi:
Rajamäentiellä Nurmijärvellä noin klo 13:30 orkkimorotuksen oloinen nosto viininpunaisen FJR:n kuskilta, tunnusta! :p
Itse palailin juuri uusien jarrupalojen sisäänajelu-pyörähdykseltä Rizla-värityksellä varustetulla gixxerillä.

Hitto, luulen että on pakko tunnustaa... Ainakin tuon orkkimoron kankeus ja rikosaika tuntuu tutulta vaikka mopo ei ihan osunut kohdilleen. Liikkeellä punaisella Hondan pannarilla matkalla talvipesästä himaan. Eikä tosiaankaan ollut suorin reitti :orgmp:

Hemmetti, olin lähes 99% varma FJR tunnistuksesta mutta ei näköjään voi omaan silmäänkään täysin luottaa :grin:

Oliko OmaAika ja Viivi Porvoon motarilla hieman ennen 11:sta? Ainakin mopo täsmäis... Olis kotilolla liikkeellä matkalla kotiin ja mopon päälle.

Kehä III:lla sitten saikin puolenpäivän jälkeen ajella sormi kohti taivasta kohtuu useasti :grin:

Knaku sanoi:
Oliko OmaAika ja Viivi Porvoon motarilla hieman ennen 11:sta? Ainakin mopo täsmäis... Olis kotilolla liikkeellä matkalla kotiin ja mopon päälle.

Kyllä vaan oli... motaria pitkin pieni siirtymä mutkateille. Vähän lämpimämmin ehkä pitäisi pukeutua, ei taida olla sittenkään vielä ihan kesäkelit. 400 000 ilometriä ja alkoi tulla vilu, vaikka ajotakin alla oli t-paidan sijasta pitkähihainen paita.

Toivottavasti et ollut sinä, tai siis te kaksi.

Tänään Vanhalla Lahdentiellä about Järvenpään pohjoispuolella klo 16 maissa pari kyykkypyörää lähti ohittelemaan noin 10 auton letkaa urku auki. Vastaantulijat vilkuttelivat pitkiä ja kokonaan omalle kaistalle ei palattu edes vastaantulijoiden kohdalla, jotka joutuivat ajamaan aivan tien laitaan. Vaikkei itsellä olekaan kukkahattua, aloin jo odotella koska alkaa autoletkan jarruvalot paistaa että saan treenata hätäjarrutusta. Ei näin pojat, ei näin. Tuosta oli tyylipisteet kaukana.

VarAna sanoi:
Hitto, luulen että on pakko tunnustaa... Ainakin tuon orkkimoron kankeus ja rikosaika tuntuu tutulta vaikka mopo ei ihan osunut kohdilleen. Liikkeellä punaisella Hondan pannarilla matkalla talvipesästä himaan. Eikä tosiaankaan ollut suorin reitti :orgmp:

Taidettiin vaihtaa kuulumisia Lahnuksen Shellillä. Ei tullut moroteltua kahvimuki kädessä:D Olin sillä punaisella Gesulla liikenteessä.

Eilen 18.30 tässä tuli täysin mustiin pukeutuneelta mustan pyörän kuskilta sormimoro

itse olin liikkeellä sinisella 954RR:llä ja valkomustapunaisessa nahkapuvussa :cruising:

Olitko se sinä blackbirdillä nokialla n. 18:30 keskustan tietyömaan kohdalla? Sulta heru sormea ja itseltä ei :D

T. Sinisen SV:n kuski

Kukas näytti tänään mulle himmailua käsimerkillä ku ajelin nurmijärveltä seutulaan päin. Tai miksi?

Ei näkynyt ainakaan ratsiaa missään.

Nimimerkillä turhaanko himmailin :grin:

Kookymppi sanoi:
Taidettiin vaihtaa kuulumisia Lahnuksen Shellillä. Ei tullut moroteltua kahvimuki kädessä:D Olin sillä punaisella Gesulla liikenteessä.

Näinpäs taisi olla mutta ehkä sitä ilman moroa selviää joskus :)

Toivottavasi pyöräkaupat syntyy ja pääset uusiin puikkoihin kun nämä ajokelitkin alkaa olemaan jo aika lailla hyvät.

Back