• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Noin 16 aikoihin Vihdintiellä Kehä I:n valoissa ensin auto meinasi kiilata motoristin ja heti perään toinen mopo otti todennäköisesti pikkaisen kosketusta kiilattuun mopoon. Mopoilijoilla vielä kevyet ajoasut. Olisi voinut tulla ruhjeita :paikallatuulee:

Olitko se sinä, jonka rouva oli kyykyssä P-paikalla Porin ja Kiikoisten välillä hetki sitten? Pahoittele kyytiläistä häiriöstä. Me siihen perheinemme siihen pölähdimme valkoisella kotilolla vaihtamaan kanssa vaatetusta Yyteristä kotimatkalla.

XJ 900 sanoi:
Tänään klo.10.09,Pukkilantie,Mallusjoen risteys. Selkeä moro Adventure-tyyppisen prätkän kuskilta,valkoinen kypärä ja tumma ajoasu.

Jep, taisin olla minä :) Pyöränä 1k V-Strom. Pieni pääntuuletusajelu ennen suurinta paahdetta. :orgmp2:

lauantaina 19.7 n.10.30, tuli muistaakseni sukevan pohjoispuolella useamman motoristin letka matka varusteissa suurin osa oli customeita kun oli sidottu matkatavaraa etupuolellekin n.10 pyörän letkasta ainakin 3 näytti mulle yhtä sormea ja epäilen että se oli etusormi :)- .te olitte just tulleet sen sadekuuron läpi johon itse ajoin vettä tuli reippaasti mutta ihme kyllä sisäpuoli säilyi kuivana ja kun kuuro loppui laitoin kuivausrummun käyntiin eikä aikaakan kun olin taas kuiva.:paikallatuulee: itse ajoin kirkkaan sinisellä x-11.lla pääasiassa mustassa yokon asussa peilivisiiri silmillä.

Eilen (26.7) näkyi jokunen sormimorotus kymenlaakson suunnalla, pyöristä ei jäänyt sen tarkempia muistikuvia kun niitä tuli niin hitosti vastaan vähän väliä. Ainakin yks morottaja veteli menemään shortseissa.

Slow sanoi:
Eilen (26.7) näkyi jokunen sormimorotus kymenlaakson suunnalla, pyöristä ei jäänyt sen tarkempia muistikuvia kun niitä tuli niin hitosti vastaan vähän väliä. Ainakin yks morottaja veteli menemään shortseissa.

ite ajelin ainakin päivällä kouvola kotka väliä ees sun taas keltasella veturilla. Jonkin verran näky pyöriä olevan liikkeellä, itelläkin oli hihattoman paidan lisäksi jopa farkut jalassa...:) Pienellä otannalla sanoisin että 2/3 oli t-paita ja housut päällä muutama jopa ajovausteet niskassa...

Tänään Tuuloksen Tuuloseen kurvasi "SotaDukati". Jotenkin hieno, vaikka aivan sikaruma. Tasapainoinen tuunaus siis. Tykkäsin visiosta. Vai saako noitakin nykyään jo suoraan tehtaalta?

Sormimoro bongattu tänään Lappeenrannan Harapaisessa, pyörä Honda CBR sinipunavalkoisena ja kuskilla mustavalkone ajotakki. Kello jotain 16-17 välillä..

Meikäläinen t-paita/shortsi-varustuksessa punamustalla rutkosella

Monninkylässä orgi moro nakupyörä kuskilta tänään iltapäivällä.
Muutama poliisikin oli hmm Halkialan kohdilla keräämässä kolehtia.

Muutamat sormimorot bongattu kaarinan päässä saaristotiellä klo:14-15:00 tänään.
Sinisellä customilla ja peilivisiirillä varustettuna itse siellä pudottelin paraista kohti viilentymässä :orgmp:

Bartti sanoi:
Monninkylässä orgi moro nakupyörä kuskilta tänään iltapäivällä.

Minä morottelin ainakin :) Pyörä CB1000R, mustavalkoinen niinkuin kuskin vaatteet ja kypäräkin.
Ajelin tänään Lappeenrannasta Helsinkiin, Savitaipaleen, Tuohikotin, Jaalan, Kausalan ja Myrskylän kautta.
Muutama todella tyylikäs moro bongattu matkalla.

JayValkyr sanoi:
Minä morottelin ainakin :) Pyörä CB1000R, mustavalkoinen niinkuin kuskin vaatteet ja kypäräkin.
Ajelin tänään Lappeenrannasta Helsinkiin, Savitaipaleen, Tuohikotin, Jaalan, Kausalan ja Myrskylän kautta.
Muutama todella tyylikäs moro bongattu matkalla.
Jup sama mies.

Kukas se tänään meikäläisen myötä varmasti kastui punaisella Ducatilla Vanhalla Lahdentiellä Ohkolan nurkilla seitsemän korvilla?
Pyyhkäisin sinusta ohi kun se kaatosade loppui.
Läpimärkä koko ruho kesävaatteilla meikäläisellä ainakin.

Kuka anto korkeeta moroa tapiolan/Otaniemen kohdilla kehä l:llä tänään 15 maissa. Sulla oli rc8, samoin ku mulla. Vieläkin korkeemman moron oisin antanu jos ois pidemmät kädet.
:thumbup: olipas muuten eka ärcee mihin oon törmänny liikenteessä.

Viimeksi muokattu:
Kukas olit sinä joka sormimorottelit meikäläistä sinisen matkabemmisi (? Saatan erehtyä pyörästä) sarvista tänä aamuna kuusamossa ouluntiellä ? Kello oli noin puoli yhdeksän ja meikäläisellä alla (tietysti) sininen yamahan piikki yzf-r :) (perkeles, vois alkaa itekki sormimorotteleen ja kahtoo että kuinka moni mua täällä haikailis, hehe :p )

Tänään tuli kiva fiilis kun joku morotteli jo kotipihaan. :) Sinäkö se olit?
Olin meidän pihatien päässä vasta satulaa kuivailemassa (Hämeenkyrössä n. klo 7.20) kun ohi ajanut värikkään kyykkypyörän kuski morjesteli iloisesti.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back