• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Elämäni ekat sormimorot tuli bongattua eilen iltapäivällä, ensin parikymmentä kilometriä Mikkelistä pohjoiseen hopeanvärisen bemarin kuskilta ja myöhemmin Tuulos-Hämeenlinna välillä matkakatteella varustetun customin kuljettajalta. Itse liikuin mustalla bläkkärillä ns. täydessä lastissa.

Meikä ajeli viikonloppuna siellä päin, noihin aikoihin, mutta pyörä on Ducati ja takki Dainese... :jpstyle: värit kyllä muuten kohtaa. Moro vaan

TTT sanoi:
Monta sormimoroa tänään 16 jälkeen liesjärventiellä (2825). Komein ja korkein oli valkoisen rc-8 (?oliko, ehkä?) kuskilla, musta-valko-pun alpinestars rotsi). Osin siihen vaikutti ehkä myös ne äänet... nam. Itse ajelin Porrasta kohti ja enhän minä heittele sormimoroa kun en ole maksanut siihen oikeuttavaa maksua. Jos joku, joka sitä ei ole nähnyt, haluaa nähdä livenä sen kuuluisan moron, niin kannattaa hyvällä kelillä mennä tuolle pätkälle :).

Olitko se sinä keltaisella gessulla (?) joka heristelit orkkimoroa :)- hopeanharmaalle henkilöautolle tänään kehä I:llä n. 13.20, Laajarannan kohdalla. Henkilöauto teki kaistanvaihdon aika lailla mun päälle vaikka oli samalla ohittamassa, ja sain repiä ratista ettei osuisi. Sinä hidastit ja osoitit mieltä h.autolle. Itse olin korkealla sprinterillä, puna-valkoinen rasti teipattuna kyljessä.

Kaveri joskus sanoi että kaistanvaihto perustuu täydelliseen yllätykseen, ja tässä oli malliesimerkki siitä.

Olitko se sinä metsäkoneurakoitsija, joka vuoti hydrauliikkaöljyt Juankosken ja Nilsiän väliselle tielle. Sahajauho olisi ollut paikallaan..

Helposti tunnistettava ORG moro tuli iltapäivällä customikuskilta kulloontiellä keravalla, ite körötteli musta oranssilla kyykyllä.

Kukas se kruisaili Tuohikotin tiellä (tie 377) vastaan tänään tuossa klo. 18 jälkeen? Tuli se kuuluisa org-moro. Just tuijottelin kaukaisuuteen niin jäi tuntomerkit vähän vajaiksi, mutta mielestäni pyöräsi oli punainen ja takalaukku oli kyydissä. Kuskilla räikeän värinen vaatetus.

Itse tulin siis tuolla sinisellä hondalla vastaan, puna-musta-valkea takki ja harmaa kypärä. Paljon oli motoristeja liikkeellä ko. tiellä, enkä yhtään ihmettele, mukavaa mutkaa:orgmp:

Härkätiellä tänään joskus 19.30-20.00 aikoihin Portaan ja Räyskäläntien välisellä pätkällä tuli org-moro kustomi kuskilta. Olitko se sinä? Ajeltiin kahen miehen letkalla sinne Räyskälän suuntaan

Jiivee666 sanoi:
Minäkään ole mitään maksanut ja silti sormettelen. Lähettäkää lasku :D

Eikös se moro ollut kaikille foorumilaisille, eikä niinkään maksujäsenille?

Myös, olitko se sinä? 15:30 maissa Jalasjärventiellä, olit menossa Jalasjärvelle päin, itse tulin vastaan Seinäjoelle päin kyykyllä. Iso pyörä, ihan kahden auton välissä. Pyörä oli niin iso että katoin eka että kolme autoa jonossa.. :D

kivasti tänään sormimoroja jämsä-tampere-välillä.
olitko se sinä, joka räppäsit pari kertaa pitkillä vastaan kohdatessamme??
huomasin hetken päästä, että ajovaloni oli pimeänä. xeenonin päävirtasulake oli pahoin hapettunut.
kiitti vinkistä:)

Paljon prätkiä... komein orgimoro tuli vihreämusta pyörä plus vihreämusta kuski, taisi olla Kaarinan liepeillä joskus puoli kahden aikaan. Me vanhalla punaisella Biimerillä kaksi päälä, molemmilla punaiset ajotakit, kuskilla neonkeltainen kypärä.

Edit: Tai jossain Salon ja Kaarinan välillä... ei jaksa muistaa! :D

Viimeksi muokattu:
Melko monta pyörää tuli vastaan tänään mökkireissulta palatessa välillä Kaarina/Piikkiö - Hämeenlinna.
Terve vaan kaikille ketkä tulitte vastaan :)

Vaan mikäs letka tuli iltapäivällä (15.00-16.00 tienoilla) Saukonojantiellä Liedossa? Oliko TM-letka kenties? :jpstyle:

Itse olin liikenteessä mattamustalla Suzukin Tohtorilla laukkuineen päivineen..

TM-letka taisi olla närpiö/teijo suunnalla tuolloin.

Kesän komein o-moro bongattu halikossa :thumbup:

edit. Närpiö/teijo liene vähän laaja alue, piti kirjoittaa jotta perniö/teijo... :p

Seikkailu_R sanoi:
TM-letka taisi olla närpiö/teijo suunnalla tuolloin.

Kesän komein o-moro bongattu halikossa :thumbup:

Joku muu letka sitten kyseessä :jpstyle:
Komeesti morotti koko letka, sai ite ajella käsi sivulla hetken aikaa :grin:

Pärrä lauma täräytti vastaan lokalahdentiellä, siinnä pitkäluodon kohdilla. Itsekin koitin morottaa reippaalla kädellä!:orgmp::jippikaijee:

Mynämäellä Jussin Grillillä lauma motoristeja tänään klo 17.20 aikoihin, ohitse mentiin autolla Raumal päi.

Oikein mehevä sormimoro havaittu Pyhäjoella siinä sillan tienoilla viime lauantaina 12.7 ja aika taisi olla siinä kahden hujakoilla.

Olit menossa pohjoiseen päin, me etelään, eikä sinulla tainnut ollut hanskoja.

Meitä oli kolmen pyörän sakki, hopean Bandit, KTM990 ja minä viimeisenä yksin päällä Versyksella.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back