• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
.. joka olit mennyt nurin Turussa ohikulkutiellä Orikedon rampilla (Raisiosta päin tultaessa) noin 6.20 aikoihin aamulla? Pyörä oli musta BMW(?) keskikokoinen matkapyörä.
Kaksi autoa oli pysähtynyt jo auttamaan maassa vielä makoilevaa kuskia, pyörä oli jo pystyssä pienen matkan päässä rampilla. Tie oli melko märkä, mahdollisesti vaikuttanut tilanteeseen. Toivottavasti ei käynyt pahasti.:sad:

Smiik89 sanoi:
.. joka olit mennyt nurin Turussa ohikulkutiellä Orikedon rampilla (Raisiosta päin tultaessa) noin 6.20 aikoihin aamulla? Pyörä oli musta BMW(?) keskikokoinen matkapyörä.
Kaksi autoa oli pysähtynyt jo auttamaan maassa vielä makoilevaa kuskia, pyörä oli jo pystyssä pienen matkan päässä rampilla. Tie oli melko märkä, mahdollisesti vaikuttanut tilanteeseen. Toivottavasti ei käynyt pahasti.:sad:

Oisko kipannu ku, koko rampin matkan, keskel kaistaa olevan "korjaus-asvaltin?" takia...meinas itel lähtee takanen alta ihan näinki kuivalla... :rant:

Viimeksi muokattu:
Sormimoro huomattu revonlahden ja siikajoen välisellä tiellä. Vastaan tuli kaks kyykkyä joista jälkimmäinen oli sininen ja komee sormimoro tuli kuskilta. Ite tulin sini punaisella 10r.llä. :grin:

Jipsu taisi heitellä puoli seiskan ja seiskan välillä morot vastaan ajellessa?

Olitko se sinä, sinä ja sinä... Eilen ja tänään Saariston rengatiellä, Kustavissa sekä 10-tietä Forssaan päin.
Monta sormimoroa tällä reissulla tuli nähdyksi... pyörinä meillä oli hopeanväriset Moto Guzzi sekä Yamaha FZ6.
Guzzin kuskilla musta nahka-asu + sininen kypärä. Minulla puna-musta ajo-asu sekä viininpunainen kypärä. Moro vaan.

Ladyrebel sanoi:
Olitko se sinä, sinä ja sinä... Eilen ja tänään Saariston rengatiellä, Kustavissa sekä 10-tietä Forssaan päin.
Monta sormimoroa tällä reissulla tuli nähdyksi... pyörinä meillä oli hopeanväriset Moto Guzzi sekä Yamaha FZ6.

No ainakin minä. Hopeanvärisellä nakubemarilla, musta rotsi ja mustavalkokypärä. Moi.

Haimoonraitilla sormimoro joltain mopolta? tossa kolmen jälkeen
Jos tunnistat itsesi eikä ollut mopo(niin sori vaan) tulit mutkassa vastaan niin en oikein
ehtinyt nähdä muutakun sormen/heittää takasin

Monta sormimoroa tänään 16 jälkeen liesjärventiellä (2825). Komein ja korkein oli valkoisen rc-8 (?oliko, ehkä?) kuskilla, musta-valko-pun alpinestars rotsi). Osin siihen vaikutti ehkä myös ne äänet... nam. Itse ajelin Porrasta kohti ja enhän minä heittele sormimoroa kun en ole maksanut siihen oikeuttavaa maksua. Jos joku, joka sitä ei ole nähnyt, haluaa nähdä livenä sen kuuluisan moron, niin kannattaa hyvällä kelillä mennä tuolle pätkälle :).

Komea sormimoro tänään Pirkkalan TB:n kohdalla noin klo 20.40. Itte morottelin ihan perinteisesti...
Oiskohan ollut Shyhander?? Moro vaan!

ude sanoi:
Komea sormimoro tänään Pirkkalan TB:n kohdalla noin klo 20.40. Itte morottelin ihan perinteisesti...
Oiskohan ollut Shyhander?? Moro vaan!

Jos oli mustavalkonen ilmestys, nin kyllä mää juu olin TBllä tankkaamassa tohon aikoihin suunnilleen. :bye:

Eurantiellä Varsinais-Suomessa tuli joltain punaisenoloiselta gessulta sormimoro, varmaan jossain iltakymmenen nurkilla, huomioliivi oli päällä.

Eilenillalla Luhtikylän tiellä irtosi orggimoro, kuka tunnustaa? Oltiin emännän kanssa musta busa - sininen kawa yhdistelmällä liikkeellä..
Nyt kun on laskeutunut asustelemaan etelämmäksi niin on orggilaisia löytynyt huomattavasti enemmän :thumbup:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back