• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
greatLeo sanoi:
Tänään näkyi paljon pyöriä, ja muutama epäilty orggimorokin mahtui joukkoon. Tunnistaako joku näistä itsensä.
-Duke tai Super Duke Lapinkyläntiellä kolmen maissa
-Oranssi (Kawa?) ja punamusta (Honda?) kyykky Kirkkonummella puoli neljältä
-Joku kolmaskin taisi vielä olla, ehkäpä Itäisellä Kuninkaantiellä... ei voi muistaa

Minähän se vissiin siellä Lapinkyläntiellä tulin vastaan SDR:llä, sillä ainakin yksi Aprilia tuli vastaan ja monta orggimoroakin näin matkalla milloin missäkin.

Tiellä 132 tuli monta sormimoroa vastaan eilen n. kahden-kolmen aikaan, ainakin yksi oli joku custom-henkinen. Meillä oli musta Tiikeri alla ja mulla valko-oranssi kypärä.

...tai paremminkin te jotka ajoitte kaksi päällä Hondan kustomilla Martinkyläntietä ja siitä käännyitte Vihdintielle. Kuskilla musta umpikypärä ja matkustajalla maastovärinen avokypärä :thumbup:

Komia örkkimörö tuli joltain kehä kolmosen aika itäpäässä tänään neljän maissa. Joku sinertävä pyörä taisi olla sulla.

Lahnuksen tiellä hieman kuuden jälkee suuntana Vihdintielle. Itse olin menossa oranssilla gessulla Klaukkalaan päin.

adenauer300 sanoi:
Ajelitte Bodomilta minun perässä ( musta ZZR 1400 ) kohti Espoon keskusta ....

Tunnustan tämänkin. Taisit ohittaa meidät kun oltiin pysähdytty yhtä tonttia katsomaan. Tosi huonossa kunnossa koko Bodomin lenkki :blink:

D-Iivil sanoi:
Komia örkkimörö tuli joltain kehä kolmosen aika itäpäässä tänään neljän maissa. Joku sinertävä pyörä taisi olla sulla.

Joo lentävä lautanen oli menossa all rightiin ilman etu jarrua ku lähti aikasenmin mopo käsistä
ja kahva+peili sai jäädä tien poskeen :orgmp: Hyvin oli käsi sullakin ilmassa ja viimein näin d-livilin ja häijjyn näkönen setti on voin sanoa!!!!!!

psychedelic.alien1 sanoi:
Joo lentävä lautanen oli menossa all rightiin ilman etu jarrua ku lähti aikasenmin mopo käsistä
ja kahva+peili sai jäädä tien poskeen :orgmp: Hyvin oli käsi sullakin ilmassa ja viimein näin d-livilin ja häijjyn näkönen setti on voin sanoa!!!!!!

Siis vetelit ilman etujarrua :O

En tiennykään että mä oon paikallinen nähtävyys jonka oot odottanu näkeväsi :D Oli muuten mulle kauden eka vastaan tullut orggimoro, teki mieli vaihtaa etusormi peukuksi kun tuli hyvä fiilis, muutenkin oli aika kiva keli kurvailla Lapinkylän reitit Lohjalta kotiin Vuosaareen :)

Tänään tuli bongattua ensimmäinen (selkeä) orkkimoro vantaan porttipuistossa. Tulit vanhaa porvoontietä honkanummelta päin noin seiskan maissa. Meitsi oli se pikkumustalla customilla liikenteessä oleva joka kääntyi jokiniementielle sun edestä. Sulla oli kirkkaan värinen kypärä ja (huomio?)liivit. Moro vaan... :bye:

Kuninkaantiellä tuli vihertävä uudempi zeta? Sormi pystyssä vastaan tossa viiden jälkeen

Ite ajoin vantaalta sipoon suuntaan, sä tulit vastakarvaan, niissä tiukissa mutkissa.

*cebarimimmi* sanoi:
Minä se taisin olla Busalla :)
Tulit niin sormi pydessä vastaan, et oli "pakko" vastata :p

Eihän sitä sormea muuten näe. Kun kerran tehdään niin sitten kunnolla(=sormet jäässä), vai mitä?

Nyt vielä se toinen joka tuli samalla tiellä vastaan samaan kellonaikaan.

Noin vartin yli 12 tänään Vihdintiellä Konalan kohdalla punainen F800S matkalla Stadin suuntaan.

Oma Aika sanoi:
Helsinki-Vantaa -lentokentän vieressä Tikkurilantiellä tuli vastaan tumma pyörä noin klo 18 ja risat - komea orgimoro! Tulin vastaan punaisella vanhalla Hondalla, kypärä ja takki neonkeltaista. Olin menossa Haltialaan, jossa oli hyvin hiljaista ja hyytävän kylmä tuuli. http://www.vanhamoto.net/2014/04/haltiala-2014.html

No säähän taidatkin olla se porttipuiston jantteri jota tossa muutama viesti aiemmin meinasin. Pyörästä tunnistin ja kirkkaasta ajoasusta. ;) Itellä oli eilen kädet täynnä siinä risteyksessä joten ei saanut nyökkäystä kummempaa moroa aikaiseksi... :;):

Tulit Suzukilla Turuntietä Leppävaaran läpi itään ennen iltaysiä tänään, harmaa kypärä päässä. Koitin Minin kanssa tehä sulle tilaa splitata valoissa, mutta hyvin sä niistä hitaammista muutenkin näköjään selvisit ohi.

Roark sanoi:
Tulit Suzukilla Turuntietä Leppävaaran läpi itään ennen iltaysiä tänään, harmaa kypärä päässä. Koitin Minin kanssa tehä sulle tilaa splitata valoissa, mutta hyvin sä niistä hitaammista muutenkin näköjään selvisit ohi.

Mä tunnustan tän! Kiitokset vaan tilantekemisestä, ei vaan ollut kiire minnekään niin en varmaan tajunnut vinnkiäs splitata :) Oli aika viilee kyllä ajella, mutta moro vaan :bye:

Shikyo sanoi:
Eihän sitä sormea muuten näe. Kun kerran tehdään niin sitten kunnolla(=sormet jäässä), vai mitä?

Nyt vielä se toinen joka tuli samalla tiellä vastaan samaan kellonaikaan.

Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle.. :p Pääasia että porukka menee sormi pystyssä :grin:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back