• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tukeva skuutteristi joka toikkaroit juuri konalassa vaihdellen kaistaa sinne tänne?
otit herneet nenään kun citikka kuski ei antanut tietä ja huutelit ja näyttelit keskaria,kovin koominen tilanne :)
kortti pois tollasilta skuutteristeilta!

Eilen perjantaina pääkaupunkiseudulla oli aika paljon pyöriä liikenteessä 14-16 välillä. Osaa en edes huomannut ajoissa ja pari moikkausta jäi "myöhäiselle". Yhden orgimoron olin Kehä III:lla huomaavinani.

Meikäläinen liikkeellä vanhalla punaisella Biimerillä ja asuna tuo liki huomaamaton neonkeltaiset takki+kypärä.

Olitko se sinä piruparka :;): moottorietiellä menossa Tampereellepäin, perjantaina joskus puoli neljän jälkeen tuli havainto. Päättymätön autojen virta, hämärää, tie märkä ja tihkua sataa, paskavesi nousee nastarenkaista… viisastetta lämmintä, quite fun! :thumbup: :orgmp:

Rähmäisen visiirin läpi katsottuna kovasti gessun näköinen pyörä tuli vastaan Lahnuksentiellä tänään, olisiko ollut yhden nurkilla. Itse olin fasulla liikenteessä ja SV650 seurasi kannoilla. Alkaa olla morotettavat aika harvassa, mutta kausi jatkuu niin kauan kun tiet pysyy sulana :;):

Lauantaina päivällä tuli Katriinantiellä komea morotus punaista leveäkatteista pyörää ohjastaneelta kuskilta, jolla taisi olla kamera kypärän päällä. Morotus jäi kauden viimeiseksi, mutta olipahan hienot ilmat viimeiselle viikonlopulle!

Mäntsälässä vuotavantiellä tänään n.klo 14.30 kyykkypyöräilijä harrastamassa liukkaankelinajoa.
Jalat maassa ja kohden keskittynyt ilme :grin:
Peukkua näytin

kuka tuli tänään hieman ennen kello 1800 Viikin Prisman lähellä liikennevaloissa viereeni (itse olin harmaalla kotilolla likkeellä) Yamahan 1000:lla sport/touring missä takana satulan päällä oli boxi?

Toivottavasti pääsit tutvalisesti perille kun oli kaikki + 1,0 astetta ja hieman ennen tuli melkein räntää.

Hämäännyin sen verran että org morotus jäi tekemättä:p

Snadissa Kampin korvilla on joku körötellyt miltei päivittäin parin viikon ajan jollain motskarilla.
Myös Tuusulan Hyrylässä olen pari kertaa tällä viikolla bongannut motskarin.

Joku toinenkin oli lähtenyt jouluajelulle, olitko se sinä, kuka ajoit äsken Haminan suuntaan motarilla Karhulan jälkeen?
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

salossa tänään pongattu ainakin xj900, triumph bonneville pari massikkaa, pari versiota bemareita ja kolme muuta..

Sinäkö tulit puolenpäivän jälkeen jouluaattona 58-tiellä Keuruulta Orivedelle päin jollain puna/valkoisella kyykyllä tihkusateessa.
Tosimotoristi.:thumbup:

Back