• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kenelle ?? jäin kiitoksen velkaa....:respect: Perjantaina näyttelit selkeän "himmaa" merkin....Kurun ja Virtain välillä....olisko ollut joskus 17 aikoihin.
Tosin tarjoilit aiheellisen varoituksen edelläni ajaneelle matkamopoilijalle:orgmp2: jonka keltaisen liivin ajattelin tällä kertaa jättää kotilolla taakseni:bye:
Merkkisi ansiosta siirsin aikeeni ratkaisevan (€€€€) verran myöhemmäksi!

Tänään Jämsänkoskella Rekolan paikkeilla noin klo 18 ja risat, tulit vastaan Koskenpään suunnasta, Transalpilla? Tyylikäs morotus.

Dizzy taisi ajaa ohi bembölessä vajaa puol tuntia sitten? Olin undercover ihanassa taivaansinisessä viiatissa.

Weeble sanoi:
Dizzy taisi ajaa ohi bembölessä vajaa puol tuntia sitten? Olin undercover ihanassa taivaansinisessä viiatissa.
Juu, Bodomin suuntaan koukkasin. :cruising:

edit: Lännen kuvajahdin kuva jumitti niin piti lähtee muuten vaan:orgmp:

Olitko se sinä viininpunaisella pyörällä Martinkyläntiellä siinä junaradan ylittävällä sillalla n 16:15 :D

Olitko se sinä isolla kustomilla, joka tarjosit apua? Paikkana Kontiolahden Lehmo sunnuntaina klo 14. Itse olin pysähdyksissä bussipysäkillä puhelimessa. Isopeukku avuntarjoajalle!

hertsikka - itäväylä pätkällä tuli eka org-moro oisko ollu 19:00 aikoihin, valkoiselta nakupyörältä, kuka?

järvenpää - tuusula välillä tuli morot vaihdettua, joku tumma pyörä se oli, customi tai saatto olla joku matkapyöräkin, kello jotain 20:00 nurkilla, kuka?

tikkurilassa tuli 20:30 aikoihin morotus, kakspäällä ja loput tuntomerkit unohtu myös :grin:, kuka?

on mulla hyvä muisti mutta pirun lyhyt :bye:

ite siis tuolla oranssilla Zetalla kävin parit mutkat vääntää yksin ku ei kerenny hitaisiin :shoot:

Mp-poliisi ei moikannu takas ku moikkasin jäkessä, kovasti se kyllä muuten tuijotti :dunno:

väizki sanoi:
hertsikka - itäväylä pätkällä tuli eka org-moro oisko ollu 19:00 aikoihin, valkoiselta nakupyörältä, kuka?

järvenpää - tuusula välillä tuli morot vaihdettua, joku tumma pyörä se oli, customi tai saatto olla joku matkapyöräkin, kello jotain 20:00 nurkilla, kuka?

tikkurilassa tuli 20:30 aikoihin morotus, kakspäällä ja loput tuntomerkit unohtu myös :grin:, kuka?

on mulla hyvä muisti mutta pirun lyhyt :bye:

ite siis tuolla oranssilla Zetalla kävin parit mutkat vääntää yksin ku ei kerenny hitaisiin :shoot:

Mp-poliisi ei moikannu takas ku moikkasin jäkessä, kovasti se kyllä muuten tuijotti :dunno:

Mä taisin siinä hertsikka - itäväylällä sua morottaa... tänään tuli aika hyvin muutenkin porukkaa tutulla morolla vastaan :D

Kangasala, tie 12, tänään 21.8. aamulla n. klo 8. Joku tummanpunaisella matkapyörällä(?) vastaantulija osoitteli sormella. Omat sormet ei ehtineet pois vanhasta tervehtimistyylistä.

Kenenkäs punavalkoinen cbr oli pysäköitynä korkeavuorenkatu 37 sisäpihalta Helsingin keskustassa? Pleksissä oli org tarra..

Olitko sinä se, joka tulit minua vastaan eilen Kauhajoella. Norinkylästä päin ajelit Hangaskylän suuntaan.
Tulin sinua vastaan harmaalla jammulla.

Muutama org-moro tuli nähtyä myös Jänkhän reissulla.

Ketkäs kaksi motoristia tuli tänään vastaan Espoossa röyläntiellä noin kello 19 aikoihin, morjensteltiin ja teidän perässä seuraavassa mutkassa tuli poliisiskootteri sekä lihavankkuri ? Eihän ne teitä jahdannu :D

Te kaksi (ei mitään muistikuvaa pyörien tyypistä), jotka eilen klo 19 aikoihin Korpilahti-Joutsa välillä taputtelitte vimmatusti tietä. Kiitokset varoituksesta, olisi voinut tulla kallis iltalenkki. Oltiin liikenteessä punaisella tappelija-RSV:llä ja Husqvarna super-motolla.

Ajelulla kohti Suvirantaa tuli vastaan parikin sormimoroa... Toinen lähempänä maalia taisi olla B-king, ehkä, kun en niin tohkeissani ehtinyt tunnistaa pyöräsi mallia.. Ajelin sinisellä ysiärrällä tiellä 290 Hikiä-Turenki tiellä.

Moro vaan! :)

Tampereentiellä suuntana Pori tänään klo 16.15 . Kullaan / Leineperin kohdilla ajelit 125cc Yamahan kyykyllä iso salireppu selässä.

En ole kukkahattu ja ohittelen itsekin ronskisti autoja mutta oikeesti yrititkö tappaa itsesi? Ihan käsittämätöntä sekoilua. Ajoit esim niin lähellä sitä tukkirekkaa, että jos sieltä olisi jotain kyydistä sattunut putoamaan niin päähän olis tullu. Näytti myös hurjalta, kun poukkoilit vuorotellen keskiviivalle ja heti pientareelle kyttäämään tuleeko vastaan ketään mutkissa. Pari kertaa meinasit lähteä kamikazella vetämään autoa vastapalloon mutta veditkin liinat kiinni ja palasit tukkirekan perään, kun tajusit ettet ehdi mitenkään ohi. Lopuksi aapeli-keikalla ollut ambulanssi tuli takaa ja meinasit senkin alle ajaa, kun lähdit rekasta ohi etkä ilmeisesti katsonut taakse lainkaan? Ambulanssi joutui jarruttamaan ja taas palasit jarruttaen rekan perään, kun pelästyit hälytysajoneuvoa ja lopulta sitten ajoitkin sen imussa ohi rekasta.

Ohittaa saa ja pitääkin, kun autot ajelee alinopeutta mutta tuossa ei ollut kyllä mitään järkeä :kääk: Turvallisempia ajeluita loppukesäksi!

terowave sanoi:
Oletko sinä kun kurvaat aika säännöllisesti joka aamu klo 8:00 Pasilassa Haaga-Helian kulmalta mustalla trumpalla, varmaan speed triplellä. Tyylikäs kokonaisuus, mustat kamppeet ja kaikki.

tänään taidettiin vaihtaa muutama sana sinun kanssa juurikin tossa messukeskuksen edessä. Tosin aikaisemmilla kerroilla en ollut minä. Trumppa alla vasta 3 viikkoa sitä ennen muutama muu.

Back