• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin kaksi orkkimoroa bongattiin Nordkapin suunalla keskiviikkona 24-päivä, pyörät ei jääneet mieleen. Olihan siellä parkkialueellakkin varmaan kymmenen Suomi-kilvissä olevaa mopoa.

olitko se sinä, joka ajoit jämsänkoski-juokslahti välillä melkein mut hengiltä vaaleanvihreellä pakulla?? käännyit pihastas suoraan eteen. luojan lykky alueella 50 rajotus. 80 nopeudesta olisi tullut pakun kylkeen rumat jälet, ja viimenen voitelu annettu paikan päällä. ristus sentään:rant:

Pekksu sanoi:
Olitko se sinä tänään klo 10 jälkeen Posiontiellä Taivalkosken päässä tummalla Suzukilla?
Perkele jotta lämmitti reissulaisen mieltä vastaanottaa orggimoroja muuallakin kuin kotosalla :WAZAAP:

Taisin olla minä, moro vaan. Oli mulle elämän eka orggimoro, niitä ei liikoja näy Lapin teillä. Nyt etelän reissulla tullu jo useempi vastaan, esim. tänään jossain Vääksyn kohdilla joskus klo 13 aikoihin?

kake1969q sanoi:
olitko se sinä, joka ajoit jämsänkoski-juokslahti välillä melkein mut hengiltä vaaleanvihreellä pakulla?? käännyit pihastas suoraan eteen. luojan lykky alueella 50 rajotus. 80 nopeudesta olisi tullut pakun kylkeen rumat jälet, ja viimenen voitelu annettu paikan päällä. ristus sentään:rant:

Niin mutta eihän 50-alueella 80 km/h saa ajaakaan? :O

Kukapa tuli meikäläistä vastaan Lahelantiellä joskus kasin kantturoissa? Musta mopo, ja mustat gearit. Itsellä sininen kyykky ja mustavalkoinen nahkarotsi. Talennuit videolle :)

Zaggo sanoi:
Kukapa tuli meikäläistä vastaan Lahelantiellä joskus kasin kantturoissa? Musta mopo, ja mustat gearit. Itsellä sininen kyykky ja mustavalkoinen nahkarotsi. Talennuit videolle :)

Suatanpi olla minä.

Helposti tunnistettava sininen RC46-teipattu VFR bongattu kotilosta tänään klo 20.30 jälkeen kolmostiellä Nurmijärvellä kohti pohjoista... Meinasin heilutella örkkimoroa akkunasta, mutta ajattelin että pelästyt jos ohitettavasta autosta työntyy sormi visiirin eteen :D

Oliko Hirsa itse vai menikö pyörä jo kaupaksi?

Juska2000 sanoi:
Niin mutta eihän 50-alueella 80 km/h saa ajaakaan? :O
aivan näin. JOS olisi ollut vast. tilanne 80 alueella, en kirjoittaisi tätä.
täysjarrutuksessa perse keventy niin paljo, että perä tuli sivulle. paku kääntyi juuri edestä poies, kun vapautin jarrun, ja pyörä oikes perxxxxleesti ravistamalla. ihme, ettei viskannu yli. oli sitten oikeesti senteistä kiinni:paikallatuulee:
vauhtia oli max 60km/h ja se paku tuli sieltä puskan takaa suoraan "silmille"

Viimeksi muokattu:
Ohitin tänään 999:llä Raumalta Turun suuntaan mentäessä komean Monsterin, oliko kukaan täältä?

Takaisin tullessa joku matkapyörä, ehkä XX, tuli vastaan sormi pystyssä.

Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa! :jippikaijee:

Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron. :(

Eilen Rautalammilta Suolahteen päin ajellessa kaksi selvää morotusta, siinä yhden maissa. Ajoin mustan Diavelin perässä.

Tänään klo 14 huitteilla jokunen kilometri Rantsilasta etelään hopean "hohtoinen" GoldWingi sormi pystyssä ajeli alaspäin. Meillä hopeasininen Fjr kakspäällä. :)

JeTi sanoi:
Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa! :jippikaijee:

Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron. :(

...no se olin minä, Busa&valkonen kypärä. Selekiä moro tuli sieltä :WAZAAP: Ajelin Tannnnpereelta kotiapäin (Jämsään), kello tais olla puoli kuuen huitteilla iltapäivästä?

Liki joka reissulla on joku orgmorotus (tai ainaki tyylinen) nähty, mutta niitä nyt sitten ole tänne kirjannu.

Salapoliisi oli napannut vihreän linjan. Sinäkö istuit kotilon takapenkillä?
Ninja, ei linja.

Mulle ei ole viel valjennu, nyyppä kun olen, että millanen se örkkimoro on. Mutta paljon oli mopoja tänään liikenteessä. Puolentusinaa isoja komeita mopottimia tuli käsi pystyssä puolen kolmen aikaan 10km Kuhmoisten pohjospuolella ja toinen mokoma Körrin suoran pohjospuolella tunti myöhemmin. Että oli hienoo ajella taas.:cruising:

Back