KylymäLehtoMC sanoi:Joku viininpunainen peruspyörä antoi komiat ORG-morot aamulla Ruskeeshannan hautausmaan kohdilla![]()
Jos oli ennen 7, niin saatoinpa olla minä... sellanen ei ihan perus punainen erkki oli olla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KylymäLehtoMC sanoi:Joku viininpunainen peruspyörä antoi komiat ORG-morot aamulla Ruskeeshannan hautausmaan kohdilla![]()

Pekksu sanoi:Olitko se sinä tänään klo 10 jälkeen Posiontiellä Taivalkosken päässä tummalla Suzukilla?
Perkele jotta lämmitti reissulaisen mieltä vastaanottaa orggimoroja muuallakin kuin kotosalla![]()
kake1969q sanoi:olitko se sinä, joka ajoit jämsänkoski-juokslahti välillä melkein mut hengiltä vaaleanvihreellä pakulla?? käännyit pihastas suoraan eteen. luojan lykky alueella 50 rajotus. 80 nopeudesta olisi tullut pakun kylkeen rumat jälet, ja viimenen voitelu annettu paikan päällä. ristus sentään![]()

Zaggo sanoi:Kukapa tuli meikäläistä vastaan Lahelantiellä joskus kasin kantturoissa? Musta mopo, ja mustat gearit. Itsellä sininen kyykky ja mustavalkoinen nahkarotsi. Talennuit videolle![]()
tonttuj sanoi:Suatanpi olla minä.
aivan näin. JOS olisi ollut vast. tilanne 80 alueella, en kirjoittaisi tätä.Juska2000 sanoi:Niin mutta eihän 50-alueella 80 km/h saa ajaakaan?![]()

JeTi sanoi:Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa!
Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron.![]()
Ajelin Tannnnpereelta kotiapäin (Jämsään), kello tais olla puoli kuuen huitteilla iltapäivästä?