• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen kotilolla ajaessa forssasta helsinkiin porintietä, ohitti meidät joku punainen kyykky, kuskilla punaiset ajokamat ja kyytiläinen kyydissä, mutta eniten kiinnitti huomiota se prätkän puolikkaan näköinen peräkärry joka oli mopossa kiinni :D joku täältä? Kello oli jotain 18:45 - 19:15 varmaankin

Kukas ajeli kyykyllä vastaan aamusella noin 6:30 pitskussa, valion kohalla? Sormi nous selkeästi... Vastasin itse samoin punasesta nakusta..

väizki sanoi:
meidät joku punainen kyykky, kuskilla punaiset ajokamat ja kyytiläinen kyydissä, mutta eniten kiinnitti huomiota se prätkän puolikkaan näköinen peräkärry joka oli mopossa kiinni
Mä oon nähny saman viime vuonna. Kiinnostaisi toi peräkärryn tarina, se vaikutti aika hienolta.

harza88 sanoi:
Kukas ajeli kyykyllä vastaan aamusella noin 6:30 pitskussa, valion kohalla? Sormi nous selkeästi... Vastasin itse samoin punasesta nakusta..

Täällähän minä! Moro vaan!!:bye: Aurinko häikäisi omiin silmiin niin pahasti, että kerkesin vain arvuutella nousiko sinulla sormi, mutta niinhän se teki!

Tänään tiistaina klo 14 orggimoro hoksattu pohjoiseen menijällä 8-tiellä Revonlahden ja Limingan välillä. Opin tuon morotuksen tyyliin kaksi päivää sitten, mutta ei vielä sormi itellä noussu automaattisesti. Pitäs ottaa käyttöön :)

Tänään noin kello 19.00 tulit vastaan Oharilta-8 tielle Maskun suuntaan joku punainen pyörä en mee varmaks sanoo mut tais näyttää hondalt, perässäsi tuli joku musta pyörä. Oli muuten ensimmäinen orgimoro mitä olen nyt täs koittanu parin viikon aikana katsella jos tulis vastaan :) :jippikaijee:

Tänään bongasin ekan orggimoron ! Tulit vastaan Peurungan kohdilla, ajoit Laukaan suuntaan n.19.40.
Pyörää en edes ehtinyt huomata kun bongasin etusormen vilahtavan :jippikaijee:
Niin että moro vaan :bye:

krtsi sanoi:
Tänään noin kello 19.00 tulit vastaan Oharilta-8 tielle Maskun suuntaan joku punainen pyörä en mee varmaks sanoo mut tais näyttää hondalt, perässäsi tuli joku musta pyörä. Oli muuten ensimmäinen orgimoro mitä olen nyt täs koittanu parin viikon aikana katsella jos tulis vastaan :) :jippikaijee:

Punamusta yamaha thunderace, se olin minä :) moro vaan ja nähdään :thumbup:

Ketkäs kaks tuli Liedosta Turkuunpäin siinä neljän jälkeen tänä..eiku eilen. Aikas tummia pyöriä ja ajovermeitä tais teillä olla? Olin havaittevani sormetusta molemmilta, me mentiin kakspäällä Liedon suuntaan busalla.

SuKaHo sanoi:
Ketkäs kaks tuli Liedosta Turkuunpäin siinä neljän jälkeen tänä..eiku eilen. Aikas tummia pyöriä ja ajovermeitä tais teillä olla? Olin havaittevani sormetusta molemmilta, me mentiin kakspäällä Liedon suuntaan busalla.

Mehän siinä ajeltiin KuningasHärkä-tourneella, matkalla kohti Turun jätskitaukoa.
Moro vaan!

tiggeri sanoi:
Mehän siinä ajeltiin KuningasHärkä-tourneella, matkalla kohti Turun jätskitaukoa.
Moro vaan!

Hahaa, kerrankin tärppäs! Harvoin tulee täälläpäin orggi moroja, vaikka kuinka koitan sohia sormella aina kanssamotoristin kohdatessa. :thumbup: Moro teillekin!

SnoopyFi sanoi:
Tänään bongasin ekan orggimoron ! Tulit vastaan Peurungan kohdilla, ajoit Laukaan suuntaan n.19.40.
Pyörää en edes ehtinyt huomata kun bongasin etusormen vilahtavan :jippikaijee:
Niin että moro vaan :bye:

Paikka ja aika sopisi kyllä meikäläisen reitille. siinä taisi tulla mopot paritellen vastaan ja ensimmäisellä sormi sojotti. Ja mopohan mulla on hopea sininen fjr.

Tuli bongattua orgmoroja useampikin tuossa pulkkilanharjun läpi ajellessa klo. 15.00-15.30 aikoihin. Kuka tunnustaa? Tulin sysmän suunnalta sinisellä fazerilla.

Back