• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Crassus sanoi:
^^moi, Pulkkilanharjun ohitin aika tarkkaan 2h sitten ja musta nakutriumph alla. sormimorot vilahti. Olipa makea reitti ajaa.

Itekin ajoin tänään tuota pätkää. Aika paljon oli pyöriä liikenteessä. Jokunen sormimorokin tuli bongattua. Tuon pätkän ajelee mielellään uudestaankin. Upeita maisemia!

EDIT: Pari videopätkääkin löytyi kamerasta. Kaukosäätimen patteri väsähti kesken matkan niin ei montaa pätkää tarttunut muistikortille. Harmi.
http://www.youtube.com/watch?v=9Y1CI3DAFCQ

Viimeksi muokattu:
Iha kuin olis näkyny orggimoro Porissa kakkostiellä hiukan Kespasta Yyteriin päin vähän ennen klo 20:00 tänään. Joku isompi matkaenska laukkuineen summuineen.

TwinTenox sanoi:
Iha kuin olis näkyny orggimoro Porissa kakkostiellä hiukan Kespasta Yyteriin päin vähän ennen klo 20:00 tänään. Joku isompi matkaenska laukkuineen summuineen.

Tuli bongattua tuo sun bmw eilen Isolinnankadulla n. 20.30.

Nurmijärventiellä Vihdin suunnasta n. klo18(tai hieman jälkeen) tuli kolmen pyörän "letka" vastaan. Ensimmäiseltä pyörältä komein morotus ikinä :WAZAAP: Olitko sinä joku heistä? :D

TwinTenox sanoi:
Pikku iltalenkille "kylän kautta" - pitää yrittää nauttia ny tuosta, kun on vakuutuksessa vain heinäkuun enää.

Ei sattunut TwinTenox pyöriä tänään 15-16 aikoihin Espoossa oittaan suunnalla? Mielestäni pamautti mahrottoman komea bemari ohi kun oittaan kulmilla pyörin, olisiko ollut sininen/sinertävä paita päällä?

Tuo astetta räyhempi bemari mielestäni vilahti.

Useampikin Orggimorotus tullu vastaan tässä muutaman viikon aikana Porissa - yllätyin joka kerta! :D
Tänään joku heilutteli sormea tuossa Tiilimäen kohilla about 11:30 töihin mennessä :) Ite olin siis liikkeellä oranssilla Kawa Z tonnilla.

Crassus sanoi:
^^moi, Pulkkilanharjun ohitin aika tarkkaan 2h sitten ja musta nakutriumph alla. sormimorot vilahti. Olipa makea reitti ajaa.

Me ajettiin Korpilahti- Pulkkilanharju väli joskus kasin paikkeilla. Oli kyllä mahtava pätkä, kuten kelikin.

Tulikohan PekkaVee vastaan Kuusamon lähettyvillä Suomussalmen suunnasta eilen joskus kymmenen, yhdentoista paikkeilla Suomussalmen suunnalta?

Crassus sanoi:

Tsah, tulitkohan vastaan Marjoniemen tiellä. Mää olin Kikkerillä keulilla ja 4 kaveria perässä...

Kalmisto sanoi:
tuli orgmorotus kangasalan ja pälkäneen välissä vastaan:thumbup:

Jep, paljon tuli tuossa kohtaa pyöriä vastaan ja kaikille moroteltiin. Puksuteltiin harmaalla Honda NT:llä ja Avecilla oli heijastinliivit päällä. Jonkin aikaa ajeltiin jonkun (Orgilaisen?) Customin pärässä, ennen kuin käännyttiin "Keltaiseen tupaan" kahville. :)

Pekksu sanoi:
Nurmijärventiellä Vihdin suunnasta n. klo18(tai hieman jälkeen) tuli kolmen pyörän "letka" vastaan. Ensimmäiseltä pyörältä komein morotus ikinä :WAZAAP: Olitko sinä joku heistä? :D

Luultavasti minä ja pari kaveria ajeltiin tuohon aikaan tuolla suunnilla ja itse tein rokkimorotuksen ekana pyöränä suzuki gsx-r mukana oli siis yamaha r1 ja kawasaki z750 :)

Olitko se sinä joka ajelit eilen iltapäivällä Iisalmessa kesäisissä varusteissa mustalla zetalla 13cm päässä edellä ajavasta autosta, sitä kuitenkaan ohittamatta? Pitkään et onneksi siinä viihtynyt ennen kuin käännyit sivutielle.

Kuka kyykkykuski koetteli mun morotusrefleksejä kolmen aikoihin Tuusulanväylällä vähän ennen kehä3:sta? Oli hienoin näkemäni orggimoro tähän asti. Kunnon heilautus :thumbup: Itse en yleensä noilla isoilla väylillä paljoa vilkuttele, joten en varautunut nostamaan etusormea.

Moro vaan. :)

Back