Weeble
Akressiivinen pomperi
Murina sanoi:Kyllä vaan saa.
Ei saa jos ajaa ohi, sakot saa jos ohittaa oikealta. Kaksi täysin eri asiaa.
Asiaan öbaut 11:30 ajeli Sellon eteläpuolelta ohi Leppävaarassa joku musta/tummanpunainen customi sormi pystyssä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Murina sanoi:Kyllä vaan saa.
Weeble sanoi:Ei saa jos ajaa ohi, sakot saa jos ohittaa oikealta. Kaksi täysin eri asiaa.
Streethawk sanoi:Jos ajelee huvikseen vasenta kaistaa vaikka oikeella on tyhjää, niin poliisi saa sakottaa.
Weeble sanoi:jatketaan ot:na. Millä perusteella?
Streethawk sanoi:7 § (29.4.1994/328)
Moottoritiellä on ajoneuvoa kuljetettava eniten ‹oikealla› olevalla vapaalla ajokaistalla. Jos ajokaistat on opastusmerkein osoitettu tarkoitetuiksi kukin tietylle liikennesuunnalle, saa kuljettaja kuitenkin käyttää olosuhteisiin ja matkan jatkamiseen parhaiten soveltuvaa ajokaistaa.
Weeble sanoi:Motarilla joo mutta onhan niitä muitakin kaksikaistaisia. 1-0 tosin sulle tästä hyvästä. Eiköhän tämä ollu tässä.
Pekksu sanoi:Mustalla busalla Yli-Lepsämäntiellä joskus hieman klo19 jälkeen tänään?
Olin joo. Onneks näin sen aika pitkältä, laskin näet itsekin melkoista kyytiä tulemaanrKol03 sanoi:Olin. Olitko siinä odottelemassa sen yhdistelmän takana? Oli aika ylläri kun laskin tulemaan, että voi olla kaistalla rekka poikittain. Onneks pysäs Busankin heikoilla jarruilla kapine.

villho sanoi:Eilen illalla hieman ennen kymmentä taisi olla kolmen orggilaisen porukka, kun tuli vastaan Matinkylän Nesteen liikenneympyrän tienoilla. Itse tulin Haukilahden suunnasta hopeisella VFR:llä ja te kurvasitte minun tulosuuntaani.