Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RotuVaari sanoi:Tänään Zeppeliinin kohdalla Kempeleessä n. 21.00 komea .org moro. Samoilla asioilla Jeswe?
Karkov sanoi:Musta naku moikkas Kuninkaantiellä Nikkilän ja Porvoon välissä joskus siinä 20.30 aikoihin.
kallokas sanoi:Kukahan se heitti tosi reippaat morot tänään Klo 16 maissa Leppävirran nesteen tuntumassa? Meillä hopea- sininen Fjr kaks päällä täydessä lastissa. Kerkesin heittää takaisin.![]()

toimeve sanoi:Ysitiellä Längelmäen lähellä Tretta kohti tännään klo 17.30 aikoihin kommee .moro!Ken hän? Itte ajelin Busalla kohti Jämsää, vettä sateli mutta sehän ei matkan tekoa ees ukkosmyrskyssä haittaa.
Ja nahkapuku on taas parin viikon päästä luultavasti kuiva![]()
JeTi sanoi:Haha, minä se taisin olla! Ainakin aika täsmää ja tuo jumalaton vesisade!fzs1000 ajelin
Järkäle sanoi:Orggimoro siellä jossain, Hossan suuntaan menossa, kolmesta pyörästä keskimmäinen. Roksu ja Bonne tuli peräkanaa Karhun Kainalosta...
Eskobaar sanoi:Ketäs tuli tänään klo12 tiellä 62 vastaa Puumalan suuntaan ajoittte? Pikku letka josta osalta tuli org moro.
Itse olin mustalla Z750 likkeellä poitsu kyydis. Molemmilla kaikki kamat mustaa.
On muutes tuolla tiellä maisemat kohdillaan.