Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
exhaust sanoi:Ei voinut olla kukaan muu kuin Knaku joka tuli iltapäivällä sinisellä giksulla Somerolla terttiläntiellä vastaan. Moro kuin oppikirjasta taas
Minut saattoi bongata suhailemassa myös aamupäivällä Konala-Vihdintie-Nurmijärvi-akselilla mustalla tonnigikserillä ja ihqun keltaisella hajabusalla. Kävin nimittäin Helsingin Pyörä ja Mopon suzuki koeajopäivillä
Erikoistuntomerkkinä kullan värinen iridiumvisiiri![]()

Jantunen sanoi:jos tuli sininen peililasi kypärässä vihreän yammun perässä, niin olin minä sinisellä firebladella
e: nyt kun karttaa katselin niin taisin todella olla minä![]()

Melekuttaja sanoi:Muholan läpi kinnulata kohti ajelit 3 maissakustomilla. Hyvin lopotti mutta ken on hän
Siis liikenteessä? Selvinpäin?!! MitähäJukkaE60 sanoi:Joka tinttasit kyttäauton lasin sisään ja sait miehistön pissimään haalareihin? En voi uskoa että niin hyvin koulutetuille kytille kävi moinen paskahalvaus.
greatLeo sanoi:Finnoontiellä tänään lauantaina puoli kuudelta sojotti jollain komeasti sormi taivasta kohti. Pyörän speksit jäi hataroiksi, oisko ollut musta naku. Sinäkö olit?
Henksu sanoi:Eilen puoli kuuden aikoihin selkeä sormimoro Finnoontiellä KTM? kuskilta tummissa ajovarusteissa.
JukkaE60 sanoi:Joka tinttasit kyttäauton lasin sisään ja sait miehistön pissimään haalareihin? En voi uskoa että niin hyvin koulutetuille kytille kävi moinen paskahalvaus.

JanLeht sanoi:N. 18:30 naantalin pikatiellä selkeä sormimoro raisionlahden kohdalla![]()
.gubbe89 sanoi:Oliko orggilaisia Muroleen kahvilalla paikalla neljän jälkeen?
villho sanoi:Haha, loistava kuvaus - olen päätynyt customistien kohdalla samaan lopputulemaan.
Itse morjestan tasapuolisesti kaikille kaltaisilleni tyhmille, jotka vapaaehtoisesti pukeutuvat kuumalla hikoiluttaviin ja vesisateella vuotaviin nahkoihin/tixtexeihin ja asettavat oman henkensä alttiiksi liikenteessä joka kerta moottorin pärähtäessä käyntiin. Saappaidenhaistelijoiden kohdalla olen jättänyt morjestelut vähemmälle.
greatLeo sanoi:Liekö minä, olin menossa tuolloin Espoon keskusta kohti mustissa nahkakamoissa. Pyörähavainto on tosiaan hyvinkin epäselvä
Tänään sormimoro matkaenskalta? Nummenpääntiellä (1322) puoli kahden aikaan.
Taajuuskorjain sanoi:Hep! Teikäläisen pyörän bongasin sielä parkkipaikalta. Sitä on tuntunut näkevän hyvinkin useasti viime viikkoina.