• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
greatLeo sanoi:
Liekö minä, olin menossa tuolloin Espoon keskusta kohti mustissa nahkakamoissa. Pyörähavainto on tosiaan hyvinkin epäselvä :)

Tänään sormimoro matkaenskalta? Nummenpääntiellä (1322) puoli kahden aikaan.

Juu, etköhän se sinä ollut :)

gubbe89 sanoi:
Taisin sinunkin Zetkan siellä nähdä, joku toinen mopo peesissä. Mustahan oli väriltään? Pari kertaa on tässä viime viikkoina tullut pyörähdettyä Muroleella, josko sitä taas ensi viikonloppuna piipahtaisi burgerilla :) Missäs muualla ollaan tultu nokikkain, noita Zetkoja kun tuntuu tulevan harva se päivä vastaan niin ei oikein vauhdista yksittäisiä pyöriä erota :right:

Yksin olin sillä kertaa liikkeellä. Syömään piti tulla, mutta jono oli niin kaamea, että tyydyinkin vaan jäätelöön ja limsaan. Kyllä mäkin vielä joku päivä sen burgerin testaan prkl. Sitä aikaisemmalla kerralla kun olin, niin silloinkin olit paikalla ja sillä kertaa sit kaveri oli intruderillaan mukana.

Sitä en osaa sanoa, että missä oltais menty nokikkain, mutta kolmenkulman absillakin tuli se teikäläisen pyörä tässä joku aika sit bongattua :grin:

Olitko se sinä, joka ajoit äsken Tuusulanväylää Hyrylään jenkkilipun väreihin maalatulla apinakiikulla? Oli muuten ketjut ihan helvetin löysällä..

Taajuuskorjain sanoi:
Kyllä mäkin vielä joku päivä sen burgerin testaan prkl.

Ei muuta ens viikonloppuna sinne burgeria pureksimaan! Jos kelit sallii, niin itellä olis tarkoitus mennä. Mutta joo, OT sikseen tai tulee jäähyä... :blink:

Olitko se sinä? Eilen iltasella klo 19-22 istuskeltiin röylän suoran bussipysäkeillä nauttimassa auringosta parin kaverin kanssa ja oli siinä punavalkoinen r1:kuin mukana. Nostelin sormea jokaiselle motoristille pysäkiltä ja ainakin yksi morotus tuli takaisin :)

Olitko se sinä, jonka kiireissäni ohitin vanhalla kolmostiellä Linnatuulen jälkeen kohti etelää ajellessani puoli viiden aikaan? Näinkö oikein, että ajelit vesisateessa legginsseissä, minihamosessa ja hupparissa :blink: Nyt äkkiä kuule varustekauppaan hakemaan ajokamoja ettet kylmetä ittees :rant:

Oliko joku Orggilainen kyseessä vähän ikävimmissä merkeissä tänään? Klo 15.55 ohitin Vesilahdentiellä (tie 301) noin kilometri ennen Vesilahden kylää Lempäälän suunnasta katsottuna seurueen, johon kuului paloauto, ambulanssi, sekä pelastushelikopteri. Tien laidassa oli ilmeisesti jo pystyyn nostettuna pronssin/metallinhohto-oranssin värinen naku tai maksimissaan varttikatteelinen pyörä (tarkempaa merkki-/mallimääritystä en ehtinyt tekemään). Ja itse ajoradalla muutaman metrin mittaiset aika koukeroiset jarrutusjäljet.
Toivottavasti kuski on kunnossa, oli hän sitten kuka hyvänsä. :sad:

Olitko se sinä, joka pyörittelit kättä ylhäällä tänään Vihdintiellä viiden ja puoli kuuden välillä. Kiitoksia vain, varoitus tuli perille.

Olitko sinä joka ajoit tyylikkäästi puku päällä mustalla kyykyllä (r1 tms) espoon tapiolassa juuri äsken :D kahvit meinas tulla nenästä kun huomasin sut. Käännyit kehä1:ltä tapiolaan.

kerryttikö joku täältä sakkokertymää itäväylällä, hertsikan ja itiksen välissä itiksen suuntaan. oli mp-poliisi pysäyttänyt jonkun motoristin, ei näkyny pyörää puskien läpi mutta kuski raapi päätä siihen malliin että mahtoi tulla sanomista :D

Sormi pystyssä tuli vastaan joku tyty eilen torinrannassa. Häkellyin lähinnä sormetuksesta joka tuli yllättäen. :blink:

Neiti, saisinko kokeilla pulssinne?

2fingers.png

Valkoinen Zeta Joutsentien tienoilla aikaan x. Saatto olla muukin mopo ja sormi keskari, sopis tämän päivän teemaan.. :grin:

Back