Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KylymäLehtoMC sanoi:Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)

Pekksu sanoi:Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin![]()

Kw@@kku sanoi:Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.
Harri
gubbe89 sanoi:Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella...![]()
Silver Bride sanoi:Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen.Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.

KylymäLehtoMC sanoi:Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis![]()