• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)

Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.

Harri

Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella... :)

KylymäLehtoMC sanoi:
Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)

Mihinköhän aikaan tää oli? Itse tulin sinivalkoisella Gixxulla noin yhdeksän aikaan illalla Posarista himaan...:dunno:

Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis:D:thumbup:

Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin :p

Pekksu sanoi:
Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin :p

BINGO. Komiat oli morot :WAZAAP:

Joku ajeli Laukaan tienoilla kahden aikaan vastaan punaisella pyörällä ja morotti. Ite ajelin Repsol-värisellä Firebladella:orgmp:

Ja olithan se sinä PikkyMyy joka tänään läksit n. tunti sitten Renkomäen ABS:ltä kohti suojatietä kohtuullisella nopeudella. Tahvo ja Kämmi näyttivät, että hissuksiin missä niin on tehtävä.

Tänään iltapäivällä tuli kaksi org- moroa Kangasniemellä. Toinen keskustassa ja toinen pikkusen matkaa Pieksämäen suuntaan ajettuani. Kuka tunnustaa? :)

Kw@@kku sanoi:
Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.

Harri

Sormimoro :D ? Hanskat on käpertyneet sopivaan asentoon, kun ei tuota sormimoroa tule tarjottua vaan hanska heilahtaa, jos joku vilkuttelee. Eli minähän tuo olin Dukea ulkoiluttamassa.

Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen. :D Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.

gubbe89 sanoi:
Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella... :)

Jos joskus puol kuuden aikoihin niin hep!

Silver Bride sanoi:
Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen. :D Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.

Minähän se. Olit muuten itse ensimmäinen, jolta sain takaisin tunnistettavan orggimoron. :jippikaijee:

Näin ilmeisesti moottoripyöräilyurani ensimmäiset .ORG morot Ilolan ABC:n valoissa n. 14.15. Kuka tunnustaa? Musta/pinkki nahkatakki yllä.

Tänään 27.5.2013 - 18:10 Röyläntien suoralla taisi tulla orggimoro juuri mutkassa vastaan, olitko se sinä?

Itse liikkeellä Mustalla Kawasaki Z:lla, mustat ajokamat ja reppu.

Moromoro!

Oliko se tate69 joka tankkaili kaarinassa tänään n.9:30???
Komiasti ainakin nousi käsi vastamorjestukseen kun parilla nakupyörällä ajelimme ohi. Ja nyt ei ollu kyllä kyseessä kuuluisa org-moro vaan ihan reilu morotus

KylymäLehtoMC sanoi:
Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis:D:thumbup:

Melko varma HEP ! Mutta kun tuolta Posarista tuli, niin melko paljon oli sormi oikosena tuon matkan aikana. Kaikkia ei vaan jaksa muistaa...:bye:

Back