TeGGe sanoi:Jonze tais tulla vastaan tampereentiellä, oliko sopenkorvessa ? Ennen kuutta
mä tulin sua vastaan holman prisman ja nesteen välissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TeGGe sanoi:Jonze tais tulla vastaan tampereentiellä, oliko sopenkorvessa ? Ennen kuutta
On mulla äärettömän hyvä muisti, harmittavan lyhyt vainjonze sanoi:mä tulin sua vastaan holman prisman ja nesteen välissä![]()
Hirsa sanoi:Tänään tuli selkeä sormimoro joltain matkaendurolta Tuupakassa, kakspäällä ajelitte, liekö ollut Honda Dominator alla![]()
Veikkaanpa että teikäläinen oli kyseessä, en niin kovin tarkasti saanut rekisteröityä tarkkaa pyörän malliaShikyo sanoi:Tuolla tuli ajettua tänään kaks-päällä. Pyöränä oli kumminkin BMW F650, sininen. En muista kylläkään tarkkaa kellon aikaa, olisikohon ollut 12-13 aikoihin tai jotakin?

Hirsa sanoi:Veikkaanpa että teikäläinen oli kyseessä, en niin kovin tarkasti saanut rekisteröityä tarkkaa pyörän mallia
Aika-ikkunakin täsmää.
ilkka75 sanoi:Mikäs letka tuli vastaan klaukkalan ja tuusulan välillä tuossa 17:30 aikoihin.
Siki tais pidellä perää....
Oliko Tourinki. HMKP Jkl letka kyseessä... Ainakin aika tämäis hyvin.
sarkka sanoi:Olitko se sinä, joka tänään lauantaina lähestyit ilmeisesti valkosella bussilla noin 13:45 kieppeillä JKL-suunnasta Jämsää?
Tunnistat olleesi, jos pyörässäsi on ilmeisen laiton xsenon, ja ajoit pitkillä valoilla.
(Pyörästä en voi olla varma koska sokaistuin vaarallisesti)
jos se olit sinä, niin lopeta se pitkillä ajo!
Et vaarantanut vain muiden tielläliikkujien kulkemista, vaan myös oman henkesi!
Valosi nyppylän takaa lähestyessäsi oli jopa päivänvalon aikaan niin voimakas, että sokaistuin täysin. Jouduin kivusta johtuen totemaan sulkeneeni vaistomaisesti hetkeksi silmäni.
Sen sekunnin aikana olisit voinut sinä tai joku muu menettää henkensä.
Vielä Muuramen kohdallakin silmissä tuntui voimakas kipu.
Nyt vähän järkeä siihen pitkillä päin ajeluun, kiitos!