• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juurikin eilen joskus 16:30-17 maissa, tiellä 55. Tulin autolla porvoosta päin, ja joku tuli kaksipyöräisellä monninkylästä porvooseenpäin. Jouduin vetämään pientareelle kun loistomotoristi suoritti ohitusta. Toivottavasti ensi kerralla mietit ohituspaikan uudelleen...

nii olitkos se sinä joka äsken ajelit ducatilla mikkelissä tuuliviirin ohi..

pitkästä matkaa kuului mukava jytinä... rauhallisesti 40 alueella menit... komee mopo

Kenen kanssa morjesteltiin sormi ojossa tänään Kulosaaren sillalla noin 15-15.15 välillä? Kuskilla sini-valkoinen kypärä sinisellä peilivisiirillä? Itsellä oli musta-valkoinen Sweepin takki ja Schuberthin potta. Pyörää ei ehtinyt tunnistaa kaiteesta johtuen... Komee morotus :thumbup:

Eilen Tiistaina Kustavintiellä, noin klo 17.45 etusormimoro bongattu, oisko ollu Busa :) Itel sormi jäi vajaaks ku oli senverta tuulta nakul et piti keskittyy johonkin ihan muuhun :thumbup:

Aikas monta pyörää bongattu Mustassalahdessa ja Tampereen ympäristössä muutenkin nyt illalla :grin: Liekö ollut auringonpaisteella osuutta asiaan :orgmp:

Knaku sanoi:
Kenen kanssa morjesteltiin sormi ojossa tänään Kulosaaren sillalla noin 15-15.15 välillä? Kuskilla sini-valkoinen kypärä sinisellä peilivisiirillä? Itsellä oli musta-valkoinen Sweepin takki ja Schuberthin potta. Pyörää ei ehtinyt tunnistaa kaiteesta johtuen... Komee morotus :thumbup:

15:16 näytti -03 Firebladen kello :) oli meikäläisen ensimmäinen orggimoro!! milläs pyörällä itse ajoit? huomasin sinut niin myöhään, että morotus oli aika hätänen enkä edes ehtinyt katsoa pyörää

ps. musta-valko-harmaa kypärä (arai rx-7 gp) ;)

e: näköjään gixxeri niinkuin arvelin :)

Jantunen sanoi:
15:16 näytti -03 Firebladen kello :) oli meikäläisen ensimmäinen orggimoro!! milläs pyörällä itse ajoit? huomasin sinut niin myöhään, että morotus oli aika hätänen enkä edes ehtinyt katsoa pyörää

ps. musta-valko-harmaa kypärä (arai rx-7 gp) ;)

e: näköjään gixxeri niinkuin arvelin :)

Meni se kypärän väri siis melkein oikein... Kiirehän siine itsellekin tuli, koska liikenteen kanssa täytyy olla tarkkana tossa sillalla. Mutta morjestellaan taas ! :thumbup:

Tuli muuten 100% selkeä orggimoro T-ajojen letkaa vastaan siinä puolikuuden paikkeilla, Porintiellä.

shyhander sanoi:
Tuli muuten 100% selkeä orggimoro T-ajojen letkaa vastaan siinä puolikuuden paikkeilla, Porintiellä.
Oliko punamusta Buell ja melko pieni kuski? Jos oli niin minähän se. :bye: Ainakin ajelin tuossa kohdin teidän letkaa vastaan ja kovasti yritin orggimoroa saada aikaan.

Silver Bride sanoi:
Oliko punamusta Buell ja melko pieni kuski? Jos oli niin minähän se. :bye: Ainakin ajelin tuossa kohdin teidän letkaa vastaan ja kovasti yritin orggimoroa saada aikaan.

Kyllä mä ajattelin että näytti ihan erityisesti (pieneltä) naiselliselta hanskalta, en mä muuten oikein kerinny kattomaan pyörää, mutta olisko ollu enempi nakuhtavan oloinen tai muuten epämuoviluotimainen.

shyhander sanoi:
Kyllä mä ajattelin että näytti ihan erityisesti (pieneltä) naiselliselta hanskalta, en mä muuten oikein kerinny kattomaan pyörää, mutta olisko ollu enempi nakuhtavan oloinen tai muuten epämuoviluotimainen.
Mä se olin varmasti. Buell on epämuoviluoti. :D Pääsin töistä vasta viideltä niin en teidän letkaan ehtinyt...
Pyörä oli tosiaan avatarin mukainen keltainen vielä viime vuonna mutta talvella tuli vähän harrasteltua maalaustoimintaa autotallissa ja nyt mennään punamustalla. :)

Silver Bride sanoi:
Mä se olin varmasti. Buell on epämuoviluoti. :D Pääsin töistä vasta viideltä niin en teidän letkaan ehtinyt...
Pyörä oli tosiaan avatarin mukainen keltainen vielä viime vuonna mutta talvella tuli vähän harrasteltua maalaustoimintaa autotallissa ja nyt mennään punamustalla. :)

Bongasin sinut tuossa Tampellan Esplanadin ja Kekkosentien risteyksissä. Peräkkäin oltiin ja Mustaalahtea kohti lähdettiin valoista.

Silver Bride sanoi:
Nyt mä en tunnusta, ei tullut Mustaanlahteen uskaltauduttua vielä eilen. :paikallatuulee:

Ajeltiin eilen muuten se jumesniemi. Käsittääkseni asut jossain siellä päin, joten jos olisi tiedetty niin olisi napattu mukaan ja mustalahteen.. :)

LaMasquerade sanoi:
Ajeltiin eilen muuten se jumesniemi. Käsittääkseni asut jossain siellä päin, joten jos olisi tiedetty niin olisi napattu mukaan ja mustalahteen.. :)
Siellä päinhän mä majailen, hyvät mutkapätkät lähtee kotiovelta melkein. :grin: Napatkaa ihmeessä joskus mukaan, tosin kannattaa varautua sähläämiseen jos mä olen mukana. Ajokauden aloitus vähän venyi (aloitin pari viikkoa sitten), kilometrejä on takana vielä surkean vähän ja mä olen edelleen talviterässä... :right: Olen mä nyt tällä viikolla saanut muutaman sata kilometriä sentään ajettua, tänään tarttis taas lähteä keräämään lisää. Että Generig, ehkä nähdään vielä. :bye:

Ketjusta siivottu tietoluovutukseen liittyvää sanansäilää. Olkaa ystävällisiä ja avatkaa aiheesta oma ketju.

Back