• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hurvatti sanoi:
...joka tulit joskus noin klo 19 (puoli tuntia saattaa heittää kumpaan tahansa suuntaan) 25:llä Nummelan kohdilla vastaan jollain tummalla/mustalla pyörällä ja ihan selvä orggimorohan sieltä nousi. Itse tulin vastaan allekirjoituksen mustalla S2R:llä ja mustissa ajovarusteissa.

Veikkaan että olin mä:orgmp: Juuri noihin aikoihin Nummelan kohdilla tuli tuntomerkkeihin sopiva vastaan sormi pystyssä:thumbup:

Tänään klo 18-19 aikaan Itäkeskuksen valoista itään päin menossa olevasta punaisehkosta katetusta pyörästä selkeä morotus, me menossa keskustaa kohti customilla, 2 päällä. Minulla musta kypärä, mustaoranssi takki ja takana valko/pinkki kypärä ja mustavalkoinen takki.
Sitten klo 20 korvilla Pihlajamäessa just ennen lahdentien liittymää kanssa selkeä morotus, mutta en muista tuntomerkkejä... :kääk:

Krikri sanoi:
Tänään klo 18-19 aikaan Itäkeskuksen valoista itään päin menossa olevasta punaisehkosta katetusta pyörästä selkeä morotus, me menossa keskustaa kohti customilla, 2 päällä. Minulla musta kypärä, mustaoranssi takki ja takana valko/pinkki kypärä ja mustavalkoinen takki.
Sitten klo 20 korvilla Pihlajamäessa just ennen lahdentien liittymää kanssa selkeä morotus, mutta en muista tuntomerkkejä... :kääk:

Olin melko varmasti minä punamustalla zx6r:llä :-)

Eilen Fiskarsin parkkiksella vastaan orgimoro noin 15:30 (oliko keltainen pyörä, enää muista...), sitten Lohjan suunnasta Fiskarsiin ajeli musta pyörä orgimorolla tervehtien noin 15:35.

Vanhalla Porintiellä Helsingin suunnasta tuli vastaa parikin pyörää orgimorolla moikaten noin klo 18 aikoihin.

Me tuolla avattaren vanhalla punaisella Hondalla, itsellä huomiokeltainen ajotakki ja kypärä, kyydissäolijalla vaaleanpunainen kypärä ja punainen ajotakki.

Eilen tuli Zeta Hollolassa/Soramäessä vastaan etusormi komiasti korkealla, oisko ollu joskus klo 17. Tää sininen naku-Suzuki morjensti kahdella (?) vasemman käden etusormella takaisin päin.

Mukavan reippaasti jaksaa ihmiset näin keväällä vielä nostella kättään. :)

baritoni sanoi:
Eilen tuli Zeta Hollolassa/Soramäessä vastaan etusormi komiasti korkealla, oisko ollu joskus klo 17. Tää sininen naku-Suzuki morjensti kahdella (?) vasemman käden etusormella takaisin päin.

Mukavan reippaasti jaksaa ihmiset näin keväällä vielä nostella kättään. :)

Meikäläinenhän se, jäi kyllä mieleen se "Peace" morjenstus minkä teit :) edelläs paineli joku punaisella vespalla.
Morot nyt näin netin välityksellä myös.

oliko se sinun custom motskari joka oli ketjukolarin keskella lahden saksalassa juuri asken? Pahalta naytti. Toivottavasti kuski voi hyvin.

Oma Aika sanoi:
Eilen Fiskarsin parkkiksella vastaan orgimoro noin 15:30 (oliko keltainen pyörä, enää muista...), sitten Lohjan suunnasta Fiskarsiin ajeli musta pyörä orgimorolla tervehtien noin 15:35.

Saatoin olla tuo jälkimmäinen. Tai sitten en ollu. Tiedä noista kellonajoista niin tarkkaan, kun ei tule juuri kelloa kateltua ajellessa, mutta joskus 15 nurkkiin ajoin Karjalohjan suunnasta Fiskarsin läpi ja Perniöön. Varma ehkä. :thumbup:

Ajelin tänään joskus 13-14 välissä jonkin isomman Supermoton (Husse?) perässä hetken aikaa, ja olin ainakin näkevinäni kuskin suorittaneen org.moron vastaantulevalle motoristille :orgmp:

morje! olis yksi pieni kysymys millanen orggimorotus on? :jippikaijee:
mielenkiinnosta, niin tunnistais foorumilaisia liikenteessä, kun alottelija viellä.

Olitkos se sinä mustavalkosissa kamppeissa joka tulit pähkinärinteessä justiinsa vastaan jollain nakulla (z750?) Minä siinä hidasteen kohdalla kirosin kotiloita isolla kawalla ;)

Tyylipuhdas orggimoro oli ! ja kivat kelit vielä :)

SkinTeck sanoi:
Olitkos se sinä mustavalkosissa kamppeissa joka tulit pähkinärinteessä justiinsa vastaan jollain nakulla (z750?) Minä siinä hidasteen kohdalla kirosin kotiloita isolla kawalla ;)

Tyylipuhdas orggimoro oli ! ja kivat kelit vielä :)

Minä se siinä, olin töihin menossa Hornetilla. Meinasin juuri ilmoitella että olipa selkeä morotus sinulla :D

Tulikohan TeGGe vastaan hollolasta lahteen päin siinä sopenkorvem liikennevaloissa? tossa noin 30-60 min sitten ..

Back