Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JaySon1 sanoi:Tänään n klo 12 Pitäjänmäen S-marketin kohdalla bongattu kauden eka orggi-moro! Ja muistin oikeaoppisesti vastata!Olin niin fiilareissa etten älynnyt bongailla millaisella pyörällä olit liikenteessä.
![]()
Osui ja upposi!-Anu- sanoi:10.30 Kehä I itään vallikallion ja vihdintien välillä kesän eka orggimoro! Sulla oli joku viininpunanen pyörä. Tultiin 2 mopolla vastaan![]()
JaySon1 sanoi:Tänään n klo 12 Pitäjänmäen S-marketin kohdalla bongattu kauden eka orggi-moro! Ja muistin oikeaoppisesti vastata!Olin niin fiilareissa etten älynnyt bongailla millaisella pyörällä olit liikenteessä.
![]()
Samoihin aikoihin ajelin itse Lakistontietä Vihdintielle ja siitä Helsinkiin ja mahdollisia morotuksia tuli kyllä matkalla, tiedä sitten liekö samoja kavereita osunut kohdallealexz sanoi:Org moroja tänään runsaasti. Tuossa puoli viiden tietämissä pari tosi komeaa morostusta Vanhalla Lahnuksentiellä kahdelta mopoilijalta Tulitte kohti Lahnuksen Shellin risteystä melkein peräkkäin siten että yksi kotilo oli taisi olla teidän välissä![]()

Oma Aika sanoi:Mutta sormimorojen lisäksi oli tietenkin tavallisia moikkauksia - mutta ihmeen monta sellaista, jotka eivät moikanneet lainkaan???!
meshuggah sanoi:Kahvila susikosken kohdalla bongattu kuuden maissa kauden eka moro ja sehän oli selvä .orgimoro!

suzzukiki sanoi:Hyvinki mahdollista että saatto olla meikäläinen kyseessä...![]()
alexz sanoi:Minä ainakin morotinsiinä kohdin. Olin liikkeellä mustalla naku Hondalla ja vaatetus kypärää myöten musta-valkoinen. Mopo oli juuri haettu tallista
.
Org moroja tänään runsaasti. Tuossa puoli viiden tietämissä pari tosi komeaa morostusta Vanhalla Lahnuksentiellä kahdelta mopoilijalta Tulitte kohti Lahnuksen Shellin risteystä melkein peräkkäin siten että yksi kotilo oli taisi olla teidän välissä![]()