Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???

Go-Za sanoi:Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???

Karkov sanoi:Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?![]()

pupu sanoi:Onks mp-sivaripoliisit mormooneja?![]()

Karkov sanoi:Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?![]()
Karkov sanoi:Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?
(huomatkaa vitsikäs hymiö)
Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.Go-Za sanoi:Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
Jukuri sanoi:... joka ajelit tänään kello 16.30 Honda XR:llä Kaukajärvellä?

-Anu- sanoi:Mä en edes tiedä mikä on Honda XR tai missä on Kaukajärvi mutta![]()
tmkankaa sanoi:Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.
-perttu- sanoi:Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet[QUOTE/-perttu-]
No ihan se ja sama mikä peli jos on 2-pyöränen, kateeks käy. Viime vkolla pk-seudun isoilla teillä olis ollu "normi"pelille normikeli (ts. sula) mutta sitte tuli pakkasta ja nyt lunta ja kaikkeeEn tiijä mitkä renkaat Kukkapurkkiin ostais
tmkankaa sanoi:Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa[QUOTE/tmkankaa]
^jos näin, niin
No ei tää lainaaminen taas tänään onnaa mutta viesti lienee tullut selväksi![]()