• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Olitko se sinä 2013

Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???

Go-Za sanoi:
Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???

:respect::respect::respect::respect::respect::respect:

Musta on tullu vanha, ei mitää poltetta vielä ajella vaikka tiet sulia. 2 vuotta sitte oisin lähteny jo. Prkl.

Go-Za sanoi:

Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta? :grin:

(huomatkaa vitsikäs hymiö)

Go-Za sanoi:

Karkov sanoi:
Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta? :grin:

Onks mp-sivaripoliisit mormooneja? :baahaahaa:

Karkov sanoi:

Mä näin kuvan ko. pyörästä muuta kautta, oli vanhemman mallinen. Jollainen kyllä MP-poliisilla löytyy myös :) Tosin, on ne semmosii outoi lintui että tiijä sit :p

Karkov sanoi:

(huomatkaa vitsikäs hymiö)

Ei varmaankaan. Toi Rykönen kuulemma poistuu palveluksesta ja tilalle tulee ZZR. Väriä en huomannut kysyä.

Go-Za sanoi:
Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.

-Anu- sanoi:
Mä en edes tiedä mikä on Honda XR tai missä on Kaukajärvi mutta :respect:

Honda XR = 125-500cc enduro
Kaukajärvi = Kaupunginosa / asuinlähiö Tampereella ja soutu-urheilun kehto (MM kisa-areena 1995)

Korjataan vielä sen verran että onhan XR;ää myös 600 ja 650 kokoluokissa...
Tavan hauska vehje näihin keleihin... :p

Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet :)

tmkankaa sanoi:
Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.

Kyllä olen melko varma että oli R1, mutta ei olisi eka kerta kun olen väärässä.
----Jos sun pyörän takavalot muistuttaa ton vanhan R1:n takavaloja...
PU-2010-0031--1.jpg

niin sitten se olit sinä!

-perttu- sanoi:
Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet[QUOTE/-perttu-]

No ihan se ja sama mikä peli jos on 2-pyöränen, kateeks käy. Viime vkolla pk-seudun isoilla teillä olis ollu "normi"pelille normikeli (ts. sula) mutta sitte tuli pakkasta ja nyt lunta ja kaikkee :sad: En tiijä mitkä renkaat Kukkapurkkiin ostais :(

tmkankaa sanoi:
Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa[QUOTE/tmkankaa]

^jos näin, niin :respect::respect:

No ei tää lainaaminen taas tänään onnaa mutta viesti lienee tullut selväksi :thumbup:

Raahessa nähty 8.2 kaupungin alueella kaksi moottoripyörää. Olin aivan äimän käkenä. :blink: Olitko se sinä?

Ei liene tarpeen koska tossa mun tammikuussa avaamassa ketjussa ei vielä juurikaan ole mitään. Eli poistan omani ja jatketaan vaan tätä.

done

Viimeksi muokattu:
Back